Monesti sanotaan, että muuttamalla itseänsä voi saada omaa tasoaan nostettua. Näitä voi olla vaatteiden ostaminen, laihduttaminen, lihasten kasvattaminen, suihkussa käyminen jne. Tuo on mielestäni ihan kohtuullista. Itse olen hintelästä pojasta onnistunut muuttumaan itseni suht lihaksikkaaksi ja enemmän miehekkäämmäksi. Naisten saaminen on vieläkin haastavaa, mutta on helpottunut huomattavasti teini-iästä. Mutta minulla on ominaisuuksia joita en vuosienkaan yrittämisen jälkeen ole pystynyt muuttamaan:
1. Punertava iho kasvoilla. Olen käynyt lääkäreillä, syönyt erilaisia lääkkeitä, vältellyt aurinkoa, käyttänyt ties kuinkaa monta eri kasvovoidetta, vaihtanut ruokavaliota, lukenut ruusufinneistä jne. mutta kasvot silti punertavat. Tätä en pysty muuttamaan
2. Paha puhevika. Olen treenannut lapsesta asti itsekseni ja käynyt puheterapeutilla, mutta en ole saanut tätä koskaan korjattua. Tämä on ehkä isoin asia mikä vaikuttaa itseluottamukseeni. Onneksi kaikkia naisia se ei haittaa, mutta saan silti usein vittuilua asian tiimoilta.
3. Huono sosiaaliset taidot. Tätä pitäisi teoriassa pystyä treenaamaan, mutta itse en ole kauheasti kehittynyt vuosien varrella. Vieläkin tulee niitä inhottavia hiljaisia hetkiä ja vieläkin olen porukassa yleensä se joka naureskelee tautalla muiden jutuille.
Mitä ominaisuuksia teillä on joita ette ole pystyneet muuttamaan?
Mitä huonoja ominaisuuksia ette pysty muuttamaan?
69
200
Vastaukset
- tässähänne
1. Olen eläkkeellä masennuksen takia.
2. En ole varakas (kts. yllä).
3. En pysty innostumaan lihavista miehistä, ja koska en ole enää nuori, mitään muutakaan ei oikein tarjolla ole. - ertrete
Mies ei käytännössä pysty muuttamaan tasoa ajatellen muuta kuin koulutus/työjuttuja, kaikki muu on perintötekijöissä mitä naiset arvostaa.
Heh, entä asiat, mitä miehet naisessa arvostavat, nekö eivät ole perintötekijöissä? Kuten ruumiinrakenne, symmetrisyys, hiusten määrä ja laatu, pituus (pienuus, sirous), hedelmällisyys...? Miehellähän on teidän teorianne mukaan (sic!) todella helppoa, koska hän voi vaikuttaa juuri niihin olennaisiin asioihin kuten koulutukseen, ammattiin, tuloihin ja statukseen, nainen on täysin biologiansa armoilla ;)
- not.even.a.question
helka kirjoitti:
Heh, entä asiat, mitä miehet naisessa arvostavat, nekö eivät ole perintötekijöissä? Kuten ruumiinrakenne, symmetrisyys, hiusten määrä ja laatu, pituus (pienuus, sirous), hedelmällisyys...? Miehellähän on teidän teorianne mukaan (sic!) todella helppoa, koska hän voi vaikuttaa juuri niihin olennaisiin asioihin kuten koulutukseen, ammattiin, tuloihin ja statukseen, nainen on täysin biologiansa armoilla ;)
Nainen kelpaa lähes aina oli sitten minkälainen vain. Jostain syystä se menee niin että miesten naismaku on monipuolinen kun taas naiset suosivat vain yhtä miestyyppiä.
Naisella on parempi diili selvästi. not.even.a.question kirjoitti:
Nainen kelpaa lähes aina oli sitten minkälainen vain. Jostain syystä se menee niin että miesten naismaku on monipuolinen kun taas naiset suosivat vain yhtä miestyyppiä.
Naisella on parempi diili selvästi."Nainen kelpaa lähes aina oli sitten minkälainen vain."
Kuten erityisesti tämän palstan keskusteluista on luettavissa, tuoreimpana esimerkiksi se, millaiset naiset saavat tehdä aloitteita ;DDD- not.even.a.question
helka kirjoitti:
"Nainen kelpaa lähes aina oli sitten minkälainen vain."
Kuten erityisesti tämän palstan keskusteluista on luettavissa, tuoreimpana esimerkiksi se, millaiset naiset saavat tehdä aloitteita ;DDDNiin, eihän siellä minusta mitään kohtuutonta odotettu miesten osalta, mies haluaa samantasoisen naisen. Yleensä se tosiaan menee niin että nainen lähestyy jotain super-YTM:ää ja sitten tekee sen jälkeen väärän johtopäätöksen "miehet eivät tykkää aloitteellisista naisista"...
not.even.a.question kirjoitti:
Niin, eihän siellä minusta mitään kohtuutonta odotettu miesten osalta, mies haluaa samantasoisen naisen. Yleensä se tosiaan menee niin että nainen lähestyy jotain super-YTM:ää ja sitten tekee sen jälkeen väärän johtopäätöksen "miehet eivät tykkää aloitteellisista naisista"...
Miten se taso nyt sitten oikeastaan määräytyy? Jos leikitään, että ihmisten tasot voi mitata asteikolla 1-10 ja mies omien laskelmiensa mukaan on 7, mutta saa aloitteita 4-5 tason naisilta (toistuvasti/jatkuvasti), niin mikä hänestä tekee seiskan miehen? Voinko minä vain päättää olevani ysin nainen, koska minun mielestäni tasoni koostuu x, y ja z-piirteistäni? Ja sitten voin valittaa, jos seiskan miehet tunkeilevat seuraani?
- not.even.a.question
helka kirjoitti:
Miten se taso nyt sitten oikeastaan määräytyy? Jos leikitään, että ihmisten tasot voi mitata asteikolla 1-10 ja mies omien laskelmiensa mukaan on 7, mutta saa aloitteita 4-5 tason naisilta (toistuvasti/jatkuvasti), niin mikä hänestä tekee seiskan miehen? Voinko minä vain päättää olevani ysin nainen, koska minun mielestäni tasoni koostuu x, y ja z-piirteistäni? Ja sitten voin valittaa, jos seiskan miehet tunkeilevat seuraani?
Ihan hyvä pointti, omaa tasoa ei voi itse päättää ja vaikea sitä on myöskään absoluuttisesti määrittää. Paras tason kuvaaja on tietenkin se minkälaiset naiset on keskimääräisesti halukkaita tutustumaan mutta menetelmä ei ole täysin oikeudenmukainen miehille naisten hypergamian takia.
- not.even.a.question
Miesten tilanne pariutumisen suhteen on vähän sama kuin korkeasti koulutetulle tarjottaisiin vain siivoojan töitä, onko hänen todellinen tasonsa siivooja? Monet ottaa vastaan siivoojan työn ja jämähtää siihen loppuelämäkseen.
Jonkinlainen oma käsitys omasta tasosta on oltava tai tulee myytyä liian halvalla. helka kirjoitti:
Eli mies, jolle ei tehdä aloitteta, on tasolla nolla.
- jgfhjjjjjj
Työntäkää tasoajattelunne jo sinne mihin aurinko ei paista! Ei ihme, että tässä maassa on niin paljon sinkkuja. Määrittelettekö aina ensiksi jokaisen ihmisen tason, ennen kuin päätätte voitteko olla hänestä kiinnostunut? Nyt miehet hankkimaan statusta ja rikastumaan ja rumien naisten kannattaa mennä kauneusleikkaukseen. Vain näin voitte nostaa tasoanne, muuten jäätte sinkuiksi.
- nahkaruoska1000
Ekaks aloittajalle. Varmaan saat hyvän ja mukavan naisen just sen vuoksi kun olet mitä olet. Mutta mites noin muuten pellossa maataan? Joku Tuksukin saa miehiä ja Tapolan neito ihan maailman priimaa. Ei mitään hätää, kyllä kaikille kohtalonkoura kauraa syöttää. En minäkään saanut yhtä naapurin neitoa, mutta sitten se rupsahtikin totaalitääriseti. Eli hyvin kävi. Pää pystyyn ja rohkeasti vain uusia pettymyksiä sillä niitä riittää ja ne pitää ihmisen hengissä :)
ps. menkää massatapahtumiin ja hinkatkaa edessäolevaa, poikkeuksetta syttyy....
- 9plus13
Olen introvertti. Ja jostain olen lukenut että kun on introvertti niin ei ole koskaan mahdollisuutta muuttua ekstrovertiksi. Koen suurta kateutta kaikkia ekstrovertteja kohtaan koska heillä se ulospäinsuuntautuneisuus tulee luonnostaan. Minä olen sosiaalinen vain läheisimpien kavereiden kanssa ja/tai kun olen humalassa. Muuten olen aina se porukan hiljaisin.
Se, että on introvertti, ei tarkoita etteikö voisi olla sosiaalinen (myös muiden kuin kavereiden kanssa ja/tai humalassa). Palautumiseen pitää varata aikaa, mutta introverttiydellä on turha yrittää puolustella sitä, ettei ole sosiaalisia kontakteja.
- Turpaantulee
helka kirjoitti:
Se, että on introvertti, ei tarkoita etteikö voisi olla sosiaalinen (myös muiden kuin kavereiden kanssa ja/tai humalassa). Palautumiseen pitää varata aikaa, mutta introverttiydellä on turha yrittää puolustella sitä, ettei ole sosiaalisia kontakteja.
Varsinainen "litsarin " vetäjä täti :(
helka kirjoitti:
Niin...Kyllähän periaatteessa kuka tahansa voi alkaa puhua pälpättää vaikka vasten tahtoaan, mikäli niin tosissaan haluaa tehdä. Sen kun vaan alkaa puhua.
Introvertti vain monesti ei välitä siitä tyhjänpäiväisestä puhumisesta, jossa ei ole periaatteessa mitään järkeä. Introvertit tykkää puhua paremminkin asiasta, kuin jauhaa jonnin joutavaa höttöä.
Kyllä helka on jälleen oikeassa. = Halutessaan voi.- Fklwemklwefwef
helka kirjoitti:
Täähän on ihan täyttä basaa. Introvertin kaverit ovat kultaakin arvokkaampia, introvertti ei tutustu helposti eikä saa huomiota joten hänen piirinsä ovat pienet.
Introvertti voi toki laajentaa sosiaalista piiriään mutta tämä tapahtuu samalla tavalla kuin pyörätuolipotilas raahautuu rappuja pitkin ylös - väkisin, turhauttavasti ja ei-palkitsevasti.
Kysymyshän on siitä että introverttejä ja heidän hienoja piirteitään (kuten esim. sitoutumista ja läheisten todellista arvostamista) ei oikeasti kunnioiteta. Jos introvertin tuttavapiirissä on sopiva nainen niin luultavasti tuo nainen on se ihminen josta voi tulla introvertin kumppani - jollei ole niin intro on kusessa.
Introvertillä ei ole ns. "sosiaalista ulottuuvutta" nimeksikään. Ekstro puolestaan omaa lonkeroston joka nappaa vaikka kaverinkumminkaimansaunajakkarannaapurin kohteekseen - vaikka ei oikeastaan edes kiinnostaisi. Fklwemklwefwef kirjoitti:
Täähän on ihan täyttä basaa. Introvertin kaverit ovat kultaakin arvokkaampia, introvertti ei tutustu helposti eikä saa huomiota joten hänen piirinsä ovat pienet.
Introvertti voi toki laajentaa sosiaalista piiriään mutta tämä tapahtuu samalla tavalla kuin pyörätuolipotilas raahautuu rappuja pitkin ylös - väkisin, turhauttavasti ja ei-palkitsevasti.
Kysymyshän on siitä että introverttejä ja heidän hienoja piirteitään (kuten esim. sitoutumista ja läheisten todellista arvostamista) ei oikeasti kunnioiteta. Jos introvertin tuttavapiirissä on sopiva nainen niin luultavasti tuo nainen on se ihminen josta voi tulla introvertin kumppani - jollei ole niin intro on kusessa.
Introvertillä ei ole ns. "sosiaalista ulottuuvutta" nimeksikään. Ekstro puolestaan omaa lonkeroston joka nappaa vaikka kaverinkumminkaimansaunajakkarannaapurin kohteekseen - vaikka ei oikeastaan edes kiinnostaisi."Kysymyshän on siitä että introverttejä ja heidän hienoja piirteitään (kuten esim. sitoutumista ja läheisten todellista arvostamista) ei oikeasti kunnioiteta."
Totta, nykyaikana arvostetaan enemmän ekstroverttejä ominaisuuksia. Introvertti voi joko yrittää muuttaa muutaman miljardin ihmisen arvostuksia, käpertyä katkeruuteen tai hyväksyä että joutuu menemään silloin tällöin omalle epämukavuusalueelleen. Itse olen todennut helpoimmaksi ja kannattavimmaksi valita viimeisen vaihtoehdon.- KLfmekwkewfwef
Omalle epämukavuusalueelleen meno ei riitä tässä tapauksessa. Kysehän on siitä että minä menen epämukavuusalueelle alkaessani maalamaan öljyväreillä - mutta menen täysin mahdottoman pariin jos yritän myydä tekelettäni muille edes materiaalikulut takaisin saadakseni.
"Oletpas sinä hupsu, minä ostan paljon kauniimman kuvan muualta koska sellaisia on. Mutta olen varma että joku ostaa tuon sinun tekeleesi kunhan vain uskot itseesi :D".
Introvertit joutuvat taistelemaan samalla areenalla ekstrojen kanssa. Lopputulos on silkkaa verilöylyä ja se ei ole introvertti joka sen voittajan määrittää - vaan se on se nainen. KLfmekwkewfwef kirjoitti:
Omalle epämukavuusalueelleen meno ei riitä tässä tapauksessa. Kysehän on siitä että minä menen epämukavuusalueelle alkaessani maalamaan öljyväreillä - mutta menen täysin mahdottoman pariin jos yritän myydä tekelettäni muille edes materiaalikulut takaisin saadakseni.
"Oletpas sinä hupsu, minä ostan paljon kauniimman kuvan muualta koska sellaisia on. Mutta olen varma että joku ostaa tuon sinun tekeleesi kunhan vain uskot itseesi :D".
Introvertit joutuvat taistelemaan samalla areenalla ekstrojen kanssa. Lopputulos on silkkaa verilöylyä ja se ei ole introvertti joka sen voittajan määrittää - vaan se on se nainen.No sitten vaihtoehdoksesi jää olla katkera, koska muiden ihmisten mieltymyksiin vaikuttaminen on koko lailla mahdoton tehtävä.
- KLFMweklwefmklwef
... and now, let said sink in for a moment.
Minä väitän että lähes järjestäen naisten mieltymys suhteessa uusiin ihmisiin on ekstroverttinen tutustumiskaava ja tuon kaavan ja sen onnistumisen määrittävät ekstrovertit. Introvertit ovat tässä niitä tallottavia. Naiset arvostavat kaavaa joka on luonteva ekstrovertille - ja he myös palkitsevat ekstroverttiä kaavansa vetämisestä ja kokevat introvertin tekemänä saman kaavan kiusalliseksi (onko ihmekään, haparointia).
Tämä tuntuu olevan tosi naisesta ja hänen luonteestaan riippumatta, vain se miten esim. introvertti tyttö kohdataan eroaa hiukan siitä miten ekstrovertti kohdataan. Silti molempiin vetoavat samat asiat ja tässä ekstrot kiilaavat aina eteen.
Ainoa milloin olen huomannut introverttien voivan pärjätä on silloin kuin nainen on sekä itse aktiivinen että jo ennalta valinnut introvertin kohteekseen. Tällöin yhdistävää työtä ei tee se introvertti vaan se nainen. - 14p1
helka kirjoitti:
"Kysymyshän on siitä että introverttejä ja heidän hienoja piirteitään (kuten esim. sitoutumista ja läheisten todellista arvostamista) ei oikeasti kunnioiteta."
Totta, nykyaikana arvostetaan enemmän ekstroverttejä ominaisuuksia. Introvertti voi joko yrittää muuttaa muutaman miljardin ihmisen arvostuksia, käpertyä katkeruuteen tai hyväksyä että joutuu menemään silloin tällöin omalle epämukavuusalueelleen. Itse olen todennut helpoimmaksi ja kannattavimmaksi valita viimeisen vaihtoehdon.Juuri tässä on se ongelma. Voin olla ulospäinsuuntautunut vain menemällä sinne epämukavuusalueelle. Sensijaan ekstrovertille ulospäinsuuntautuneisuus on luonnollinen olotila eikä suoritus omalla epämukavuusalueella. Lienee sanomattakin selvää että ottaisin mieluummin jälkimmäisen vaihtoehdon. Mutta joo, välillä on tullut käytyä siellä omalla epämukavuusalueella ja osittain olen oppinut hyväksymään itseni tällaisena kuin olen.
Mutta se, että olen introvertti enkä voi muuttua ekstrovertiksi, aiheuttaa kateellisuutta niitä kohtaan jotka ovat ekstroverttejä. 14p1 kirjoitti:
Juuri tässä on se ongelma. Voin olla ulospäinsuuntautunut vain menemällä sinne epämukavuusalueelle. Sensijaan ekstrovertille ulospäinsuuntautuneisuus on luonnollinen olotila eikä suoritus omalla epämukavuusalueella. Lienee sanomattakin selvää että ottaisin mieluummin jälkimmäisen vaihtoehdon. Mutta joo, välillä on tullut käytyä siellä omalla epämukavuusalueella ja osittain olen oppinut hyväksymään itseni tällaisena kuin olen.
Mutta se, että olen introvertti enkä voi muuttua ekstrovertiksi, aiheuttaa kateellisuutta niitä kohtaan jotka ovat ekstroverttejä."Sensijaan ekstrovertille ulospäinsuuntautuneisuus on luonnollinen olotila eikä suoritus omalla epämukavuusalueella. Lienee sanomattakin selvää että ottaisin mieluummin jälkimmäisen vaihtoehdon."
Mitä hyötyä tuollaisesta ajatustavasta on? Helpompaa on oppia _täysin_ hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ja unohtamaan kateus, koska se vain syö omia voimavarojasi ja omaa positiivisuuttasi. Elämässä joutuu menemään monissa muissakin asioissa omille epämukavuusalueilleen, ei se niin vaarallista ole.KLFMweklwefmklwef kirjoitti:
... and now, let said sink in for a moment.
Minä väitän että lähes järjestäen naisten mieltymys suhteessa uusiin ihmisiin on ekstroverttinen tutustumiskaava ja tuon kaavan ja sen onnistumisen määrittävät ekstrovertit. Introvertit ovat tässä niitä tallottavia. Naiset arvostavat kaavaa joka on luonteva ekstrovertille - ja he myös palkitsevat ekstroverttiä kaavansa vetämisestä ja kokevat introvertin tekemänä saman kaavan kiusalliseksi (onko ihmekään, haparointia).
Tämä tuntuu olevan tosi naisesta ja hänen luonteestaan riippumatta, vain se miten esim. introvertti tyttö kohdataan eroaa hiukan siitä miten ekstrovertti kohdataan. Silti molempiin vetoavat samat asiat ja tässä ekstrot kiilaavat aina eteen.
Ainoa milloin olen huomannut introverttien voivan pärjätä on silloin kuin nainen on sekä itse aktiivinen että jo ennalta valinnut introvertin kohteekseen. Tällöin yhdistävää työtä ei tee se introvertti vaan se nainen."Minä väitän että lähes järjestäen naisten mieltymys suhteessa uusiin ihmisiin on ekstroverttinen tutustumiskaava ja tuon kaavan ja sen onnistumisen määrittävät ekstrovertit. Introvertit ovat tässä niitä tallottavia. Naiset arvostavat kaavaa joka on luonteva ekstrovertille - ja he myös palkitsevat ekstroverttiä kaavansa vetämisestä ja kokevat introvertin tekemänä saman kaavan kiusalliseksi (onko ihmekään, haparointia)."
Minä väitän, että teet omasta elämästäsi ihan hemmetin monimutkaista juuttumalla tuollaisiin pohdintoihin. Voit hautoa katkeruutta ekstroverttejä ja naisia kohtaan vaikka loppuelämäsi (ehkä haudotkin), mutta omaa onnellisuuttasi tai flaksiasi se ei paranna millään tavalla. Eivät ne naiset/ekstrovertit muuksi muutu, kritisoit heidän "kaavojaan" sitten kuinka paljon tahansa.- näin
helka kirjoitti:
"Sensijaan ekstrovertille ulospäinsuuntautuneisuus on luonnollinen olotila eikä suoritus omalla epämukavuusalueella. Lienee sanomattakin selvää että ottaisin mieluummin jälkimmäisen vaihtoehdon."
Mitä hyötyä tuollaisesta ajatustavasta on? Helpompaa on oppia _täysin_ hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ja unohtamaan kateus, koska se vain syö omia voimavarojasi ja omaa positiivisuuttasi. Elämässä joutuu menemään monissa muissakin asioissa omille epämukavuusalueilleen, ei se niin vaarallista ole."Helpompaa on oppia _täysin_ hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ja unohtamaan kateus, koska se vain syö omia voimavarojasi ja omaa positiivisuuttasi. Elämässä joutuu menemään monissa muissakin asioissa omille epämukavuusalueilleen, ei se niin vaarallista ole."
Iso aamen!
- Kilttiatm
Ruma naama ja rumat hampaat, niitä ei pysty muuttamaan. Minulla on kyllä iha hyvät vaatteet ja olen ihan hyvässä kunnossa mutta en kelpaa edes lihaville naisille.
- jessis
Eikö hampaille voi tehdä aika paljonkin: valkaisuhoitoja, oikomista, suuhygieniaa, posliinikuoret? Myönnän, että ne ovat kalliita, mutta toisaalta aika paljon noihin on nykyään tarjolla myös erilaisia rahoitusvaihtoehtoja.
- Kilttiatm
jessis kirjoitti:
Eikö hampaille voi tehdä aika paljonkin: valkaisuhoitoja, oikomista, suuhygieniaa, posliinikuoret? Myönnän, että ne ovat kalliita, mutta toisaalta aika paljon noihin on nykyään tarjolla myös erilaisia rahoitusvaihtoehtoja.
Ei ol rahhaa tai on mutta en aio maksaa mitään 10 tonnia koska kerran joskus sitä tutkittiin ja se maksaisi sen 10 tonnia. Pitäis irrottaa n 4-5 hammasta ja teettää uudet tilalle ja se ei halpaa ole. Jos en kelpaa tälläisenä niin en sitten kelpaa.
- 167
Juoppus, huono taloudenpito, siivoushaluttomuus, lemmikkieläimet
Ei, niitä ei pysty muuttamaan. Laiska juoppo ei voi muuttua ahkeraksi raittiiksi, ellei paikalla ole ruoskalla varustettu työnjohto ja lemmikeistään harva luopuu parisuhteen vuoksi. - Intj87
1. Leuaton naama ja babyface. Näytän kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta enkä kovin miehekkäältä. Heikko parrankasvu.
2. Hartiattomuus yhdistettynä isoon alavartaloon joka saa vartaloni näyttämään päärynänmalliselta.
3. Epämiehekäs ääni
4. Pituus: 175 cm
5. Peniksen pituus: Stondiksessa onneksi keskitasoa, mutta lepotilassa naurettava katkarapu
Elättelen vielä toivoa että pääsosin eroon masennuksesta ja oppisin elämään estyneen ja vaativan persoonallisuushäiriön kanssa. Tavoitteena on myös painon pudotus normaalilukemiin, kunnon kohtus ja työllistyminen. Mutta hc-ätäminä taidetaan jatkaa vielä pitkään mikäli asiaan koskaan tulee muutosta.- neuvojapeuvoja
Hartioihin saa hieman enemmän massaa treenaamalla ahkerasti salilla. Muihin ei voi kauheasti vaikuttaa. Sileät kasvot vanhana on hyväkin asia ja jos babyfacella tarkoitat pyöreyttä kasvoissa niin siitäkin pääsee eroon oikealla ruokavaliolla.
- käyttö.laillista
Kasvuhormoni ja testosteroni voisi korjata äänen ja hartiat jos miettii että ei ole mitään menetettävää niin miksipäs ei?
- 1plus11
1. Leuattomuus on ikävä juttu mutta nuorekas naama tulee vielä olemaan asia, josta olet kiitollinen. Nuorena se ei niin lohduta. Parralla et sinänsä tee mitään mutta sillä voisi epäsiististi peitellä leuattomuuttaan. Jos ongelmasi todella noista johtuu niin ne voi korjata vakka se ei ihan halpaa olekaan.
2. Tähän auttaa treeni. Rakenteelle ei mitään voi mutta mittasuhteitaan voi treenillä parantaa.
3. Melkoinen sivuseikka ellet ihan kanalta kuulosta.
4. Ei ole este, hädin tuskin pieni hidaste.
5. Sama vika, ei ole ikinä haitannut menoa. Ei sitä kukaan vastakkaisen sukupuolen edustaja löysänä arvioi (toivottavasti) tai sinua saunassa valkkaa.
Todellinen syy lienee tuo masennus ja persoonallisuushäiriö jotka saavat aikaan sen, ettei sinusta ole noihin muihinkaan puuttumaan. - Intj87
1plus11 kirjoitti:
1. Leuattomuus on ikävä juttu mutta nuorekas naama tulee vielä olemaan asia, josta olet kiitollinen. Nuorena se ei niin lohduta. Parralla et sinänsä tee mitään mutta sillä voisi epäsiististi peitellä leuattomuuttaan. Jos ongelmasi todella noista johtuu niin ne voi korjata vakka se ei ihan halpaa olekaan.
2. Tähän auttaa treeni. Rakenteelle ei mitään voi mutta mittasuhteitaan voi treenillä parantaa.
3. Melkoinen sivuseikka ellet ihan kanalta kuulosta.
4. Ei ole este, hädin tuskin pieni hidaste.
5. Sama vika, ei ole ikinä haitannut menoa. Ei sitä kukaan vastakkaisen sukupuolen edustaja löysänä arvioi (toivottavasti) tai sinua saunassa valkkaa.
Todellinen syy lienee tuo masennus ja persoonallisuushäiriö jotka saavat aikaan sen, ettei sinusta ole noihin muihinkaan puuttumaan.Kiitos rohkaisevasta viestistä :)
Sitä on kyllä saanut kuulla turhan paljon että kyllä tästä nuorekkaasta naamasta vielä on iloa, mutta on se aika rasittavaa jatkuvasti selitellä ihmisille minkä ikäinen oikeasti on. Ja kumppanin etsinnässä tuosta on vielä enemmän haittaa kun etsii henkisesti kypsää seuraa. Toisaalta ehkä on hyvä että on ikäistään nuoremman näköinen jos parisuhde- ja seksikokemukset puuttuvat. - sincyan
Yhtäkään naista, tai oikeastaan ketään muuta kuin kantajaansa ei kiinnosta lepotilan kikkeli. Tai stondiksessakaan oleva. Siis ihan oikeasti.
- nihhhhhhhhhhh
Sulla saattaa olla Klinefelterin syndrooma. Lihavuus, epämiehekäs ääni, kapeat hartiat, päärynämallinen vartalo, heikko parrankasvu ja babyface ovat kaikki siihen viittavia oireita.
- Intj87
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Sulla saattaa olla Klinefelterin syndrooma. Lihavuus, epämiehekäs ääni, kapeat hartiat, päärynämallinen vartalo, heikko parrankasvu ja babyface ovat kaikki siihen viittavia oireita.
En ollut aiemmin kuullutkaan tuollaisesta. Osa oireista näyttäisi tosiaan sopivan, mutta osa ei. Täytyypä tutustua tarkemmin, kiitos tiedosta!
- hölöpälpätin
Sinkkutäti:
1. En ole sopusuhtainen vartaloltani esim. jalat ovat hyvin lyhyet verrattuna selkään. Korkokengilläkään ei jaksa aina kävellä.
2. Ylipaino kertyy tosi rumasti vatsaan ja kaksoisleukaan. Vaikka olen saanut laihdutettua aika kivasti, niin paino tuntuu lähtevän vain sieltä, missä se paino ei ole häirinnyt tähänkään saakka. Kirurgisesti esim. rasvaimu tuntuu aika hurjalta ja kalliilta ratkaisulta.
3. Myös minulla on punakka ihotyyppi. Meikeillä sitä saa peiteltyä, mutta se taas tukkii ihohuokoset. Tämä aiheuttaa loose-loose tilanteen, että kuljenko punanaamaisena vai näppynaamana. Käsittääkseni couperosasta johtuvaa punaisuutta voitaisi hoitaa laserilla, mutta ainakaan tässä elämäntilanteessa ei ole mahdollisuutta siihen.
Minä olen entinen sisäänpäin kääntynyt ihminen mutta nykyisin pärjään jo aika hyvin. Joskus on varsinkin väsyneenä tilanteita, jolloin menen lukkoon ja jäädyn sosiaalisissa tilanteissa kuten ennen. Onneksi kuitenkin itsensä likoon laittaminen on aiheuttanut sen, että sen epämukavuusalueen rajaa on saanut venytettyä. Nykyisin tulee enää ehkä vain alle 5 tilannetta vuodessa (lähinnä siis väsymyksen vuoksi), että en käyttäydy siten kuin etukäteen olisin halunnut. Normaalisti juttelen rohkeasti ja teen kyllä mokiakin paljon, mutta en anna sen häiritä. Lähestymiskyvyttömyys on varmaan suurin yksittäinen ominaisuus, minkä voittaminen tuntuu mahdottomalta.
- Ex--PUA
Se on todella v-mäinen ongelma.
Siitä olen lukenut, että se ei pakolla koskaan parane, vaan että oireita voi hoitaa.
Sen tuossa huomasin, kun päätin eräänä viihdeiltana vaan sosialisoida ympäriinsä, että kohtalaisen hyvin saat lähestyttyä naista oikeastaan millä keinolla tahansa. Aika moni alkaa juttelemaan tavallisesti, jos vaan et lähde esittämään mitään baarin kovinta pelimiestä, jolloin ne alkaa viskoa kapuloita rattaisiin, ihan ymmärrettävistä syistä.
Samoin, jos on menossa ns. märät kaudet ja itseluottamus on siksi korkealla, ja jollain oudolla tavalla muutenkin naiset ovat kiinnostuneita, niin silloin totta kai on helpompi lähestyä. Mutta kyllä se tuntuu aina palaavan siihen lähtöpisteeseen, enemmän tai vähemmän.
Ehkä paras neuvoni on, että koita skannata onko naisilla jotain kiinnostuksen merkkejä sinua kohti, ja sitten menet sanomaan "moi", se joko lähtee siitä tai ei. Eikä kukaan täysijärkinen ja kunnon kotikasvatuksen saanut nainen ainakaan sinulle ala tuosta huutamaan.
PUA-aikoinani kun "sargasin" en niitä juuri katsonut, ja pää oli täynnä monimutkaisia rutiineja, maneereja yms. jotka piti minut takuulla pääni sisäpuolella ja vaikka se ensin lisäsi itseluottamsta "näillä saadaan perfect 10 naisia" niin kokemus sitten osoitti, että olin varmaan enempikin se creepy PU-assburger joista tytöt kuiskuttelevat. :D
Huonot sosiaaliset taidot sekä putoaminen muutenkin yhteiskunnan oravanpyörästä. Puuttuu koulutus ja olen poissa työelämästä. Sen lisäksi olen masentunut ja erittäin stressaantunut monista asioista, terveydelle haitallista molemmat.
Minä pidän kyllä aika vaikeana tuota lihasjuttuakin: joskus olen nostellut käsipainoja, mutta eivät lihakset kasva, vaan tulevat vain kipeäksi ja ovat kauan kipeänä, päiväkausia. Sitä ei siis viitsi silloin harrastaa kun pitää pystyä tekemäänkin jotain ja ajamaan autolla. Kai ne joiden lihakset kasvavat, syövät jotain mömmöjä, koska itse en kyllä mitään lihasten kasvamisjuttuja ymmärrä. Kipeäksi tulevat, mutta kasva ne eivät.- Naisasialooseri
No eivät ne kasva jos nostelet joskus käsipainoja. Lihaskasvu vaatii hyvillä geeneilläkin vuosien kovaa työtä ja monipuolista treeniä. Tottakai ne kipeytyvät varsinkin aluksi kovasta treenistä
- hrieks
Naisasialooseri kirjoitti:
No eivät ne kasva jos nostelet joskus käsipainoja. Lihaskasvu vaatii hyvillä geeneilläkin vuosien kovaa työtä ja monipuolista treeniä. Tottakai ne kipeytyvät varsinkin aluksi kovasta treenistä
Kyllä sitä treeniä pitäisi olla vähintään puoli vuotta säännöllisesti, jotta saisi tuloksia aikaiseksi. Netti on täynnä ohjeita ja kuntosaleilla on varsinkin kesäisin tarjouksia. Joissakin kunnissa on esim. uimahallilla kunnallinen kuntosali, johon työttömät saavat alennusta. Netissä on myös kuntoiluohjausta tunnetuimpana ehkä Farmfit.fi
Treenaaminen pitäisi aloittaa sen verran varovasti, ettei tule heti rasitusvammoja. Treenata voi esim. fillaroida maanantaina, tiistaina käydä kuntosalilla, keskiviikkona tehdä kevyt tunnin kävelylenkki, torstaina lepo, perjantaina venyttely, lauantaina kuntosali jne. Jos ei ole rahaa kuntosaliin, niin ihan punnerrukset, normaalit vatsarutistukset, kyykkyyn menot jne kasvattavat myös kuntoa. hrieks kirjoitti:
Kyllä sitä treeniä pitäisi olla vähintään puoli vuotta säännöllisesti, jotta saisi tuloksia aikaiseksi. Netti on täynnä ohjeita ja kuntosaleilla on varsinkin kesäisin tarjouksia. Joissakin kunnissa on esim. uimahallilla kunnallinen kuntosali, johon työttömät saavat alennusta. Netissä on myös kuntoiluohjausta tunnetuimpana ehkä Farmfit.fi
Treenaaminen pitäisi aloittaa sen verran varovasti, ettei tule heti rasitusvammoja. Treenata voi esim. fillaroida maanantaina, tiistaina käydä kuntosalilla, keskiviikkona tehdä kevyt tunnin kävelylenkki, torstaina lepo, perjantaina venyttely, lauantaina kuntosali jne. Jos ei ole rahaa kuntosaliin, niin ihan punnerrukset, normaalit vatsarutistukset, kyykkyyn menot jne kasvattavat myös kuntoa.Minulla on lisäongelmana myös pienet kädet, "naismaiset" sormet, joiden nivelet eivät tahdo kestää edes niitä painoja joita näillä tikkukäsillä jaksaa nostella.
- atännä
Olisi kiva olla 5-10 senttiä pidempi, aina jää sen verran väliä ettei ihan ylety ;)
Noi tasojutut saa mun puolestani tunkea jonnekin... Itsensä kehittäminen on kuitenkin ihan järkevää.
Huonoja ominaisuuksia...? Riippuu mistä kulmasta katsoo. Onhan niitä, päivästä riippuen. Milloin tajuaa puhuneensa jonkun päälle, milloin taas olleensa hiljaa kun olisi pitänyt sanoa jotain. Tai tuli sanottua jotain tyhmää, mitä ei edes tarkoittanut. Itsetunnossa olisi paljon parantamisen varaa, mutta menee se näinkin kun olen itsekseen. Voisin olla miettimättä asioita liikaa. Ja olen aika boheemi joissain asioissa... hyvä ja huono :) Onhan noita vaikka kuinka.
Vanhemmiten olen tullut paljon hyväksyvämmäksi itselleni. Peilikuvasta voisin todeta, että olen ihan itseni näköinen :) - ruma-ätmi
Lyhyyttä. Alle 170 cm mies ei naisia saa. 15 cm lisää pituutta niin olisin ytm
- Hämärän_rajoilta
Muitakin huonoja ominaisuuksia toki olisi, mutta niiden muuttaminen tuntuu tähän seuraavaan verrattuna sivuseikalta.
Ylivoimaisesti huonoin ominaisuuteni ja vaikeimmin muutettava on ajattelumalli, etten pysty mitenkään vaikuttamaan omaan elämäni suuntaan. Koen kaiken yrittämisen olevan turhaa, koska millään tekemiselläni ei kuitenkaan voi olla merkitystä tai vaikutusta olosuhteisiini. Viime vuosiin asti sentään jokin outo kantilais-protestanttinen etiikan laji on saanut minut tekemään edes jotakin kaiken samantekevyydestä huolimatta: olen ajatellut (tai oikeammin: minut on kasvatettu siihen), että on velvollisuus kehittyä, pysyä liikkeellä ja aktiivisena, vaikka sen seurauksena mikään ei muuttuisikaan. Nykyisin eettinen imperatiivi tekemisen kivijalkana kuitenkin on alkanut murentua, ja ainoa liikkeellä pitävä voima on velvollisuuden kokemisen sijasta mielipuolinen tyydytys. Teen asioita, joilla en hetkeäkään usko olevan mitään vaikutusta elämääni tai mihinkään muuhunkaan, ja nauran sisälläni hullun katkeraa naurua ponnisteluni turhuudelle.
Huonoin muuttamaton ominaisuuteni on siis usko, etten pysty muuttamaan ominaisuuksiani. - plaaahhh
Noh huonoja ja "huonoja"... sitä että mulla on järjettömän isot hartiat naiseksi.
Luonne on mikä on, tuskin sille enää mitään on tehtävissä :/- 9p12
Jos muuten paketti hyvä ja vartalo solakka, niin hartiakkuus on joistain miehistä ihan jees.
- Naisasialooseri
Aspegerin syndrooma ja persoonaalisuushäiriöt(mm. psykoosipiirteinen ph on diagnosoitu kuten monilla asseilla on)
- sincyan
Olen tunnekylmä, tuomitseva ja rationaalinen. Muille vaikeat asiat ovat minulle mustavalkoisia. Selkeästi miehet, varsinkin sellaiset emotionaaliset humanistit joista kovin pidän, karsastavat minua. Olen myös ihan liian pinnallinen - totaallinen turn off niille miehille joiden perään kuolaan.
Mites sitä perusvittumaisuuttaan muuttaisi?
Resting bitchface- syndrooma ja introverttiys, näytän kuulemma vihaiselta kaiken aikaa. Jännästi harva yrittää jutella päivän mittaa, mikä introna ei minua lainkaan häiritse. Olisi se tietty kiva tutustua uusiin ihmisiin, mutten vain osaa.- Ex--PUA
No hyvä puoli siinä on, että tunnistat ongelman ja myönnät sen.
Se on jo jotain.
Itse tiedän erään naisen joka on introvertti ja resting bitchface-syndroomaan päin menevä, mutta ehkä kaunein koskaan tapaamani. Häntä tykkään haastella aina silloin tällöin, sillä aina välillä sieltä pirskahtaa hymyilevä versio. Niinkin voi käydä, mutta on kyllä totta että tuo on yhdistelmä jolla on kyllä - jos ei tunne henkilöä entuudestaan - aika vaikea saada lähestymisiä itselleen. Yleeensä ne, joilla on resting bitchface, on paradoksaalisesti todella söpö ja valloittava hymy. - 6p9
Joskus ne vastakohdat vetävät puoleensa.. :)
- tympääntynyt
itsensä tunteminen ja tämän soveltaminen normaalielämää yhteensopivaksi sekä ylikorostunut ego ja atlas maailmankannattaja kompleksi höystettynä napoleon kopleksilla. siinä noin alkuun. vasta vanhoilla päivillä kun on tuo itsesuojeluvaisto alkanut kehittymään olen alkanut kyseenalaistamaan aikaisempia. ikävä kyllä nuori ja uurastava sukupolvi ei halua ymmärtää..... samoin kuin työelämä ja arkielämä. :D siispä olen tullut tulokseen että hällä väliä. :D
Minulla on ruma naama. Hiustyyliä voin muuttaa ja pukeutumistyyliä myös. Olen ihan keskipituinen ja vartalokin on kunnossa.
Tällä palstalla on kaiken maailman vinkkejä miten pitää toimia saadakseen naisen. Kannattaa olla aloitteellinen, olla sosiaalinen, hakeutua tilanteisiin joissa voi tutustua naisiin... kannattaa tehdä sitä ja tätä joo niin varmasti.
En vaadi että nainen olisi kaunis, mutta totuus on se että lähes kaikki naiset haluaa itselleen komean miehen ihan riippumatta heidän omasta ulkonäöstään (hypergamia jälleen).
Ihan turha selittää nyt mistään sisäisestä rumuudesta, koska sitä en ole. Suurin osa naisista viihtyy seurassani.- DarkFear-ei-kirj
No mä kun sitä olenkin pahasti kaljuuntunut. Yritin sitä kaljuuntumista estää finatabuja syömällä ja siirrätin jopa persekarvoja päälaelle, mutta onhan se kylmä tosiasia, että mulla sitä kun onkin tukka kuin Juicella. Se kun onkin se huonolaatuinen ja kaljuuntunut tukka suurin syy siihen että mä kun sitä olenkin neitsyt-setä nyt 37-vuotiaana.
Tiettyjä luonteenpiirteitä on hyvin vaikeaa, ellei mahdotonta, muuttaa.
- erakkomökillä
Asia, josta olen kärsinyt suunnattomasti on rakastuminen. Jos en saakkaan rakastuessani vastarakkautta, niin en pysty mitenkään järjellä lopettamaan tunteitani, vaan tunne saattaa kestää vuosia ja siten johtaa lähes toivottomuuteen ja masennukseen.
- kaunan_kantaja
Minulla on vaikea antaa anteeksi.
- ihminentuomittuvapauteen
Puhun liikaa oikeudenmukaisuudesta maailmassa joka perustuu pelkuruudelle ja keskivertoihmisten oman edun tavoittelulle. Lisäksi en osaa käpertyä omaan pikku maailmaani kuten osalla on tapana. Vai onko tämä sittenkin eksistentialistinen valinta.
- Voimatontavihaa
Kiroilen enemmän kuin laki sallii. Silti, vaikka tiedän että se on rumaa eikä kaunista ketään. Toisaalta työssäni olen joutunut huomaamaan, että kirosana on se viimeinen sana joka huulilta ulos hyppii vaikka mitään muuta ei enää puherintamalla tapahtuisi. Siis jotensakin syvältä takaraivosta lähtevä tunteen ilmaus.
- iSOkjULLI
pientä munaa en saa millään muutettua letkuksi. harmittaa. haluaisin omistaa valtavaisan kjalun.
- ainav
Jännä ku lukee näitä, tosi moni sanoo huonoksi piirteeksi jota ei voi muuttaa, masennuksen. Masennushan on korjattavissa oleva asia.. Ei toki helppo, muttei mahdoton. Miksei voi muuttaa?
Itseltäni voisin sanoa jo aikasemmin mainitun vihaisen naaman. Näytän kuulemma aina siltä, että vihaan koko maailmaa ja ihmisten on siksi vaikeaa lähestyä mua. Mä en voi sille mitään, koska en tunne niin enkä mä voi perusilmeelleni mitään..- Hangonkeksi
Olet oikeassa ja väärässä. Masis on väärin ajattelemalla kasvatettu asenne, jonka voi halutessaan muuttaa ja vaihtaa. Jos perusilmeesi on "vihainen", niin käännä vain huulesi korvia kohti, niin se on aivan jotain muuta. Ajan mittaan myös silmäsi alkavat hymyillä kun suu hymyää tarpeeksi.
- eipahatapa
Sinun vikasi ovat ihan normeja,kunhan lopetat ajattelemesta mitä toiset näkee ja ajattelee.Minulla kaksi niin pahaa vammaa etei piilottelu onnistu,joten paskat välitän mitä muut ajattelee vaikka saan paikalle tulemalla koko liikeskuksen hiljenemään.
- tsemii1
kyllä mä saan naisia, vaikka mussa ei oo muuta kuin huonoja puolia joten voitte työntää hanuriinne ne hunot puolenne. kaikki on omasta asenteesta kiinni eli miten suhtautuu omaan itseensä ja yleensä elämään. eikä kaikki asiat pyöri naisten ympärillä elämässä on muutakin kun ne naiset eli jos osaa ajatella muutakin kun alapäällä niin saa niitä naisia ja silleen.
- jallajallas
Olen oikea vikapesäke mutta naisia sataa ja paljon nuorempia kuin itse olen : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222