Olen oppinut vihaamaan anoppia koska se on tekopyhä paskiainen! Viimeviikolla jäi kiinni taas valehtelusta seläntakana ja manipuloinnista,eikä tuo edes tajua hävetä! Minua arvostelee äitinä ja vaimona vaikka itse aikoinaan hylkäsi kaksi lapsistaan isälleen ja lähti. Vihaan niin paljon sitä tekopyhää akkaa!
oppinut vihaamaan anoppia
4
66
Vastaukset
- Käännä.selkäsi
Olet kuitenkin joutunut opettelemaan vihaamista? Monelle vihaaminen tosiaan on vaikeaa.
Itse olen iän myötä oppinut sen, että selviää kaikkein parhaiten, kun sallii muille ominaisuutensa eikä ota niistä turhia huolia itselleen. Kun anoppisi ei ole sinulle mieleinen, niin voit aivan hyvin välttää yhteiseloa hänen kanssaan. Järjestä asiasi siihen malliin.
Älä kommentoi hänen kertomiaan asioita, jos sinulla tosiaan on niin halpamaisia ystäviä, että he kertovat sinulle, mitä anoppi on juorunnut. Älä keskustele koko ihmisestä. Sinulla on mukavampiakin keskustelun aiheita elämässäsi. - Peilaustako
Oletko sinä tekopyhä, kun haukut täällä anoppiasi selän takana? Oletko sinä valehdellut selän takana ja manipuloinut? Aika usein ihminen tekee itse juuri sitä samaa mistä toista ihmistä syyttää.. teetkö sinäkin niin? Ehkäpä anoppisi on peili sinulle.
- noenole
Peili anopilleni jos oma lapsensakin sanoo äitiään tekopyhää paskaksi..
- piparminttuli
Ei sinun kannata kuluttaa energiaa vihaamiseen. Mieluummin lakkaa ajattelemasta hänen sanomisiaan tai tekemisiään. Toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos. Huumori on paras tapa reakoida moisiin juttuihin. Sehän riittää kun sinä ja puolisosi tiedätte millainen äiti ja puoliso olet, muulla ei ole väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227