Olen etsimässä itselleni jotain hyvää pohjustusvoidetta minkä avulla meikki pysyisi naamassani koko päivän. Kertokaas teidän suosikkeja :)
Hyvä pohjustusvoide
2
149
Vastaukset
- suosikkinion
Gosh:
velvet touch foundation primer Cream.
Ei ole niin silikoonisen tuntuinen kun ne muut. Joskus tuntuu, että iho hikoilee ne silikooniset pois ja sit se meikki pyörii vaan siinä silikoonin päällä (rasvanen iho). Goshin niistä kahdesta muusta läpinäkyvämmästä pohjustusvoiteesta vähän semmonen kokemus. Tämä Cream on mun luottotuote. - Hehkuvaiho
Monet pohjustustuotteet jättävät liian rasvaisen pinnan joka varmaan on silikonin syy. Lisäksi niissä on usein liian paljon helmiäistä joka loistaa liikaa meikin läpi ja kolmanneksi joistakin olen saanut näppylöitä. Keväällä löysin Kicks myymälän oman merkin pohjustustuotteen joka täyttää kaikki vaatimukset! Ostin vaaleanpunaisen tuubin ja lisäksi löytyy vaaleansininen ja valkoinen hieman eri ihoille. Tuote ei ole hinnalla pilattu ja hyvin riittoisa! Vielä erikseen löytyy Kicks sarjasta silmille ja huulille omansa pohjustusvoide ja nekin toimivat tosi hyvin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852370- 431960
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!821765- 811554
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261264- 491260
- 771221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai461218- 591111
- 481108