Hei! Olen 15 vuotias Vilma tyttö Suomesta, Oulusta ja täytän lokakuussa 16. Lähden syksyllä lukioon. Olisin kiinnostunut Au pairin töistä ja maalla ei ole väliä, kunhan perhe olisi hyvä Au pairille asua. Voisin aloittaa työni heinäkuussa, jos saamme asiat järjestettyä. :) Tykkään musiikista ja olen soittanut pianoa ja viulua. Tykkään myös valokuvata ja matkustaa. Osaan jonkin verran laittaa ruokaa ja olen kiinnostunut siitä enempikin. Olen iloinen, reipas, ulospäinsuuntautunut ja lapsirakas tyttö. Olen hoitanut erinikäisiä lapsia täällä Suomessa useammassakin perheessä ja olisin kiinnostunut lähtemään ulkomaille ja saamaan uusia kokemuksia ja muistoja elämääni. Au pairiksi haluan siksi, koska pidän lapsista ja matkustamisesta. Haluan oppia puhumaan jotain muutakin kieltä, kuin suomea hyvin. Haluaisin myös nähdä erimaiden kulttuuria.
Jos kiinnostaa, otathan yhteyttä sähköpostitse :
[email protected]
Tai
[email protected]
Etsitkö Au pairia?
Imppuuhh
2
<50
Vastaukset
- 99-
Ymmärsithän että tämä on suomalaisten keskustelupaikka?
Eivätkä ulkomaalaiset edes ymmärtäisi suomea jos täällä käväisisivät. :'D- Imppuuhh
Juu ymmärsin mutta eksyyhän tänne varmasti esim osaksi suomalaisia perheitä ketkä asuu ulkomailla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407895Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251980- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822