Kauanko olette nettideittailleet?
Kauanko olette olleet sinkkuja
18
<50
Vastaukset
- aloittelija
Vasta pari vuotta, en tosin aktiivisena koko aikaa nettideitissä, sinkkuna sama aika.
- Hirnahduskas
3 päivää. Tuntuu ettei löydy ketään :P 2 harjoituskappaletta takana, mutta molemmilla jotakin kummallisuuksia vaikka olivatkin ihan nättejä. Liekkö normaalin ihmisen paikka s24.
- 2erikysymystä
Aina ja 5 v.
- pelkkä-luuseri
20 vuotta
- Entinen.Näppi
Ensin sinkkuna 45 v, sitten toistamiseen 33 v.
Netissä profiili useita vuosia sitten arviolta vuoden päivät. Muutama tapaaminen joka oli kylliksi jommalle kummalle puolelle eli ei tuloksia.- Se.sama.Näppi
Tulipa ihan väärät numerot. Pannaanpa uusiksi:
Ensin sinkkuna 39 v, sitten toistamiseen 18 v.
Muuten kuten yllä.
- kumilankanettisivu
sinkkuna puol vuotta. nettideittaillu 3 päviää ja se sit riitti kyllä :D
- kumilankanettisivu
siis en pitänyt
tadaa
- ihminenminäkin
Ööö, tota koko ikäni. Varmaan pitäis valehdella kun siten muutkin saavat seuraa mutta olen rehellinen.
- heididi
Sinkkuna pitkän parisuhteen jälkeen 2,5 vuotta. Nettideittailua vähän vajaa vuosi. Muutamia treffejä, mutta treffit olleet lähinnä eroterapian antamista. Vielä en luovuta. Olen sentään erittäin ok näköinen, urheilullinen, fiksu nainen.
- Sivusta
Jos olet oikeasti fiksu, niin et ole urheilullinen.
- heididi
Mikä juttu toi on :)))
Olen kyllä ihan todistetusti kumpaakin. Sinkkuna on ollut aikaa kuntoilla. - vaintyhmät
Sivusta kirjoitti:
Jos olet oikeasti fiksu, niin et ole urheilullinen.
Jos olet fiksu et nettideittaile.
2 vuotta. Yhdet treffit.
- pääsinpois
Sinkkuna olin puolitoista vuotta joista vuoden deittailin ahkerasti (n.30krt). Sit löysin mitä etsin, nyt 5kk parisuhdetta takana. Joskus natsaakin!
Ikisinkku, eli ei parisuhdehistoriaa. Nettideittailua n. 13 vuotta, minkä aikana treffejä kahden naisen kanssa.
- Öylätti
12 vuotta, neljät treffit.
- vihdoinEx-sinkku
Yli 4,5 vuotta entisen pitkäaikasen jälkeen, lähes 250 nähtyä, oikeasti kiinnostavat yhden käden sormilla laskettavissa, lyhytaikaisia tapailuyritelmiä (2 viikkoa - 2kk) ehkä 10-15 kanssa ja nyt kolmatta kuukautta molemminpuolista kiinnostusta ja kaikki treffiprofiilit/ilmotukset poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126851Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35806Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47799- 54691
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143684Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus49671Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186639Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42626Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e25618Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21614