Mitä väliä tatuoinneilla?

atm_with_ink

Kolmen tatuoinnin heikosti naisissa menestyvänä miehenä väsyttää katsella tatuointien korostusta. Kokeiltu on, ei heilauta tilannetta mihinkään suuntaan. Tatuointieni tavoite ei toki ollut naisten saaminen ja pakko tunnustaa että yksi tuli otettua vähän tiedottomassa tilassa. Se kuitenkin avasi homman ja sen jälkeen tuollainen kummilapsen nimi pienen kuvan kanssa ei tuntunut yhtään pahalta kun omia tuskin tulee koskaan olemaan. En tajua, miten tämä asia liitetään jotenkin saamiseen tai naismenestykseen tai edes "jännyyteen", mitä ikinä sekään sitten on.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.mitään.väliä.oikeasti

Eihän ne mitenkään "jännyyteen" ja saamiseen liitykään. Osa nyt tykkää haukkua ihmisiä mitä typerimmistä asioista, kuten vaikkapa tatuoinneista. Osa tämän palstan ätmeistä on varsinaisia prinsessoja jotka on niin puhtoisia ja hyviä mielestään, ja kaikin puolin parempia ihmisiä kuin muut. Muut on vain valko -roskaa, ja syitä siihen löydetään aina tatuoinneista siihen, että ihminen on harrastanut jopa seksiä... Nämä tällaiset ätmit ei taida edes oikeasti haluta parisuhdetta ja seksiä, koska hehän kaikessa puhtoisuudessaan olisivat aivan liian hyviä tuollaiseen alhaiseen touhuun.

Tatuoinnit nyt muutenkin on niin yleisiä nykyään, alkaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus, että 18 - 45 -vuotiaalta ei löytyisi ainakin pientä kuvaa nahkoistaan, että ei ne tee kenellekään enää mitään "jännämiehen" imagoa tai ole ylipäänsä mikään juttu. Jos joku tahtoo kuvioida ihoaan, niin aivan vapaasti minun puolestani. Ei se minulta ole pois.

• xcvbsdefrg

Niinhän sitä väitetään että on niin tavallista että, mutta suurin osa ihmisistä välttelee jos vastaan tulee jokin kalju tatuoitu karpaasi.

• Ei.mitään.väliä.oikeasti
        xcvbsdefrg kirjoitti:

Niinhän sitä väitetään että on niin tavallista että, mutta suurin osa ihmisistä välttelee jos vastaan tulee jokin kalju tatuoitu karpaasi.

Missä perähikiällä sinä asut? Minua ainakin tulee vastaan joka päivä liuta kaljuja, pitkätukkaisia ja kaikkea siltä väliltä olevia tatuoituja karpaaseja. Monta sellaistakin, joilla on kasvoissa isoja tatuointeja. En minä heitä pelkää ja välttele, enkä ole huomannut kenenkään muunkaan näin tekevän... Itseasiassa vastaan tulee hyvin usein monenlaisin jengi -tunnuksin varustettuihin liiveihinkin pukeutuneita tyyppejä jotka ajelee harrikalla, enkä heitäkään pelkää. Miksi pelkäisin, mitä pelottavaa niissä on, jos ne kadulla vastaan kävelee?

• 1416

• xcvbsdefrg
        Ei.mitään.väliä.oikeasti kirjoitti:

Missä perähikiällä sinä asut? Minua ainakin tulee vastaan joka päivä liuta kaljuja, pitkätukkaisia ja kaikkea siltä väliltä olevia tatuoituja karpaaseja. Monta sellaistakin, joilla on kasvoissa isoja tatuointeja. En minä heitä pelkää ja välttele, enkä ole huomannut kenenkään muunkaan näin tekevän... Itseasiassa vastaan tulee hyvin usein monenlaisin jengi -tunnuksin varustettuihin liiveihinkin pukeutuneita tyyppejä jotka ajelee harrikalla, enkä heitäkään pelkää. Miksi pelkäisin, mitä pelottavaa niissä on, jos ne kadulla vastaan kävelee?

Ihan sama mitä teikä itsestäsi puhuu mutta kyllä ikävän moni katsoo sitä ulkonäköä ihan kehätien sisälläkin, tosin joskus se osuu oikeaankin.

• mun_kuvat

tatuoinnit hel yes.

• Eipä niillä tatuoinneilla oikeastaan pahemmin merkitystä ole, elleivät nyt sitten aivan järkyttävän huonoa tyylitajua kantajastaan ilmennä.

Mutta sinun tapauksessasi tuleepi mieleen seuraavat asiat:

Jos nainen haluaa perheen mutta uusperhekuviot eivät innosta, niin hän ei tosiaankaan katso kahta kertaa mieheen jolla on lapsen kuva tatuoituna ihoon, sillä olettaa tietysti että kyseessä on sinun oma lapsesi.

Jos taas nainen ei pelästy uusperhekuviota (ainoa tapaus jossa parempi tutustuminen on ylipäätään mahdollista), niin viimeistään hän epäilee järjenjuoksuasi kun kuulee että se kersatatuointi esittääkin kummilastasi eikä omaasi.

• kohtaainutlaatuinen

Minä en pidä tatuoinneista, en miesten enkä naisten. Tatuointi ei huononna ihmistä mutta se on rumaa.

• Intj87

Tatuoinnit on kuin graffitteja. Osa on varsin tyylikkäitä, mutta monet kauheita töherryksiä. Itse tykkään enemmän "puhtaasta" ihosta enkä voi mitään sille että tatuointien kantajasta tulee mieleen kuva hetken mielijohteen mukaan elävästä ihmisestä etenkin kun (runsaasti) tatuoidut tyypit jota olen tuntenut ovat olleet juuri tätä sakkia. Tykkään kyllä muutenkin ihmisissä enemmän luonnollisuudesta joten niputan tatuoinnit samaan sarjaan lävistyksien, räikeitten hiusvärien, keinokynsien ja tekorusketuksen kanssa jotka ovat kaikki turn-off.

• Ei tatuointi ihmistä pahenna....tosin jos on mennyt "överiksi" tai "huonon maun" mukaisia tatuointeja löytyy, niin se kertoo jotain ihmisestä, eli ainakin jonkinlainen mielikuva siitä aluksi syntyy, mutta jos ihmiseen tutustuu paremmin, niin tottakai voi mielikuva muuttua positiivisempaan suuntaan, mutta tämä asia koskee montaa muutakin asiaa, kuin vain tatuointeja.....

Itsellä ei ole, eikä tule........syy on ihan vain se, että en keksi yhtään syytä miksi tulisi....

• Hyvin tiivistetty. Sama mulla en ota kun ei justiis oo syytä, mun mielestä tatskojen pitää merkitä jotain..

• njuukkeg

En niin kauheasti tykkää tatuoinneista, mutta ei se ole estänyt esim. treffeillä käymistä. Oikeastaan vain kerran olen ollut nettitreffeillä, jossa miehellä ei ollut oikein mitään harrastuksia eikä mitään muuta juteltavaa kuin tatuointinsa. Silloinkaan syy ei ollut tatuoinneissa, vaan lähinnä siinä, että en mitenkään keksinyt, että miten voisin seurustella hänen kanssaan, kun meillä ei ollut mitään yhteistä.

Oikeastaan ehdottomat ei ei:t on kasvotatuoinnit ja huumetatuoinnit esim. hasiskasvin kuvat jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9083
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6890
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6635
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5631
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5273
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3571
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3405
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3182
    9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      55
      3027
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2972
    Aihe