Hörökorvat

vihaankorviani

Heippa! Olen 13 vuotias tyttö ja minulla on hörökorvat... Vihaan näitä, en ikinä pidä hiuksia kiinni yms, koska kauniita kasvojani korostavatkin kamalat korvani. Minua ei kiusata näistä koulussa tai mitään koska en pidä hiuksiani auki melkein ikinä ja jos pitdän niitä kiinni niin silloin minulla on aina panta päässä. Tiedän että ihmiset pitäisi hyväksyä sellaisena kuin he ovat mutta minulle itselleni se on todella vaikeaa... Onhan olemassa näitä hörökorva leikkauksia ja sellaiseen haluaisin! En vain tiedä että paljonko nuo maksavat ja miten voisin asiasta kertoa äidilleni :( kiitos jo etukäteen jos jollain olisi kokemusta kyseisestä asiasta tai osaisi auttaa jotenkin! :)

5

361

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Youcandoit

Moikka! Itse olen 14 vuotias tyttö ja minulla oli samanlaisia tuntemuksia korviani kohtaan vielä puoli vuotta sitten ja pidin aina hiukseni korvien tiellä. Kerran kun mainitsin hörökorvistani kaverilleni hän sanoi ettei ole kiinnittänyt korviini huomiota ja ei ne ole mitenkään pahat. Pikkuhiljaa opin että korvat ovat vain yksi pieni osa ihmisen ulkonäköä ja sitä kaunista kokonaisuutta. Ei ihmiset tuskin korviasi katsele, ja vaikka katselisivatkin, muista että olet oma persoonallinen itsesi ja ole tyytyväinen kaikkeen mitä sinulla on. Uskalla laittaa hiuksesi kiinni ja nauti elämästä! :) tsemppiä

• nussinsuaviel

hörökorvista on hyvä ottaa kiinni ku nussii hutikkaa takaa ja läpsiä pakaroille

• Elisa---

Itse häpesin korviani myös tuon ikäisenä, mutta nyt lähes kolmekymppisenä ei vaan enää häiritse, eli toivottavasti ajan kanssa helpottaa. Sinuna odottaisin ainakin 18-vuotiaaksi, ennen kun rupeat mihinkään leikkaukseen. Sitten olet "aikuinen", ja voit tehdät omat päätöksesi.

Mut itellä oli niin toi sama, ettei kehdannut laittaa hiuksia kiinni. Miten typerää. Mun korvat vielä pilkisteli muutenkin sieltä hiuksien alta, vaikka olikin hiukset siis auki. Vieläkin pilkistelee. Siinähän pilkistelee.

• Elisataas
    • loistavatkorvat

hörökorvat ovat ihana piirre tytöillä :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2373
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      238
      1746
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      308
      1286
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      935
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      844
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      835
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      747
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      683
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      35
      681
    Aihe