Kuituletit/rastat

DarkFly

Te, jotka omistatte rastat tai ns. kuituletit(vai onko tuo ns. kuituletti nimeltään hiustenpidennys). Paljonko maksoi? Onko vaikea hoitaa?Miten hoidatte? Jos teillä on kuvia niistä niin olis kiva nähdä ne. Muutenkin olis kiva tietää kaikki mahdollinen rastojenne tai kuitulettienne kokemuksesta. Olisin todella kiitollinen kaikesta saamastani vastauksistani. Mailia voi lähettää osoitteeseen [email protected]

3

1392

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirsi

Minulla on ollut kuituletit pidennyksien kanssa, jotka otin ammattikoulussa (on halvempaa) maksoi n. 280€, minulla oli muistaakseni laserkuitua, joka näyttää vähän aidommalta, kuin se toisenlainen kuitu, se (minun mielestäni hienompi, mutta en tajunnut sitä siellä) Se toisenlainen kuitu on muistaakseni sileämpää, muovisempaa, kiiltävämpää, ja se olisi tullut halvemmaksi, eli n. 250€

Niitä ei ole yhtään vaikea hoitaa; Pelkkää mietoa shampoota TAI hoitoainetta, en nyt muista kumpaa piti pesun yhteydessä hieroa päänahkaan, mutta mahdollisimman mietoa, esim. minä käytin Dovea, joka on hyvä päänahalle, eli siis niitä lettejä ei pestä, vain ainoastaa päänahka.

Ja kuvia voit leteistä katsoa tästä osoitteesta: www.rastatukka.fi

Kun lettejä oltiin tekemässä minulle, niin se sattui jonkunverran päänahkaan, kun ne letit yritettiin laittaa mahdollisimman tiukalla, ja värivalikoima on todella laaja;normaaleista shokkiväreihin, joita voi vaikka laittaa erivärisiä lettejä, ja laittaa letit kiinni, joko pujottmalla helmiä tai tietysti, mikä on yleisempää polttaa ne päistä kiinni, niin pysyy, eikä lähde purkautumaan, ja jos lähtee, mikä on varmaan aika harvinaista, niin sitten sytkärillä vain poltetaan ne päät takaisin, helppoa. Kun letit oli valmiit, ensin järkytyin, kun näytti liian paksulta, mutta jo kolmannen yön kun nukuin letit "litistyivät" huomattavasti ja tuli normaalin kokoiset. Ensimmäinen yö oli tosi hankala nukkua, kun letit oli koko ajan tiellä, mutta kyllä se siitä ajan mittaan, ja vielä kun litistyvät normaalin kokoisiksi. Pidin niitä n.4kuukautta ja sitten otin pois juurikasvun takia, hiukset oli ihan O.K kunnossa lettien poiston jälkeen, poistin itse ja välillä muutkin auttoivat;kesti n. 4 tuntia, eli kärsivällisyyttä tarvitaan lettien pois ottamisessa, sekä laitossa, aikaa vie paljon! Mutta oli mielestäni sen arvoista, kiva kun ei tarvinnut ajatella hiusten kampaamista, ja kun vettä satoi, niin hiukset, eli siis tässä tapauksessa letit ei menneet miksikään. Ja jos ottaa shokkiväriset letit, tai pari sellaista sekaan, niin varmasti väri ei haalistu! Että ihan positiivia kokemuksia itselläni ainankin.

• pää

pienet värittömät kuminauhat ovat mielestäni parempi vaihtoehto kuin päiden polttaminen. Ovat siistimpiä, pysyvät siistimpinä, eivät pistele. Ja jos vaaleat hiukset poltetaan latvoista, niin on se musta karsta ruman näköistäkin.. Kampaamotarvikeliikkeistä saa niitä kumppareita.

• Ilona

Rastat on ollut päässä n. puolitoista vuotta ja eivät ole olleet kovin hankalat hoitaa.

Maksoivat 160 euroa kampaajalla tehtäessä.Riippuu hiuksen pituudesta ja paksuudesta, 30euroa/h ja minulla niitä tehtiin noin viisi tuntia. Herkälle päänahalle en niitä suosittele, sillä tekovaiheessa revitään, tupeerataan ja nyöritetään. Mutta lopussa kiitos seisoo. itse vahailin näitä noin. puolivuotta mutta vuoteen en ole tehnyt yhtään mitään ja tosi hyvässä kunnossa ovat.

Kannattaa ottaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe