Freekvapers.com vei rahat... varokaa kyseistä yritystä! Yritystä pyörittää huijarit!
www.freekvapers.com HUIJAUS KOKEMUKSIA
18
306
Vastaukset
- Annina-elki
OLEN TEHNYT ITSE ILMOITUKSEN MYÖS KYSEISESTÄ YRITYKSESTÄ. YLI 20 EUROA MENI :( ONNEKSI TILAISIN VAIN IHAN TESTIMIELESSÄ.
- Vapettajak15
olisko harmittanut enemmän jos olisit tehnyt ihan tosisaan 20e tilauksen, eikä testimielessä vaan? ;)
- Rollollllollo
Trollolloolooo
- grannysapplepie
Ite ainaki aina saanut mitä tilannut ja nesteet on hyviä ja laadukkaita :)
- Deffe
Mahtaako olla todisteita siitä, että kyseistä lafkaa pyörittää huijarit? Olen nähnyt ainakin 50 positiivista mainintaa kyseisen firman toimituksista/tavarasta. ps. myös itse lukeudun tyytyväisiin asiakkaisiin.
- VoiitkuJaKeksittyParku
Jaha trolli taas vauhdissa täällä. Voitte sivuuttaa suoraan tämän
- Ootkovittutosissas
Eikai es pohat ego vapotin kädessä itke kookin nurkalla kun tavarat tuli postiin ja äiti näki kaiken samalla kaataen nesteenne maahan, firma on luotettava ja aina olen sanut tavarat mitkä olen maksanut. Jatkakaa samaa malliin ja muistakaa vape on kanssa vapottajat facebookissa ketkä luette tämän :)
- Jasjyr
Kaikki tuli perille. Vaikka koe mielessä tilasin, ihan kokeeksi, jos vois kokeeksi kokeilla,toimiiko tuo höyryttely. Siis ihan vaan kokeeksi. (8v höyrynnyt)
- Pera88
Taisin itsekkin tulla juuri huijatuksi! Kävin tuossa Siwassa ihan normaalisti keräilin tavarat koriin ja lätkin kassahihnalle, tähän asti kaikki oli vielä hyvin, mutta sitten se kassatäti alkoi vaatimaan multa rahaa! Siis voitteko käsittää, keskellä kirkasta päivää kassaneiti vei mun rahat!! On kyllä törkeetä kun ihan lähikaupassakin tommosia huijareita.
- Lanttu-
Tilasin kyseisestä yrityksestä. Ihmettelin kun tilauksilla oli kestänyt yli kaksi vikkoa. Soitin kyseiseen lafkaan ja sielä vastasi joku narkkari. Kyseinen narkkari väitti etten ole tilannut sieltä mitään :( Sinne menivät samalla rahatkin. Tämän jälkeen onneksi löysin hyvän paikan josta toimitukset tulevat 1-2 arkipäivässä. ( htp://www.happyjuice.eu ) Suosittelen : )
- Uuno21
Samaa mieltä kanssasi. www.happyjuice.com saa ylivoimaisesti parhaimman makuiset nesteet.
- Höyryttäjä
Ei kannata uskoa noihin narkkari väitöksiin. Tämä omistaja on vapottajat ryhmässä facebookissa ja on luotettava ihminen ja olen aina saanut tuotteet perille. Minun mieleatä on törkeätä mustamaalata tarkoituksella firman mainetta puhumalla asioita mitkä eivät pidä paikkaansa.
- TeemuSP
Itse olen pääosin ollut tyytyväinen näihin sähkötupakkafirmoihin, ainut negatiivinen kokemus ollut vapetalon kanssa joka myi niitä kuuluisia sinisiä (pilaantuneita/myrkyllisiä?) nikotiinejä, siinä vaiheessa tuli kyllä sellainen olo että ei paljoa asiakkaasta välitetä vaan myydään kaikkea paskaa kunhan rahaa tulee.
- OG_jkl
onko mikää ylläri ku myy mehuja nii ku crapjuices :D
- ÄLäTilaa
Älkää todellakaan tilatko täältä! freekvapers tekee itse nesteensä keittiössä ja laitteet ovat aivan susia. Tilatkaa ihan mistä muualta tahansa. Nesteet sitäpaitsi maistuvat vielä todella pahalta. Kai te taunot nyt kotisivuistakin näätte että kyseessä on aivan amstööriyritys"""
- KeepOnVaping
Niin ne tekee kuule kaikki suomalaiset valmistajat melkein tuotteensa keittiössä, perkeleen idiootti, vessassako ne pitäisi kokata? Se paskanmaku johtuu siitä että et osaa edes wickata sitä setuppiasi! Pitäkää päännekkiinni asiasta tietämättömät, hyvät ovat tuotteet sivuilla.
- RustLighter
vittu että repesin heti aamusta KeepOnVaping :DDD kiitos näistä nauruista, ps hyvä pulju freekvapers!
- Freekvapersrules
Hahhahahah täällä on näitä pentuja jotka koittaa saada rahaa muilta mustamaalatakseen joitan yrityksiä. Sitkun nämä kommentit on niin huonosti vielä kirjoitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83313239Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2062853Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy592447Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1721512Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181299Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään551290Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14925- 60923
- 85860
- 20834