Minulla on Madboy2000. Ostaessa tärkeintä oli, että saa säädettyä korkeutta. Sain ulkoisen kovalevyn, joka on täynnä lauluja ja kun sen liittää vehkeisiin, kaikki MB:n ominaisuudet katoaa ja samoin korkeudensäätö. Nyt jos kuitenkin ostan erillisen transponointilaitteen, miten se tulee liittää, että koko systeemi toimisi?
Ärsyttää että pitää ostaa vielä ominaisuus, joka jo itse laitteessa on. Kaikenlisäksi mikkiin on tullut joku kosketushäiriö, vaikka sitä ei ole montaa kertaa käytetty. Laulumahdollisuus on kuitenkin vain niin harvoin, niin takuut on ummessa.
Osaatko neuvoa?
Laulelija
1
221
Vastaukset
- eiMADBOYTA
Mulla Madboyt hajosi takuuaikana, lähetin liikkeeseen, josta ostin, tuli rikkinäisenä takaisin, poika korjasi itse, vuosi eteenpäin, nyt taas aktiivikaiutin rikki. Että semmoset vehkeet! Komeasti kuului sen muutaman kerran! Sitt oli varoitus ettei mikiä saakaan laittaa kaiuttimen mikkiplugiin???? No mitä varten se siinä sitten on? Vastatkoon nyt MadBoyn maahantuoja/myyjä näihin ongelmiin. Vähän ketuttaa, kun ei vehkeet kestä 20 kertaa soittaa. Jos valmistusvika niin takuun pitäisi kattaa se, vaikkei varsinainen takuu olekaan voimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768