Okei olen 12v tyttö äitini antaa ottaa napakorun. Koska tätini ovat saaneet minun ikäisenä haluan tietää sattuuko napkoru ja paljon maksaa mistä otit?
sattuuko napakoru
3
84
Vastaukset
- Haahaäa
Otin sen hairhousessa ja makso 45e se normi koru jossa hopeat pallot mut jos galus timantin nii 50e ja se sattu mua iha HELVETISTI mut sit taas mun paria kaveria se ei sattunu yhtää tai paljonkaa et se riippuu tosi paljo ihmisestä siis oikeesti! Mut ite menin ottamaan sen sillä fiiliksellä et kerrasevaa sattuu:3
- nhuikn
Mua ei pelota ikinä se lävistyskipu vaan se kipu jälkeenpäin. Napakoru paranee niin hemmetin hitaasti ja on todella rasittava hoidettava. Moni vissiin luulee, et se sattuu vaan kun tuikataan neula läpi, mutta musta se koko "homma" alkaa vasta kotona.
- Napakorutyttö
Itselläni ei lävistys sattunut ollenkaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185183MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152694- 102194
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5841987Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1201704Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691299Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411289Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31068Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028