Miks JC eli jyrbä sekoilee täällä kaiket päivät? Tykkää jutella homoista eli on itse homo. Vastustaa evoluutiota eli on kreationisti. Ei ymmärrä pätkääkään yksinkertaista todennäköisyyttä eli on jumalattoman tyhmä. Onkos Jyrbän elämä niin tyhjää?!?! Taitaa olla yhteiskunnan elätti kun on aikaa 24/7 sekoilla täällä.
JC a.k.a. jyrbä - homoseksuaalinen sekopää
9
<50
Vastaukset
- anti_jw
Jehovan todistajuus mädättää aivot tai sitten aivonsa mädättänyt hairahtuu Jehovan todistajaksi.
- Reddington
Ei. Nyt olet erehtynyt. Jyrbä ei ole homo vaan lampaisiin sekaantuja.
- jyrrexxl
Jyri on ystävällisesti osoittanut ettei homous ole synnynnäistä eikä siis evoluution tulosta joten enää ei tarvitse yhdenkään evolutionistin vastentahtoisesti olla homofanittaja.
Niin että kiittäkää Jyriä te kaikki jäkenne säilyttäneet evokit, sillä eihän se ole lainkaan miellyttävää pakonalaisena kannattaa tapoja joita itse inhoaa yli kaiken. Nyt tiedätte että ei tarvitse. Voitte olla evolutionisteja vaikka ette hyväksykään homoutta muuksi kuin mielenhäiriöksi josta halukas voi terapialla päästä eroon.- jyri_on_homo
Vai ei ole homous synnynnäistä. Missä vaiheessa sitten päätit ryhtymä homoksi jyri?
Oletko menossa Ouluun Jehovan todistajien konventioon homostelemaan? Tässä sinulle menovinkki: http://www.oulunseta.fi/sivu.php?p=18 - Tieteenharrastaja
Kiitos Jyri, tätä dataa olenkin kaivannut. Tähän loppui minun homofanitukseni.
Kieltäkööt muut palstan evolutionistit järkensä edelleenkin jos niin tahtovat, minä en. - aitoharrastaja
Tieteenharrastaja kirjoitti:
Kiitos Jyri, tätä dataa olenkin kaivannut. Tähän loppui minun homofanitukseni.
Kieltäkööt muut palstan evolutionistit järkensä edelleenkin jos niin tahtovat, minä en.Nikkivoroilmoitus.
- Asssiantuntia
Kyseinen myltinikki ei saa hengellisessä yhteisössään miestä itselleen. Siksi miesparka on turhautunut. Sitä turhautumistaan hän purkaa täällä sekoilemalla ja tuomalla esille tyhmyyttään millä tahansa aihe alueella.
- vinha.perä
multinikkihän se. ja tyhmä. hehe
Ei kai JC nyt sentään voi asustaa samassa syfiliksen autioittamassa aivokopassa kuin Jyrpäle. Jyrpään verrattuna JC on johdonmukainen ja asiallinen ja suoranainen nero. Mutta siis vain ja ainoastaan Jyrbään verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi372982Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31831- 1241613
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2951487Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621154Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341103- 721101
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1341063- 63962
- 41897