Olen nelikymppinen nainen ja minulla on seuranhakuprofiili treffeissä. Saan 10-20 viestiä päivässä.
Miehet kirjoittavat ja sanovat haluavansa tavata. Pyydän heitä ehdottamaan aikaa ja paikkaa. Monesti he eivät pysty mitään ehdottamaan kiireisiin vedoten. Jos ehdotusta ei tule , unohdan tyypin. Totean, ettei hän tarpeeksi halua tavata. Hän saattaa pommitella pitkään viesteillä, että haluaa tavata, mutta käytännössä tapaamisen järjestely ei onnistu.
Olen alkanut kysymään miehiltä aika vähäisen viestittelyn jälkeen suoraan, ehtisivätkö he ylipäätänsä tapailla. Vastaukseksi tulee pitkä luettelo velvollisuuksista (vaimo, omakotitalo, lapset, lasten harrastukset, koira, omat harrastukset, vaimon oikkujen mukaan toimiminen jne).
Olen käsittänyt, että monet kiireiset, varatut miehet haluavat seuralaisen, jonka luokse voi tulla puolen tunnin varoitusajalla enintään tunniksi silloin, kun heille itselleen sopii. Mikään etukäteen sopiminen ja suunnittelu ei heille sovi.
Ne harvat miehet, joiden kanssa tapaaminen näyttäisi onnistuvan, kertovat sen suunnitteluvaiheessa voivansa tavata esim. tietyssä kahvilassa. Viime hetkellä ennen tapaamisajankohtaa heiltä tulee viesti, etteivät voikaan ko. paikassa tavata, koska vaimon sisko/serkku/setä onkin sattumalta juuri siellä kahvilassa töissä.
Tämä tulee ilmi aina viime tipalla. Mikään muukaan kahvila ei sitten jostain syystä käy, vaan mies ehdottaa, että hän hakee minut joltain parkkipaikalta kyytiin. Kieltäydyn.
Eli mies on koko ajan tiennyt, ettei voi tavata minua julkisella paikalla, mutta on johtanut minua harhaan, ja viime hetken lähtöhässäkässä yrittää saada minut tulemaan kyytiinsä kun "ei tässä ehdi muutakaan paikkaa sopia".
Samat kuviot ovat toistuneet jo melko monesti. Menkää näinkäyttäytyvät miehet vähän itseenne!
Miehet haluavat tavata mutta eivät halua
50
3437
Vastaukset
- N43
Onneksi itse treffailen vain sinkkuja... ei ole vielä yksikään jättänyt tulematta sovituille treffeille tai perunut viimme tipasta :)
- vastatkaaperkele
Minulla ei ole vaimoa, taloa, koiraa, lapsia joten ei ole estettä tapailulle. Voisin tavat mutta ei naiset halua tavata. Naiset vastaa kuitenkin että voisi tavat mutta lopettavat vastaamisen.
- perutaanko
Vastaanperkele, miehet lupautuvat treffeille ja viime tipassa laittavat viestin, että "tyttären auto jäi tielle, pitää mennä sinne", ym ym. Kauheasti alkaa tapahtumaan kun pitäis lähteä treffeille. Totuus taitaa kuitenkin olla, että meni pupujussi sinne pöksyyn.
- tapasimme.lopulta
perutaanko kirjoitti:
Vastaanperkele, miehet lupautuvat treffeille ja viime tipassa laittavat viestin, että "tyttären auto jäi tielle, pitää mennä sinne", ym ym. Kauheasti alkaa tapahtumaan kun pitäis lähteä treffeille. Totuus taitaa kuitenkin olla, että meni pupujussi sinne pöksyyn.
Mulle käynyt näin. Lopulta mies kuitenkin saapui treffeille ja paljastuhan se syykin, ei aivan vastannut profiiliaan, kuvakin muutaman vuoden takaa. Voisko olla samankaltaista syytä peruutuksille takana?
- nainenneljäkymmentäplus
Miten saat noin paljon viestejä? Siis 10-20 viestiä eri miehiltä joka päivä? Mahdat olla todella kaunis...
Olen itse tyytyväinen ulkonäkööni ja sitä kehutaan. Profiiliteksti on lyhyehkö ja asiallinen. En siis viittaa siinä erotiikkaan millään tavalla. Viestejä uusilta miehiltä ei ole ensimmäisen vkon jälk tullut kuin satunnaisesti. Koko aikana olen saanut viestin n. 40 mieheltä, joista 95% on ollut seksinvonkausta, täysin pimeitä(esim googlekääntäjällä tehty teksti) toiselta puolen Suomea, ihannemiestäni 15-20v nuoremmilta tai vanhemmilta.
Olen saanut vain muutaman täysin asiallisen yhteydenoton, joista toisen kanssa puhuimme pitkään puhelimessa ja hän teki oharit suurinpiirtein samalla tavalla kuin sinullekin. Mies halusi kovasti tulla luokseni, mutta en päästä tuntemattomia kotiini. Sitten halusi kovasti ajelemaan. Kun sitten ehdotin treffipaikaksi julkista paikkaa, mies ei tullut paikalle. Tiedän miehen oikean nimen, työpaikan ja oikean puh.nron (ei ollut salainen numero). Silti oharit... Oharien jälkeen hän vielä ihmetteli enkö todellakaan halua tavata häntä enää. Väitti vain myöhästyneensä. Ei kuitenkaan vastannut puhelimeen kun yritin soittaa, eikä laittanut viestiä tai soittanut että myöhästyy. Odotin lähes puoli tuntia.
Toinen asiallisen oloinen treffiehdokas asuu kaukana, vaikka etsin seuraa omalta apikkakunnalta. Eiä voi mtn, oman kaupungin miehet ei halua tavata. Täällä sitten kirjoitellaan kuinka naiset hukkuvat viesteihin/ miehiin...- flgöflgöl
Sama täälläkin... Eli olen myöskin viehättävä, fiksu, koulutettu jne. nainen, nyt on mennyt ainakin kaksi viikkoa ja sinä aikana olen saanut 3 suoraa seksitarjousta, 2 yhteydenottoa, joita en voinut noteerata, yksi viesti sellaiselta, jonka kanssa olen viestinyt ennenkin.... Eli ei todellakaan puhettakaan 10-20 viestistä päivässä.... Eli kiva olisi tietää oletteko hirmusen kauniita, jotka noin paljon saatte viestejä? Olen ihan tosissaan ihmetellyt, eikä tavalliselle suomalaiselle miehelle kelpaa viehättävä suomalainen nainen, etsiikö kaikki jotain missiä?? Itse en etsi mitään bodarimiestä vaan minulle riittää ihan tavallinen suomalainen mies, oikeastaan vierastan liian täydellisiksi itseään kuvailevia yli-itsevarmoja miehiä.... Eli kertokaa, onko tuo nyt oikeasti faktaa, että naiset saa kymmeniä viestejä päivässä, uskon, että noin paljon viestejä saa vain missi/mallityppiset tai hyvin paljastavissa pukeissa esiintyvät... Esim. oma profiilini on erittäin asiallinen ja kuvissa, ei kyllä vilahdakaan paljasta pintaa, mutta naisellisesti olen kuitenkin pukeutunut....
- sinkkumies39
flgöflgöl kirjoitti:
Sama täälläkin... Eli olen myöskin viehättävä, fiksu, koulutettu jne. nainen, nyt on mennyt ainakin kaksi viikkoa ja sinä aikana olen saanut 3 suoraa seksitarjousta, 2 yhteydenottoa, joita en voinut noteerata, yksi viesti sellaiselta, jonka kanssa olen viestinyt ennenkin.... Eli ei todellakaan puhettakaan 10-20 viestistä päivässä.... Eli kiva olisi tietää oletteko hirmusen kauniita, jotka noin paljon saatte viestejä? Olen ihan tosissaan ihmetellyt, eikä tavalliselle suomalaiselle miehelle kelpaa viehättävä suomalainen nainen, etsiikö kaikki jotain missiä?? Itse en etsi mitään bodarimiestä vaan minulle riittää ihan tavallinen suomalainen mies, oikeastaan vierastan liian täydellisiksi itseään kuvailevia yli-itsevarmoja miehiä.... Eli kertokaa, onko tuo nyt oikeasti faktaa, että naiset saa kymmeniä viestejä päivässä, uskon, että noin paljon viestejä saa vain missi/mallityppiset tai hyvin paljastavissa pukeissa esiintyvät... Esim. oma profiilini on erittäin asiallinen ja kuvissa, ei kyllä vilahdakaan paljasta pintaa, mutta naisellisesti olen kuitenkin pukeutunut....
Höpö höpö. Ei naisille kelpaa tavis mies ollenkaan. Jos kelpaisi niin olisin päässyt ainakin yhden kerran treffeille sen 5 vuoden aikana kun olen netistä seuraa hakenut. Enkä ole seksi seuraa koskaan hakenut vaikka pitäisi koska naiset näköjään tykkää suorasta toiminnasta
- hullua.touhua
flgöflgöl kirjoitti:
Kyllä niitä satoja satoja viestejä tuli kuukauden aikana vaikka olen jo keski-ikäinen, tavallisen näköinen ja oloinen ja täysin asiallisella profiililla liikenteessä. Ja joka kerran kun kirjauduin palveluun tuli saman tien viestejä, yleensä nämä miehet eivät olleet edes lukeneet profiiliani. Jäin tosissani miettimään mitä ne kauniit nuoret naiset saavat yhteydenottoja? Moni "poikanenkin" kokeili onneaan vaikka olivat 25 vuotta nuorempia kuin minä. Yläikärajaa ei tuntunut olevan laisinkaan. Ihan tavallisella nassukuvalla. Harva siellä erottui edukseen, muutama kiintoisa viesti oli joukossa.
- mikäsihmeseon
Ihme jos viestejä tulee VAIN 10-20 /päivä jos hakee seksiseuraa(kin) ja varatutkin kelpaa.
- öflöflgöfl
Kyllä varmasti keski-ikäiset naiset saavat viestejä, kun niillä omanikäisillä papoilla ei riitä vienti muuten... Itse olen estänyt yhteydenotot yli viisikymppisiltä miehiltä, enkä vastaa myöskään reilusti itseäni nuoremmille, joku raja sentään... Mutta te jotka kehutte kuinka paljon viestejä saatte, niin kuinka moni niistä viesteistä on asiallisia eli ei mitään vonkausta tai muuten epämääräistä? Kuinka monen kanssa niistä sadasta lähtisitte treffeille???
- hullua.touhua
mikäsihmeseon kirjoitti:
Ihme jos viestejä tulee VAIN 10-20 /päivä jos hakee seksiseuraa(kin) ja varatutkin kelpaa.
Itse en hakenut varattua tai seksiseuraa silti viestejä satoja.
Kehu en mitenkään viestieni määrää? Minusta siinä ei ole mitään kehumisen aihetta.
Asiallisia oli vajaa puolet.
Treffeistä ei osaa sanoa mitään kun aika ei riitä kaikkiin tutustumiseen likikään. - luetunymmärtäminen
Minä sain kanssa noin sata viestiä viikossa vaikka olen 40 enkä mikään klassinen kaunotar. Asiallisten viestien osuus oli noin 10%. Monen ilmeisesti katsovat vain kuvan, mulla oli kokovartalokuva jossa hymyilen pitkät hiuksset auki. Jos miehet olisivat lukeneet profiilitekstin ja ajatelleet mitä siinä luki, vastauksia olisi pitänyt tulla max. 10-20 viikossa.
- tyhmäköolet
Mitäs ihmettä tuossa on jos ei ukkomiehet ehdi tavata sun aikataulusi mukaan? Minkä takia sä haluat tavata vain varattuja miehiä? Oletko itsekin varattu? Jos varattuja vain haet ja haluat heitä tavata, niin sunkin pitää joustaa sun aikatauluissa. Eikö vapaan kanssa olisi helpompaa jos itse olet vapaa? Ei tarvitse pelätä kuka näkee ja kuulee.
- okokokkokok
Aloittaja vastaa.
Kyse ei ole minun aikataulusta, minä en aikoja ehdottele oman aikatauluni mukaan. Kyse on siitä, ettei näille miehille näytä sopivan mikään aika, he eivät siis pysty ehdottamaan mitään aikaa, koska ovat niin kiireisiä, mutta silti haluaisivat tavata.
En sanonut, että haen vain varattuja miehiä. Etsin ensisijaisesti sinkkua. Monesti miehet valehtelevat olevansa sinkkuja, mutta siinä vaiheessa, kun tapaamista sovitaan, selviää vaimon olemassaolo. Joko siis siinä vaiheessa, etteivät he ehdi "koskaan" tavata tai siinä vaiheessa, kun heidän pitäisi saapua julkiseen tilaan minua tapaamaan. En kuitenkaan täysin poissulje tapaamista varatun kanssa; olen valmis kuulemaan, mikä tilanne hänellä on.
Itse olen sinkku. - vinkkisulle
okokokkokok kirjoitti:
Aloittaja vastaa.
Kyse ei ole minun aikataulusta, minä en aikoja ehdottele oman aikatauluni mukaan. Kyse on siitä, ettei näille miehille näytä sopivan mikään aika, he eivät siis pysty ehdottamaan mitään aikaa, koska ovat niin kiireisiä, mutta silti haluaisivat tavata.
En sanonut, että haen vain varattuja miehiä. Etsin ensisijaisesti sinkkua. Monesti miehet valehtelevat olevansa sinkkuja, mutta siinä vaiheessa, kun tapaamista sovitaan, selviää vaimon olemassaolo. Joko siis siinä vaiheessa, etteivät he ehdi "koskaan" tavata tai siinä vaiheessa, kun heidän pitäisi saapua julkiseen tilaan minua tapaamaan. En kuitenkaan täysin poissulje tapaamista varatun kanssa; olen valmis kuulemaan, mikä tilanne hänellä on.
Itse olen sinkku.Vinkkinä sulle: varatut haluaa vaan seksiä. Jos se sulle sopii niin mikäs siinä. Mutta silloin sun pitää sopeutua heidän tahtiinsa.
- vinkki.sulle
vinkkisulle kirjoitti:
Vinkkinä sulle: varatut haluaa vaan seksiä. Jos se sulle sopii niin mikäs siinä. Mutta silloin sun pitää sopeutua heidän tahtiinsa.
Vinkkinä sulle: varatut eivät välttämättä halua vain seksiä. Oletko koskaan kysellyt pettämisen syitä varatuilta tai lukenut tutkimuksia aiheesta?
- Piimäkortti
vinkkisulle kirjoitti:
Vinkkinä sulle: varatut haluaa vaan seksiä. Jos se sulle sopii niin mikäs siinä. Mutta silloin sun pitää sopeutua heidän tahtiinsa.
Kaikki varatut eivät halua vain seksiä. On varattuja, jotka haluavat nimenomaan empaattista, kuuntelevaa ystävää, luottamuksellista jutteluseuraa. Heidän elämäntilanteensa voi olla todella hankala, mutta he haluavat hoitaa "velvollisuutensa".
He kaipaavat ihmistä, jonka kanssa pääsevät tuulettamaan ajatuksiaan luottamuksellisesti. Jotakuta, joka on heille muista yhteyksistä tuntematon ihminen.
Eli heillä voi olla vaimo, jonka kanssa seksi sujuu miestä tyydyttävästi, mutta keskusteluyhteyttä ei ole.
Asiat eivät ole mustavalkoisia. - hölömököoot
Et ole tosissas, meneekö toi vielä tänä päivänäkin läpi jollekin?
Älä ala toiseksi naiseksi, se vahingoittaa vain sinua.
- kiire
Panomies halua tulla vain kotiin !
- 33-34
Olet liian vanha . Miehet haluaa seksiä nuoremmilta ja paremman näköisiltä.
- älykyky
mikä miehet,?????.... ne on.... P e l i m i e h e t .
- TREFFITtref
sinkukin voi olla varattu - suhdessa
ei halua muuta kuin PETIIN
................... - nettideitistä.liveksi
On tullut huomattua sama myös 20-30v miehissä. Ollaan kyllä niin mielellään lähdössä treffeille kun pyydän mutta kun pitäisi ihan konkreettinen aika ja paikka saada sovittua niin koskaan ei käy kun on niin kiirettä. Monta kertaa olen jopa tarjoutunut tulemaan puoliväliin tai miehen kotikaupunkiin asti mutta ei silti vaan ehditä edes lyhyelle kahveelle. Sitten on niitä jotka mystisesti katoavat offlineen jopa pariksi viikoksi (vaikka muuten käyvät lähes jokapäivä online) jos keskustellessa on käynyt ilmi että miehellä on vapaata ja olen ehdottanut tapaamista tuolloin, heti vapaiden jälkeen tuleekin sitten taas viestiä kuinka olisi ollut niin kiva tavata mutta kun ei ehtinyt huomata viestiäni! Alkuaikoina viestittelin yhden kanssa jopa 6kk ennen kuin tajusin ettei sitä tapaamista koskaan tule, ilmotin heippa ja siirryin eteenpäin mutta nyt en enää lähde tuollaiseen ollenkaan vaan ehdotan tapaamista viimeistään parin viestin jälkeen.
- Piimäkortti
Kuulostaa tutulta.
Miehet jankkaavat ja jankkaavat, miten he haluavat pikaista tapaamista. Kun pyydän kertomaan, mikä aika ja paikka esim. seuraavan viikon aikana hänelle sopisi, niin ei sovi mikään. Eikä sitten seuraavalla viikollakaan sovi. Mutta silti mies haluaisi kovasti tavata. Sitten suuttuu, kun "en haluakaan häntä tavata". Ja kun tavis ei kelpaa.
Siis: etsin tavismiestä. Sellaista, jonka kalenteriin tapaaminen (hänen itsensä määrittelemä aika, ei minun sanelema) mahtuu ja joka suvaitsee ilmaantua paikalle. Ja joka suunnilleen vastaa profiilinsa kuvausta (esim. jos on ilmoittanut olevansa ruumiinrakenteeltaan sporttinen, ei sitten omaakaan 30 kiloa ylipainoa)
Koska olen nainen ja viestitellyt vain miesten kanssa, minulle on muodostunut käsitys joidenkin miesten (ei kaikkien) toiminnasta. En väitä, ettei naisilla voisi olla samanlaista käytöstä.
Yleisesti kummastuttaa joidenkin vihamielinen kirjoittelutyyli. Jos joku sanoo faktana, että saa 10-20 viestiä päivässä, niin se sitten jonkun mielestä on kehumista. Osuiko arkaan paikkaan?
Itse saan aika paljon viestejä, en jaksa nyt käydä niitä laskemaan. Minusta ei ole kuvaa, haen myös seksiseuraa, ilmoitan mittani, joista voi päätellä että olen hoikka. Ikää lähes 50. Eli nämä tiedot miehellä on laittaessaan minulle viestiä. Kuvaa en lähetä kenellekään vaan ehdotan tapaamista, jos kiinnostaa.
- 718
Eihän tässä muuta voi todeta, kun että molemmat sukupuolet hakevat aivan jotain muuta mitä väittävät. Muutenhan ei ole mahdollista, että molemmat hakee ja kukaan ei kuitenkaan kohtaa.
- Piimäkortti
En ymmärrä yleistystäsi.
Ajattelen, että molemmissa sukupuolissa on ihmisiä, jotka rehellisesti ja vilpittömästi ovat liikkeellä, siis hakevat oikeasti mitä väittävät. Ja kyllähän onnistuneita tapaamisia ja pitkiäkin ihmissuhteita muodostuu.
Toki sitten on monenlaisia muunlaisiakin ihmisiä liikkeellä.
- dsbsdb
Wää wää, no ette te naisetkaan sen kummempia näytä olevan. Sovitaan treffit, tulee aina naisen osalta jotain yllättäviä esteitä. Alkaa käymään vanhaksi about kolmannella kerralla, jolloin muija saa pitää tukkinsa.
- Piimäkortti
Ihan varmasti naisissakin on samanlaisia.
Olet mielestäni melko pitkäpinnainen, jos vielä kaksien oharien jälkeen sovit treffit.
Itsellä se on kerrasta poikki, tai selitys täytyy olla sitä luokkaa, mitä kerran yhdellä miehellä oli. Hän lähetti sähköpostitse skannattuja vakuutuspapereita, jotka todistivat, että hän todella oli joutunut autokolariin matkalla treffeille. - dsbsdb
Piimäkortti kirjoitti:
Ihan varmasti naisissakin on samanlaisia.
Olet mielestäni melko pitkäpinnainen, jos vielä kaksien oharien jälkeen sovit treffit.
Itsellä se on kerrasta poikki, tai selitys täytyy olla sitä luokkaa, mitä kerran yhdellä miehellä oli. Hän lähetti sähköpostitse skannattuja vakuutuspapereita, jotka todistivat, että hän todella oli joutunut autokolariin matkalla treffeille.No vähän pakko ollakin pitkäpinnainen, kun ei miehenä noita naisia oikein jonoksi astikaan ole. Sitä sitten niinku jotenkin toivoo että siitä yhdestäkään hollilla olevasta muijasta olis edes johonkin, vaan ku ei näköjään. Jotain egoaan buustailevia pelleilijöitä vaan?
- sinkkumies39
Kalenterini on tyhjä. Ei elämäs ole muuta kuin aikaa
- livemeininki
Ihmetyttää suuresti mitä nuo "kestovastaajat", vaikka olet vuoden ilman profiilia, niin kun tsekkaat seuraavan kerran niin samat ukot luimuilee siellä ja samoilta profiileilta tulee vastauksia. Oletan, että palsta on aikuisten täysijärkisten mahdollinen kohtauspaikka.
60v miehet hakee jotain nuorempia, vaikka ovat itse ihan räjähtäneet jo kuvan perusteella.
Olis reilua pitää edes jokin palsta, vaikka onkin ilmainen asiallisena. Miehet on passiivisia, mitä ne odottaa?? Ihmettä. Sitä ei tule.
Miehellä pitää olla munaa tehdä aloite.
Minulle ei ainakaan iällä ole väliä, jos on pitänyt huolta itsestään, niin 80 v:kin voi näyttää paremmalta kuin kulahtanut 40 v.
Ei sieltä sohvan pohjalta tule teitä kukaan hakemaan, vaikka profiilinne ovat kestona. Siellä on samat eetut ja musik:t ja mixut. Pitäisi räjäyttää koko palsta taivaan tuuliin tai laittaa jokin aikarajoite ilmoitukselle. Vaikka on kait siellä niitä hömeleitä, jotka maksaa palstalla olosta. Luulisi, että jos ei parissa viikossa tapahdu mitään, niin ei sitten tapahdu ollenkaan.- qwsqwsqsw
"Pitäisi räjäyttää koko palsta taivaan tuuliin tai laittaa jokin aikarajoite ilmoitukselle. Vaikka on kait siellä niitä hömeleitä, jotka maksaa palstalla olosta. Luulisi, että jos ei parissa viikossa tapahdu mitään, niin ei sitten tapahdu ollenkaan."
Just näin. Sellaisille ei kannata edes vastata jotka tuolla vuosia roikkuneet.. - ikisinkku39
Pari sataa aloitetta ja 0 treffit. Pari naista lupaili lähteä treffeille mutta sitten peruuttivat lmoittamatta mitään.
- menee-aikaa
qwsqwsqsw kirjoitti:
"Pitäisi räjäyttää koko palsta taivaan tuuliin tai laittaa jokin aikarajoite ilmoitukselle. Vaikka on kait siellä niitä hömeleitä, jotka maksaa palstalla olosta. Luulisi, että jos ei parissa viikossa tapahdu mitään, niin ei sitten tapahdu ollenkaan."
Just näin. Sellaisille ei kannata edes vastata jotka tuolla vuosia roikkuneet..Parissa viikossa? Viikko menee jo aikaa kun käyt profiilit läpi ja etsit kiinnostavat. Sitten kirjoitat viestin, saat ehkä vastauksen tai et saa ja siirryt seuraavaan. Sekin saattaa osoittautua asiattomaksi kaveriksi, siirryt seuraavaan, johan kaksi viikkoa on jo mennyt etkä alkua pidemmälle ole päässyt. Mutta ehkä kolmas kiinnostava kolahtaa, yritetään uudestaan jne. Jos vielä välimatkaa niin ei sitä nyt heti lähde toista tapaamaan.
- Hepuli12q
Sanoisin että olet ihminen johon miehet haluavat upottaa jotain, mutta eivät halua suhdetta sinuun. Sinussa viestii jotain sellaista miehille ettet ole suhdekelpoisen ihmisen kaltainen. Miehet näkevät sinussa mahdollisuuden muttei tulevaisuutta.
Et mahda ulkonäöllesi mitään mutta asenteellesi voit. Jotain siinä on muututtava ettet viehättäisi vain varattuja miehiä.
Ihan noin ystävällisesti tarkoitetusti ilmaistuna - nettinaisetvainhupiako
Uskoisin, että saat noin paljon vastauksia siksi, että huolit myös varatut miehet. Itse en huoli varattuja miehiä, vaan kyllä miehellä pitää olla ero käsiteltynä ennen kuin hän alkaa uutta naista treffata. Laastariksi en halua.
Olen tavallisen näköinen myöskin yli 40-v ikäinen, koulutettu, omillani toimeentuleva, normaalipainoinen, hauska ja mielenterveys on kunnossa. Kun karsin yhteydenotoista pois varatut, seksinvonkaajat ja ulkomaalaiset sekä sekopäät, niin jäljelle jää kuukaudessa ehkä noin 10 ilmoitusta, joihin otan yhteyttä ja ehdotan parin juttelu-/kirjoituskerran jälkeen treffejä.
Tämän vuoksi etsin miestä nykyisin kasvotusten baarista tai harrastuksista. Siellä menestys onkin ollut parempaa. - Seljanka
Olen huomannut samaa myös 30v. miehissä. Etsin siis vakavissani seuraa ja vain sinkuista. Vaikka miehet ehdottavat tapaamista, heille tuntuu olevan kovin vaikeaa sopia aikataulua koska ja missä tavattaisiin. Jos treffikumppani asuu toisella paikkakunnalla ja pyytää käymään. Tottakai minä kysyn, että mitä tekisimme jos missä nähdään. Ja vastaukset on sitten jotain tosi epämääräistä "voitais halailla ja semmoista" tai "voitais käydä jossain". Kuka järkevä nainen oikeasi lähtee tuntemattoman kanssa treffeille ulkopaikkakunnalle, jos tarjouksena on jotain näin epämääräistä. Ja sitten suututaan kun kieltäydyn tallaisesta epäilyttävästä treffitarjouksesta. Kuin vaikeaa on sopia vain esim. kahvilla käymisestä tai kysyä naiselta mitä hän haluaisi tehdä.
Pyydän myös itsekin miehiä treffeille tai ainakin mielenkiintoisille tyypeille sanon suoraan että haluaisin hänet nähdä. Mutta on turhauttavaa saada vastaukseksi vain, että "vois sitä jossain vaiheessa nähdä". Eikö sitten voi sanoa suoraan, että ei halua tavata tai edes ehdottaa jotain aikaa milloin tapaaminen sopisi.
Kuvaani ja profiiliani on kehuttu, ja uskon että mun kanssa on ollut ihan mukava keskustellakin. Mutta ehkä sitten olen liian aloitteellinen tai tyrkky kun en saa treffejä sovittua :/- gfgdsgfg
Mikset itse ehdota miehille vaikka sitä kahville menoa? Ei kai hommaa kannata jättää sen varaan, että mies vahingossa arvaa mitä sinä haluaisit tehdä?
- öööööhh
gfgdsgfg kirjoitti:
Mikset itse ehdota miehille vaikka sitä kahville menoa? Ei kai hommaa kannata jättää sen varaan, että mies vahingossa arvaa mitä sinä haluaisit tehdä?
Se on se testi kandeeko lähtee lainkaan. Lähteminen riippuu miehen vastauksesta.
- persukseeeen
hyyyi metsästäjät ......hyi
- Deittimies48v
No ei ole ihme ettei sitä seuraa löydy jos ei kerran edes treffeille päästä sovittuna ajankohtana. Minulla ei ole ollut koskaan ongelma lähteä nopeastikin tapaaman naista, mikäli nainen on näin halunnut. Olen todennut itsekin, että turha kirjoitella kovin pitkään, vaan tavata mahdollisimman nopeasti. Huvitti tässä taannoin, kun eräs nainen pyysi minua katsomaan treffiaika kalenteristani. Ai mistä kalenterista? En elä vapaa-ajalla minkään kalenterin mukaan. Naisissa on tullut vastaan joskus sellaisia, että ensimmäinen vapaa-aika olisi viikon päästä. Onneksi kuitenkin suurimmalla osalla naisista aikaa löytyy treffailuun.
- ei-kiirettä
Viikon päästä? Itselläni saattaa olla 2-3 seuraavaa viikkoa täynnä. Alta viikon ei onnistuisi ikinä ellei nyt sitten jotain peruutusta johonkin sattuisi.
Mutta eipä noilla miehilläkään mitään kiirettä ole onneksi ollut. - tuota_noin
Mitenkäs sitä ehtis sitten seurusteleen jos eka näkeminenkin (noin puolisen tuntia) menee jonnekin 2-3 viikon päähän?
- Anonyymi
Voi olla kyse siitäkin että ihmisten työajat vaihtelevat. Ei välttämättä ole kyse siitä että joka illalle on jo treffit. Iltaisin voi olla työesteitä. Kaikki eivät ole töissä maanantaista perjantaihin klo 8.00-16.00.
- Anonyymi
Kuka hölmö nyt ihmettelee, miksi varatun tapaaminen on hankalaa ja edes haluaa niitä tavata? Jos yrittäisit vaikka tavata vapaita miehiä, niin voisit saada sellaista kohtelua, mitä odotat. Turha se on vikistä huonosta kohtelusta, jos varattua miestä yrittää kerjätä.
- Anonyymi
Kiinnostaa tietää että etkö ole ollut kiinnostunut tietämään miehen suhdestatus aiemmin kun mies näyttää kuitenkin sen sinulle kertovan kysymättä vai ajatteletko että olet niin hyvä ettei sinun tarvitse tietää onko mies vapaa yleensäkään sinua varten
- Anonyymi
""Jos yrittäisit vaikka tavata vapaita miehiä, niin voisit saada sellaista kohtelua, mitä odotat. Turha se on vikistä huonosta kohtelusta, jos varattua miestä yrittää kerjätä.""
Vapaat miehet ei kiinnosta, koska vapaat miehet ei ole komeita. Varatut miehet on komeita, joten varatut miehet kiinnostavat ja naiset iskevät kyntensä heihin. Vapaita tavismiehiä ei kukaan nainen halua. Tässäkin huomaa miten varatun miehen tulee juosta naisen pillin mukaan ja näyttäytyä naisen kanssa paikallisissa kahviloissa sekä leffaloissa. Tavoitteena naisella näyttää olevan miehen parisuhteen tuhoaminen.- Anonyymi
Tä? Että vapaat eivät ole ikinä komeita ja kaikki varatut ovat? Johan vitsin murjaisit!
Tiedän vapaita komeita miehiä ja ja susirumia varattuja miehiä. Ja monta!
- Anonyymi
Miehet alkavat herkästi haamuttamaan mikäli keskustelun lomassa nainen vahingossa lipsauttaa että hänellä on taakkoja, etenkin jos ne ovat huonon värisiä, tai kuvansa ovat yli 10 vuotta vanhoja, tai hän onkin rumapainoinen, tai on ihonsa pilannut tatuoinneilla tai on pilannut hiuksensa fèmakkojen tyylisesti.
- AnonyymiUUSI
Pilannut hiuksensa femakkojen tyylisesti? Tarkoitatko että sinua haittaa jos naisella on pitkät paksut hyvin hoidetut värjäämätyömät (eli oman väliset ja aidot ) hiukset?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15010999Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i394023Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643918Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1913634PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013320Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.721967Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151277Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155958Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun268924