Mamut murhasivat Ruotsisss 17v. Lisa Holmin

lepäälisarauhassa

Raakalaismamut pariskunta ja heidän kamu murhasivat kiltin fiksun nuoren tytön joka oli kesätöissä pienessä maalaiskahviossa. Lisa oli ahkera, hän kulki työmatkan joka kesti 50 minuuttia suuntaansa, hän kulki mopolla. Minua järkyttää tämä. Suren Suomessa yksikseni kotona tyttöraukan kohtaloa. Tytön kuvan tallensin kännykkägalleriaani. Mamut on ongelma Suomessa Ruotsissa ja muuallakin Euroopassa, varsinkin turistimaahanmuuttajat.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttyyuuu

      Sen saattoi arvata että mutakuonojen tekoja tämäkin eikö näistä ihmishirviöistä päästä .

      • 6677888

        Toivon sydämmestäni Ruotsindemokraattien mahdollisimman suurta vaalivoittoa ensi vaaleissa ,hyysäilylle on tultava loppu ja siitä olen tosi tyytyväinen että Vasemmisto ja Vihreät istuvat oppositiossa nämä mutakuonojen hyysääjät ovat alintakastia tässä maassa .


    • Elukkalaumat---

      Elukat ymmärtää vain raakaa voimaa

      • lloooo

        Olen sanonut jälkikasvulle älkää olko tekemisissä mamujan ,mustalaisten yms niistä koituu satavarmasti ongelmia kokemusta on riittämiin tiedän varmasti mistä puhun .


      • gjgjgjk

        Kaikkea pitää suvaita ja opetuksen mukaan sitten tyttö on pysähtynyt kun tyypit huhuillut kiinnittääkseen huomiota.Omassa nuoruudessa vielä hiippareita ja kylähullut ja kiireen vilkkaan karkuun oli opetus.


    • aseetpois

      Suomeen pitää saada laki joka velvoittaa poliisin tekemään aina mustalaisen lohdatessaan ruumiintarkastuksen ja ottamaan häneltä aseen pois ja manne putkaan ja oikeuteen. Lähes kaikilla kaaleilla on aina puunko tai pistooli mukana. Lain pitäisi koskea myös neekereitä joilla saattaa hyvinkin olla kirves repussa

      • uuiioo

        Olipa osuvasti sanottu ,joku on joskus viisaasti sanonút että mustalainen sisätiloissa ilman rautoja on vaarallinen yhdistelmä . Tiedän kokemuksesta että ei manne kulje missään ilman puukkoa ja lähes kaikilla on mutka taskussa poikkeuksen tekee ainoasta uskoon tulleet .


      • 8899oo

        Seksuaaalimurha mamu ei saanut valkoiselta naiselta ,joten raiskasi ja tappoi .


      • mamu1124

        Mamut pitäisi karkoittaa sinne mistä ne ovat tulleet ei niistä ole ihmisten seuraan .


      • 77889

        Olen samaa mieltä .


      • 0099988

        Vihaan mamuja


    • Mitenkä esim. hyvin ”hengellinen” Saudi-Arabia kantaa vastuun uskonveljistään, entä Japani, Etelä-Korea, Yhdysvallat, Japani, Australia Uusi-Seelanti jne. ottavatko he pakolaisia lainkaan. Näihin maihin virtaa ympäri maailmaa ihmisiä asumaan, mutta se ei ole vastikkeetonta toimintaa. OK kyllä USA on Kylmän Sodan aikana ottanut nippuun loikkareita vastaan, mutta nämä tapaukset ovat olleet erittäin hyödyllisiä USA:lle poliittisesti, sekä muuten. Lisäksi heidän maailmanparantamisensa perustuu pommeihin ja sotiin ja valittavat, että he muka kantavat kaiken vastuun. ISIS kin on saanut alkuunsa, USA toiminasta 2003. Mikä moralin varttia USA luulee olevansa, he leimaavat itse hyvin helposti muista, mutta eivät katso peiliin, ei sitten lainkaan. Kyllä siinä Super suuressa maassa on paljon mielenkiintoisiakin asioita, mutta kyllä minä olen Suomen kannalla ja suvereenin Europan kannalla, eli Euroopan tulee vahvistua! Miten siis mm. USA ottaa vastuun, he sotivat ja Euroopan oletetaan ainakin ohjaavan, jotakin jossain ja ottavan pakolaisia maahan. USA on kateellinen, kuin Eurooppa ainakin vielä perustuu kansallisvaltioista ja miellän haluaisivat nähdä Europan kunnon sekahedelmä soppana, vai ?Ei kai mitenkään, jotain somaleita ei katseltaisi lainkaan USA:ssa vaikka koko sen Kansa koostuu eripuolilta maailmaa tulevista ihmisistä. On meilläkin asunnottomia, mutta kyllä heidänkin asemansa on käsitykseni mukaan paljon parempi, kuin edellä mainitun paikan asunnottomat ja se asunnottomuus, ainakin toivon asian oleva niin, tilapäistä ja se ei missään tapauksessa ole koskaan ollut massiivista. En tunne tätä asiaa riittävästi, täytyy myöntää. USA:n omat kansalaisetkin jäävät vaille ampulanssia, mikäli vakuutukset, eivät ole kunnossa ja ihmiset asuvat kaduilla New Yorkissa, ei sellaista ole Helsingissä, Tukholmassa, Berliinissä, Pariisissa, Brysselissä jne.. lainkaan. Sen sijaan jossain Lontoossa ainakaan enne niitä kadulla asuvia oli jonkin verran, sataa olla, että asia on korjaantunut, en tiedä. Saudi-Arabia jakaa aseta tai siis salaisesti tukee jotakin ISIS:tä, tai siellä on merkittäviä ihmisiä jotka tukevat terrorismia ja kun FBI:n ja CIA:n johtaja pääse eläkkeelle hyvin usein tietoineen ryhtyy Saudi-Arabian palvelukseen. Tiedetään hyvin Israelin suhteettoman suuresta vaikutusvallasta Yhdysvaltoihin. Saudi-Arabian vaikutus on enemmän varjossa. Maa ei ole edes perustuslaillinen monarkkia, vaan USA ellei se olisi Saudien kaveri luokittelisi maan diktatuuriksi. Juot pullon viinaa, niin saatta olla, että kaulasi katkaistaan.

      http://www.saul-masson.info

      -masson.

      • Mistä päin nämä ”herrat” olivat? Naiset harvemmin ylipäätään tekevät henkirikoksia, eivät koskaan tämän tyylisiä. Eurooppalaiset ovat asetettu tai osaksi asettautuneet oravanpyöränä ratkaistakseen koko maailman ongelmat. Todellisuudessa se on mahdottomuus


      • uuiioo

        Mamut ovat suuri ongelma Ruotsissa ,tätä vastaan on taisteltava Suomessa ,Ps pidetään suomi puhtaana mamuista ovat syöpäläisiä ei mitään hyötyä kantasuomalaisille .


    • jörgens

      Katsoin Expressenistä epäillyt olivat kaksi miestä Liettuasta.

      • juyiio

        Minä taasen luulen että Somalit ovat jälleen asialla .


      • 115

        Olivatkin siis meidän "veljeskansaamme", eivätkä mitään afrikkalaisia.


      • tosi2

        Olen sanonut jälkikasvulleni, että juoskaa aina karkuun, kun näette mustan vähänkin sellaisissa olosuhteissa, ettei muita ihmisiä ole näkökentässä. Potentiaalinen väkivalta on aina tarjolla juuri sen takia, että he vihaavat suunnattomasti vaaleita ihmisiä.


      • 115 kirjoitti:

        Olivatkin siis meidän "veljeskansaamme", eivätkä mitään afrikkalaisia.

        "veljeskansaamme"

        miten niin?


    • entykkäämamuista

      Olen iso treenattu rauhallinen mies, määrätietoinenkin, en siis nynny. Koskaan ei valkoinen ihminen ole ryöstänyt minua. Erään kaupungin puistossa kävellessäni tuli luokseni noin kymmenen somalia tai muuta mustaa miestä, eivät uhkailleet mitenkään mutta yhtäkkiä yksi musta käytti kättään povitaskussani ja vei lompakon. Kaikki häipyivät juosten heti pois. Jos miehet olisivat olleet uhkaavan tai vaarallisen näköisiä, ei ehkä lompakkoani olisi viety, olisin varautunut. Nyt kaikki tuli yllätyksenä. Poliisien kanssa kateltiin mutta ei roistoja näkynyt. Myöhemmin löytyi kelakortti jostain. En silti osaa juuri mitään pelätä mutta ehkä opin jotain tästä. Pitäkää ihmiset oikeasti varanne ja silmänne auki ja aistit valppaina. Minua riskimpikin voi tulla ryöstetyksi. Minut ryöstettiin keskellä päivää .

      • jörgens

        Jos 10 nee....ä tulee piirittämään, kannattaa antaa nyrkkien puhua.


    • MuttaJatkaSuremistasi

      Raakalaismaisia ihmisiä on etnisestä taustasta riippumatta.
      Tällainen kirjoittelusi ei kerro mitään mamuista, vaan sinusta - eikä mitään hyvää.

      • iillooo

        Entykkää mamuista nimimerkki on täysin oikeassa, pitäkää kymmenen metriä etäisyttä jos varsinkin olette yksin mustalaiset ja mamut yleensä liikkuvat isolla porukalla nämä ovat kauttaaltaan pelkureita uhrin kimppuun käydään isolla porukalla ,tästä on kokemusta aivan tarpeeksi että vasurihyysäri voi pitää turpansa tukossa.


      • OmaAsenneRatkaisee
        iillooo kirjoitti:

        Entykkää mamuista nimimerkki on täysin oikeassa, pitäkää kymmenen metriä etäisyttä jos varsinkin olette yksin mustalaiset ja mamut yleensä liikkuvat isolla porukalla nämä ovat kauttaaltaan pelkureita uhrin kimppuun käydään isolla porukalla ,tästä on kokemusta aivan tarpeeksi että vasurihyysäri voi pitää turpansa tukossa.

        Taitaa olla enemmänkin kyse omasta pelokkuudesta. Itsellä ei ole koskaan ollut ongelmia tuollaisten "yksinäisten tai porukassa" olevien kanssa.
        Mulkut taas on mulkkuja, taustastaan riippumatta, ja valitettavasti ne suurimmat joihin olen törmännyt, on ollut ihan suomalaisia idiootteja.


      • kklll
        OmaAsenneRatkaisee kirjoitti:

        Taitaa olla enemmänkin kyse omasta pelokkuudesta. Itsellä ei ole koskaan ollut ongelmia tuollaisten "yksinäisten tai porukassa" olevien kanssa.
        Mulkut taas on mulkkuja, taustastaan riippumatta, ja valitettavasti ne suurimmat joihin olen törmännyt, on ollut ihan suomalaisia idiootteja.

        Vähäistä taitaa olla kysyjän elämänkokemus aamulla Siwan lähikauppaan sen jälkeen netin ääreen jossa 16 tuntia vierähtää Persuja haukkumassa ei se minua haittaa olenhan nähnyt hulluja elämänivarella . Senverran on elämänkokemusta mamuista ja mustalaisista niisäkin on ihan kunnon porukkaa mutta niitä on sattunut hyvin vähän kohdalleni pitkän elämäni varrella .


      • OmaAsenneRaytkaisee
        kklll kirjoitti:

        Vähäistä taitaa olla kysyjän elämänkokemus aamulla Siwan lähikauppaan sen jälkeen netin ääreen jossa 16 tuntia vierähtää Persuja haukkumassa ei se minua haittaa olenhan nähnyt hulluja elämänivarella . Senverran on elämänkokemusta mamuista ja mustalaisista niisäkin on ihan kunnon porukkaa mutta niitä on sattunut hyvin vähän kohdalleni pitkän elämäni varrella .

        Minkä kysyjän? Minä ainakaan mitään ole kysynyt keneltäkään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe