Jookos!?
Nyt edes hetkeksi positiivisuutta & hymyä..... =)
Jussina voi tehdä vaikka mitä ja vaikka missä, voi nauttia rauhasta tai ihmisten seurasta ihan oman valinnan mukaan, mutta muistakaa "pämpätä" kohtuudella, jos "pämppäätte", ettei mene överiksi ja selviätte taas yhdestä jussista hengissä. ;)
Nyt lopetatte Juhannusviikoksi Negailun, Jookos?!
7
<50
Vastaukset
- tosiasiassa
Ei miehet ole koskaan mitään negailua halunneetkaan, naiset ovat tämän nykytilanteen aiheuttaneet huonoilla miesvalinnoillaan ja käytöksellään.
- Totuussinne
Haleja :D :D Te katkerat kurppaäijät ootte NIIIIIIIIN IHANIIIII!!!!!
- höhöhöhöhöh
Älä inise siellä takaisin! Mene vaikka rannalle katsomaan bikinityttöjä
Jeps, en ole samaa mieltä.......eikä se pidä paikkaansa, jos ollaan rehellisiä ja pysytään totuudessa......yksinkertaista & säälittävää käyttää "sukupuoli korttia", sekä naisilta, että miehiltä, jotka tätä harrastavat, olkoon asia mikä tahansa.
Se kertoo vain mielipiteen esittäjästä jotain.....
Negaus Jussina on "No-No"......positiivisuutta ja hymyä, niin jospas sitä Jussina "kuussa tuulisi"?! ;)
Haloo Helsinki! - Kuussa tuulee
https://www.youtube.com/watch?v=cwBi91muvVg- Jussi1993
Toivotaan et juhannus menis hyvin ja mahdollisesti olis taikaa ilmas tänä kesänä niin sais kerrankin jotain mukavaa naisseuraa jussiksi kun kaverinporukan ainoa sinkku niin vähän ärsyttävää olla yksinään.
en tiiäJeps, itse aion käydä ehkä moikkaamassa joitakin (suhteessa olevia), nauttia luonnosta ja sitten käydä fiiliksen mukaan sosiaalisoimassa.....se on ihan itsestä kiinni mitä tarvitsee ja mitä tekee, mutta en kyllä itsekään "viihtyisi" kauhean hyvin esim. koko juhannusta jossain missä kaikki muut olisivat pariskuntia.....monestakaan syystä.
"sais kerrankin jotain mukavaa naisseuraa jussiksi kun kaverinporukan ainoa sinkku niin vähän ärsyttävää olla yksinään."
Tuo lause nyt on vain jotenkin outo, sekä juhannuksen odotukselta, että "odotuksen" syynkin osalta....tämä on vain oma mielipide, eli meitä yksilöitä on erillaisia, joten ei se väärin ole, mutta tuo voi hieman pilata juhannus fiilistäsi, jos ajatuksesi pyörivät noissa fiiliksissä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814