oppinut vihaamaan anoppia

vihaanpakotettu

Olen oppinut vihaamaan anoppia koska se on tekopyhä paskiainen! Viimeviikolla jäi kiinni taas valehtelusta seläntakana ja manipuloinnista,eikä tuo edes tajua hävetä! Minua arvostelee äitinä ja vaimona vaikka itse aikoinaan hylkäsi kaksi lapsistaan isälleen ja lähti. Vihaan niin paljon sitä tekopyhää akkaa!

4

152

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käännä.selkäsi

Olet kuitenkin joutunut opettelemaan vihaamista? Monelle vihaaminen tosiaan on vaikeaa.
      Itse olen iän myötä oppinut sen, että selviää kaikkein parhaiten, kun sallii muille ominaisuutensa eikä ota niistä turhia huolia itselleen. Kun anoppisi ei ole sinulle mieleinen, niin voit aivan hyvin välttää yhteiseloa hänen kanssaan. Järjestä asiasi siihen malliin.
      Älä kommentoi hänen kertomiaan asioita, jos sinulla tosiaan on niin halpamaisia ystäviä, että he kertovat sinulle, mitä anoppi on juorunnut. Älä keskustele koko ihmisestä. Sinulla on mukavampiakin keskustelun aiheita elämässäsi.

• Peilaustako

Oletko sinä tekopyhä, kun haukut täällä anoppiasi selän takana? Oletko sinä valehdellut selän takana ja manipuloinut? Aika usein ihminen tekee itse juuri sitä samaa mistä toista ihmistä syyttää.. teetkö sinäkin niin? Ehkäpä anoppisi on peili sinulle.

• noenole

Peili anopilleni jos oma lapsensakin sanoo äitiään tekopyhää paskaksi..

• piparminttuli

Ei sinun kannata kuluttaa energiaa vihaamiseen. Mieluummin lakkaa ajattelemasta hänen sanomisiaan tai tekemisiään. Toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos. Huumori on paras tapa reakoida moisiin juttuihin. Sehän riittää kun sinä ja puolisosi tiedätte millainen äiti ja puoliso olet, muulla ei ole väliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      439
      1918
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1247
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      70
      1144
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1141
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1137
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      176
      994
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      699
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe