JC a.k.a. jyrbä - homoseksuaalinen sekopää

ihmettynyt

Miks JC eli jyrbä sekoilee täällä kaiket päivät? Tykkää jutella homoista eli on itse homo. Vastustaa evoluutiota eli on kreationisti. Ei ymmärrä pätkääkään yksinkertaista todennäköisyyttä eli on jumalattoman tyhmä. Onkos Jyrbän elämä niin tyhjää?!?! Taitaa olla yhteiskunnan elätti kun on aikaa 24/7 sekoilla täällä.

9

68

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anti_jw

Jehovan todistajuus mädättää aivot tai sitten aivonsa mädättänyt hairahtuu Jehovan todistajaksi.

• Reddington

Ei. Nyt olet erehtynyt. Jyrbä ei ole homo vaan lampaisiin sekaantuja.

• jyrrexxl

Jyri on ystävällisesti osoittanut ettei homous ole synnynnäistä eikä siis evoluution tulosta joten enää ei tarvitse yhdenkään evolutionistin vastentahtoisesti olla homofanittaja.

Niin että kiittäkää Jyriä te kaikki jäkenne säilyttäneet evokit, sillä eihän se ole lainkaan miellyttävää pakonalaisena kannattaa tapoja joita itse inhoaa yli kaiken. Nyt tiedätte että ei tarvitse. Voitte olla evolutionisteja vaikka ette hyväksykään homoutta muuksi kuin mielenhäiriöksi josta halukas voi terapialla päästä eroon.

• jyri_on_homo

Vai ei ole homous synnynnäistä. Missä vaiheessa sitten päätit ryhtymä homoksi jyri?

Oletko menossa Ouluun Jehovan todistajien konventioon homostelemaan? Tässä sinulle menovinkki: http://www.oulunseta.fi/sivu.php?p=18

• Tieteenharrastaja

Kiitos Jyri, tätä dataa olenkin kaivannut. Tähän loppui minun homofanitukseni.

Kieltäkööt muut palstan evolutionistit järkensä edelleenkin jos niin tahtovat, minä en.

• aitoharrastaja
        Tieteenharrastaja kirjoitti:

Kiitos Jyri, tätä dataa olenkin kaivannut. Tähän loppui minun homofanitukseni.

Kieltäkööt muut palstan evolutionistit järkensä edelleenkin jos niin tahtovat, minä en.

Nikkivoroilmoitus.

• Asssiantuntia

Kyseinen myltinikki ei saa hengellisessä yhteisössään miestä itselleen. Siksi miesparka on turhautunut. Sitä turhautumistaan hän purkaa täällä sekoilemalla ja tuomalla esille tyhmyyttään millä tahansa aihe alueella.

• vinha.perä

multinikkihän se. ja tyhmä. hehe

• salmiakkisaluki

Ei kai JC nyt sentään voi asustaa samassa syfiliksen autioittamassa aivokopassa kuin Jyrpäle. Jyrpään verrattuna JC on johdonmukainen ja asiallinen ja suoranainen nero. Mutta siis vain ja ainoastaan Jyrbään verrattuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      56
      1762
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      24
      1382
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1052
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      790
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      773
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      581
    7. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      579
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      523
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      55
      503
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      443
    Aihe