Miten kauan se sen jälkeen kestää ennenkuin joutuu tekemään kytkinremontin? Kokemuksia tästä kenelläkään foorumilaisella?
Jos kytkin pääsee savuaamaan niin ...
5
4123
Vastaukset
- Kytkinlevy2
Jos tarkoitat että itse poltat kytkintä, niin etta se savua, niin vastaus voi olla hyvin pitkäänkin. Tuttuni autosta kytkin paloi niinpahasti, ettei auto enää jaksanut mennä ylämäkeä sillä, mutta jäähdyttyään kytkin toimi vielä 250tkm, jolloin auto myytin pois.
Jos taas tarkoitat että kytkin savuaa normaalikäytössä, niin ei kauan. Se voi hajota koskavaan.- tapaturma
Kysyin vaan siksi että eräs vanha huonokuuloinen mies peruutti ahtaasta tallista liian varovasti autoa ja liirasi kytkintä kun samalla kierrokset jopa hetkittäin yli 6000 ja kytkin pääsi savuamaan todella sankalla savulla n. vajaa puoli minuuttia ennenkuin ehdin väliin ja auto sammutettiin. Kytkin haisi vielä pitkään tapahtuman jälkeen. Nyt on pelättävissä että kytkinlevy meni paskaksi ja kohta on kytkimen vaihto. Kytkin oli vielä varsin uusi.
- kytkinlevy2
Melkein sen voisi jo vaihtaa nyt suoraan. Varmasti on noinpitkän yhtäkyytisen savutuksen jälkeen pintakin halkeillut, joten voi hajota milloinvaan.
- 7766
Kaveri poltti kytkintä autostani ja se meni 100 tkm sen jälkeen vaihtoon. Kytkin toimi kuin uusi.
- blowup
Kyllä Pappa poltti kytkimen ,niin niillä on tapana kun ei kuuloa ei tuntoa enään, tiedän tapauksia että ihan kytkin räjähtänyt .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576