Oon 13v ja mulla on rustokoru tunsin pienen nipistyksen vasta kun neula roikku korvassa ei sillon kun se meni läpi eli eiks mul oo aika korkea kipukynnys:) mutta haluisin ottaa smileyn kertokaa kauan kesti parantuu ja miten hoiditte ja missä otitte. Ja tiedän että jokaisella on oma kipukynnys! Ja mitkä teidän mielestä on kivoja lävistyksiä:D
Smiley lävistys
Lävistyksistä_kysyjä
2
73
Vastaukset
- läwistetty
Itte otin mikkelissä His Mastersissa Smileyn totta tammikuussa :) korun ottaminen eij satu se vaan nipistää pienesti mutta ei todellaan itteä ainakaan juurikaan sattunut. Suussa olevat lävistykset parantuu tosi nopeesti, ihan tarkkaan en muista kauan kesti mut eij ollu yhtään kipee paitsi ekana iltana oli vähän arka mut muuten pysty kyl syömään iha normaalista ym en ollu mtn ongelmii :) Itte hoidin vaan sillee et aina kun söin niin huuhtelin suun ja käytin alkoholitonta suuvettä ym :)
- lävistyksistä_kysyjä
Ja tunteeko että huulen alla on koru mietin vaan et jos en totu siihen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1666378Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv952921Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?941816Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431525Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91236- 131087
- 501049
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75973Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23968- 17960