kokopuiset puukengät

tätikö

Mistä saisi kokopuiset puukengät?

7

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normikko

En tiedä mistä voi ostaa. Jyväskylässä, joku mies käveli, keltaisilla puukengillä. Minusta ne näytti aika naurettavilta.

• Woodenshoe

Minulla on yksi pari, jotka ovat aidot hollannikkaat. Ostin ne Schipholin lentokenttämyymälästä matkamuistokseni 90-luvun lopulla.

Puukengän alkuperäinen käyttö on maatyöläisen jalkineena kosteilla niityillä. Jalat pysyivät kuivina pyökkikengissä. Mitä naurettavaa niissä on?

• normikko

Kyllä ne näyttää aika naurettavilta, kun aikuinen mies pitää keltaisia puukenkiä. Ne näyttää jalassa lähinnä joltain laatikoilta. Käyttäisitkö itse semmoisia kaupungilla? Luulen, et käytä. Miksi pitää aina jotenkin erottua?

• tätikö

Minusta ne on tosi kivan näköiset. Tykkään myös kenkien kopinasta. Niissä ei varmaankaan ole kuin puupohjat. Minua ei kiinnosta onko ne muiden mielestä naurettavat vai ei.

• Woodenshoe
        normikko kirjoitti:

Kyllä ne näyttää aika naurettavilta, kun aikuinen mies pitää keltaisia puukenkiä. Ne näyttää jalassa lähinnä joltain laatikoilta. Käyttäisitkö itse semmoisia kaupungilla? Luulen, et käytä. Miksi pitää aina jotenkin erottua?

En käytä kaupungilla enkä muuallakaan. Kenkäosan yläreuna on ihan tautisen terävä, ja painaa tosi ikävästi jalkapöytää. En voisi kävellä niissä askeltakaan.

• Jaanali

Miksi kokopuiset? Minulla on ihan tavalliset puukengät, joissa phjaosa on puuta, mutta pääliosa nahkaa, joten ihan taatusti ovat jalassa mukavammat. Puhjassa tosin on kumiset "laput", mutta kyllä ne silti kompsuvat.

• tätikö

Ne näyttää minusta kivoilta. En ajatellut kävellä niillä hirveän pitkiä matkoja, kaupassa ja pihalla korkeintaan. Ei haittaa jos ei ole ihan mukavat jalkaan, ei mun korkkaritkaan ole kauhean mukavat. Silti pidän niitä melkein aina jalassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1471
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1061
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      745
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      670
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      660
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      29
      653
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      587
    Aihe