Ihannenaiseni on lyhyt...

Jaa miksi lyhyt?

Koska itse olen pitkä ja en tiedä mitään seksikkäämpää kuin itseäni reilusti lyhkäsemmän naisen. Ei tietenkään mikään lyhytkasvuinen (anteeksi!), mutta siis itseäni 25-40cm lyhyempi... Aijjettä.

Niin, ja ihannenaiseen... Koska olen pyllymiehiä niin sopivan kokoinen pylly kroppaan nähden.

Ja jos ulkonäkö natsaa, niin ois tosi kiva jos se muidu olis vielä mukavakin. Yksinkertaista. Muuta ei vaadita. :)

Saa polttaa tupakkaa, saa juoda viinaa, ei haittaa... Kuhan on luotettava, eikä alkoholi oli ongelma.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kopkopkop

      Taidat olla korkokenkä fan. Ylettyisin just huulillesi. Arrrgh menee päivä sekaisin pian korkkarit jalkaan ja menoks. Eräälle ihanalle.

      • No en mä tiedä korkkareista. Lyhyemmät muidut vaan toimii.. Niissä on jotain söpöä :)


    • eiöoofujöo

      Mutta jos te lisäännytte, niin on suuri todennäköisyys että tyttäristäsi tulee vähintään keskimittaisia, jopa pitkiä ja pojista vain keskimittaisia, tai jopa lyhyitä.

      • Mitäs merkitystä sillä sit on minkään kanssa?


      • ioarefjlfl
        whateveryouwant kirjoitti:

        Mitäs merkitystä sillä sit on minkään kanssa?

        No sit taas syntyy vaan pitkiä naisia ja lyhyitä miehiä lisää. Sun lapsista ei siis tuu onnellisia, kun ne ei kelpaa kellekään. Se merkitys.


      • Se ei ole siinä vaiheessa minun ongelmani. Ja miten sen nyt ottaa, ettei kelpaisi kenellekkään? :)


    • taskuvenusnainen

      Minä olen lyhyt ja mikään muu ei voi niin ärsyttää kun miehen kommentit pituudestani. Toivoisin miehen kiinnittävän huomion minuun ihmisenä, luonteeseeni ym.
      Nettideitissä olen seikkaillut ja joka mies turnoff joka pituudestani kommentoi.

      • No tässäkin on aina se juttu, että lyhyet naiset herättää kiinnostuksen. Sen perään katsotaan luonnetta. Loppupeleissä ei ole mitään merkitystä.


      • Näinmeneejakulkee

        Lyhyet naiset portin pieleen puutarhatonttuina pitkille tietä näyttämään.


      • Miksi? :)


    • aiettäsdfsdfsdfsdf

      Miehenä vasta hienoa onkin jos nainen on pidempi :) Pitkät miehet ei saa koskaan tietää miltä se tuntuu, ellei löydä pidempää naista! ;) hehe jäätte paljosta paitsi.

      • No miten sen nyt sitten ottaa? :)


    • sopivanpitkämuija

      Ja kuinka pitkä on lyhyt? 163 ? se on sopiva mitta naiselle, ei lyhyt.

      Itse ajattelin, että pitkät miehet ovat seksikkäitä, mutta sitten säädin jonkin aikaa n.170cm miehen kanssa ja yllätyin siitä kuinka seksikäs oli hänkin.
      Ehkä se oli jollain tavalla helpompaa ?
      Hän oli saatavillani kaiken aikaa.. ei tarvinnut kurottaa pusuja.. nostaa leukaa nähdäkseen kasvonsa ym.
      Tuntui yksinkertaisemmalta ja vaivattomammalta.
      Ja hänen SOPIVASTI lihaksikas kroppansa oli oikein passeli minun kroppani seuraan.

      • Toiset tykkää tyttärestä, toiset äidistä, mutta mulle kelpaa molemmat. :)


      • sopivanpitkämuija
        whateveryouwant kirjoitti:

        Toiset tykkää tyttärestä, toiset äidistä, mutta mulle kelpaa molemmat. :)

        nii ja tuohan oli looginen vastaus..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe