Palladium-kengät

plldm

6

7847

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyttäjä----

Olen käyttänyt ko. kenkiä v 2012 lähtien :) Kestää kovaa kulutusta ja on hyvät jalassa käytössä..
      Käytössä on 3 paria erivärisiä kenkiä. Värillisillä nauhoilla saa myös hyvää soundia kenkiin :)

• Anonyymi

Palladium Suomi tai sitten palladium Finland on kyllä pahemmanluokan huijaus! Tilasin kahdet kengät, sain lompakon!!! Mistään ei selvinnyt että kyseessä ulkomaalainen nettikauppa ja tuotteet tulevat Kiinasta ja verot menee maksuun. Noh maksoin tullit ja verot, kenkien sijaan sain lompakon!!😂 asiakaspalvelu vastailee enganninksi. Tuumasivat, että tilaamani kengät ovat loppuneet joten tarjosivat tilalle lähettämäänsä lompakkoa😂🤩. Pyysin saada rahoja takaisin niin siihen vastasivat että lähetä ensin se lompakko, lisäsivät kuitenkin että saattaa tulla lähettäjälle kalliiksi!! Noh kuluttaja-asiamoiehelle lähti tutkinta pyyntöä. Tulipahan hankittua sitte ihan vitun kallis lompakko(200€)😂😂

• Anonyymi

En saanut edes lompakkoa. Miten noita sivuja ei ole suljettu.

• Anonyymi

Tein kuluttaja-asiamiehelle valituksen asiasta. Toimivaltuuksia ei ole koska kiinalainen toimia. Tällaiset huijarit saavat vapaasti touhuta meidän markkinoilla.

• Anonyymi

Minulle kävi samoin Icebug Finlandin kanssa. Maksoin yllättyneenä tullit ja sain halpis lompakon. Asian käsittely on pankin kanssa vielä kesken, mutta tässä vaiheessa myös suljin käyttämäni luottokortin.

• Anonyymi

Tilasin Palladium talvikengät. Piti olla edulliset. Sain Cartierin kopio sormuksen ja menetin yli 100 ekee. Hitto kun en reagoinut kun näin lähetyksen seurannassa että paino oli n. 5 grammaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      132
      1443
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      502
      1258
    3. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      167
      751
    4. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      198
      654
    5. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      46
      647
    6. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      644
    7. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      49
      637
    8. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      22
      590
    9. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      41
      563
    10. Nainen mitä jos kaivattusi olisi biseksuaali

Loppuisiko kiinnostus
      Ikävä
      74