Jaa miksi lyhyt?
Koska itse olen pitkä ja en tiedä mitään seksikkäämpää kuin itseäni reilusti lyhkäsemmän naisen. Ei tietenkään mikään lyhytkasvuinen (anteeksi!), mutta siis itseäni 25-40cm lyhyempi... Aijjettä.
Niin, ja ihannenaiseen... Koska olen pyllymiehiä niin sopivan kokoinen pylly kroppaan nähden.
Ja jos ulkonäkö natsaa, niin ois tosi kiva jos se muidu olis vielä mukavakin. Yksinkertaista. Muuta ei vaadita. :)
Saa polttaa tupakkaa, saa juoda viinaa, ei haittaa... Kuhan on luotettava, eikä alkoholi oli ongelma.
Ihannenaiseni on lyhyt...
15
52
Vastaukset
- kopkopkop
Taidat olla korkokenkä fan. Ylettyisin just huulillesi. Arrrgh menee päivä sekaisin pian korkkarit jalkaan ja menoks. Eräälle ihanalle.
No en mä tiedä korkkareista. Lyhyemmät muidut vaan toimii.. Niissä on jotain söpöä :)
- eiöoofujöo
Mutta jos te lisäännytte, niin on suuri todennäköisyys että tyttäristäsi tulee vähintään keskimittaisia, jopa pitkiä ja pojista vain keskimittaisia, tai jopa lyhyitä.
- ioarefjlfl
whateveryouwant kirjoitti:
Mitäs merkitystä sillä sit on minkään kanssa?
No sit taas syntyy vaan pitkiä naisia ja lyhyitä miehiä lisää. Sun lapsista ei siis tuu onnellisia, kun ne ei kelpaa kellekään. Se merkitys.
Se ei ole siinä vaiheessa minun ongelmani. Ja miten sen nyt ottaa, ettei kelpaisi kenellekkään? :)
- taskuvenusnainen
Minä olen lyhyt ja mikään muu ei voi niin ärsyttää kun miehen kommentit pituudestani. Toivoisin miehen kiinnittävän huomion minuun ihmisenä, luonteeseeni ym.
Nettideitissä olen seikkaillut ja joka mies turnoff joka pituudestani kommentoi.No tässäkin on aina se juttu, että lyhyet naiset herättää kiinnostuksen. Sen perään katsotaan luonnetta. Loppupeleissä ei ole mitään merkitystä.
- Näinmeneejakulkee
Lyhyet naiset portin pieleen puutarhatonttuina pitkille tietä näyttämään.
- aiettäsdfsdfsdfsdf
Miehenä vasta hienoa onkin jos nainen on pidempi :) Pitkät miehet ei saa koskaan tietää miltä se tuntuu, ellei löydä pidempää naista! ;) hehe jäätte paljosta paitsi.
- sopivanpitkämuija
Ja kuinka pitkä on lyhyt? 163 ? se on sopiva mitta naiselle, ei lyhyt.
Itse ajattelin, että pitkät miehet ovat seksikkäitä, mutta sitten säädin jonkin aikaa n.170cm miehen kanssa ja yllätyin siitä kuinka seksikäs oli hänkin.
Ehkä se oli jollain tavalla helpompaa ?
Hän oli saatavillani kaiken aikaa.. ei tarvinnut kurottaa pusuja.. nostaa leukaa nähdäkseen kasvonsa ym.
Tuntui yksinkertaisemmalta ja vaivattomammalta.
Ja hänen SOPIVASTI lihaksikas kroppansa oli oikein passeli minun kroppani seuraan.- sopivanpitkämuija
whateveryouwant kirjoitti:
Toiset tykkää tyttärestä, toiset äidistä, mutta mulle kelpaa molemmat. :)
nii ja tuohan oli looginen vastaus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995