Miksi teitä naisia kiinnostaa vain varatut miehet.

Yx-yksinäinen

Tätä asiaa olen lukiessani miettinyt pitkään?? tällä palstalla.
Poikamiehte ovat ihan ?? kuin heitä ei noteerata lainkaan.
Säästyy monelta murheelta kun asia on näin,vaikka itsekkin kaipaan naista rinnalleni juttukaveriksi.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläkeukko

      onhan se eräänlainen todistus, kun on näyttöä että on jo jollekkin kelvannut.

    • bljondey

      Se on vaan luonnonvalintaa, toisille annetaan ja toisille ei missään tapauksessa. Ja aika monen naisen silmää miellyttää samanlaiset seksikkäät uroot, ei siinä sormusta katella. Ja he jotka eivät lukeudu läheskään tätä kohderyhmää niin se on voi voi, sitten on vähän hiljaisempaa tyrkkyrintamalla kaljamahan ja ripaperseen kanssa taistellessa, oli sitten vapaa eli ei.

    • uyj

      serkkupoika olis vapaa. metsää ja rantaa löytyy. ulkonäköä ei.....

    • dsvsdb

      No ne varatut on yleensä syystäkin varattuja, oikein sulavia supliikkimiehiä yms. ja onko se sitten mikään ihme että ne sinkkumuijatkin alkaa viihtymään niiden seurassa ennemmin kuin tönkköjen poikamiesten...

    • Itseasiassa on jännä juttu, että silloin kun olet sinkku niin vientiä ei ole lainkaan, mutta heti kun pamahdat suhteeseen niin naisia tulisi joka ovesta ja ikkunasta.

      Ja mitä tuohon DSVSDB:n mainitsemaan supliikkimieheen tulee, niin varatut miehet ovat rennompia, koska heillä ei ole pakonomasta tarvetta tehdä vaikutusta naiseen. Siksi niiden kanssa vapaat muidut viihtyy.

    • Yx-yksinäinen

      Olipa Nimimerkki "MIKÄ" tahansa !! NIIN on samaa mieltä olevia "poikamiehiä" muitakin. Naiset ei ole AINA oikeassa lasten hyvinvoinnissa,kun lapsista pitää riidellä ero tilanteessa.
      Seurataan "POIKAMIEHET" tilanteen kehittymistä !!.
      Kerrankin olen saanut asian esille jonka olen voinut heittää naisille mietittäväksi ja pohdittavaksi.

    • varattutyttö9

      Varatut miehet ovat ehkä itsevarmempia ja naisten seurassa vähemmän ujoja? Se vetoaa joihinkin.

    • Yx-yksinäinen

      50 ikäisenä jo tietää keskusteluitten/kirjoitusten sisällön ja näkee mikä on peiteltyä/selittelyä "anonyyminä" ja nimimerkin suojissa.
      Varatut miehetkin ovat olleet "joskus" sinkkuja,ujoja ja epävarmoja ! on turha selitellä varattujen miesten eduksi asioita!!!
      50 tiedän mitä kannattaa tehdä tai olla tekemättä.
      Kesäsuunnitelmat jatkuvat suunnitelmien mukaisesti ja kukaan ei ole jarruttelemassa tuloja ja menojani. Jutellaan "sinkkunaiset" kun nähdään kesän tapahtumissa.
      Kaikille lämpimämpää ja kuivempaa säätä odotellessa :D hyvää kesää.

      • Yx-yksinäinen

        Kaikille tiedoksi se että olen "poikamies" joten on hakusessa nainen puolisoksi.


    • nananinnenen

      hyi varattu, sehän pelle on, hyi

    • varatutko

      Kysäisin asiaa naapurin rouvalta. Hän sanoi, että siitä mie tykkään mistä muutkin. Jos ei oo kelvannu muille niin ei minullekaan.
      Olemme molemmat varattuja eikä se haittaa kumpaakaan. Varatuista pääsee helposti eroon tarvittaessa.

    • 1221345

      Näyttää siltä nämä keskustelut ja kirjoitukset että !! avioliitossa olevat miehet/naiset saavat tehdä syrjähyppyjä sen kun kerkiävät ???
      Siitähän se soppa sitten syntyykin !! VAI MITÄ KOMMENTOIJA ""VARATUTKO"" !!!
      Olen samaa mieltä kommentoija ""Yx-yksinäinen "" kanssa siitä että "Ei kannata jokaiseen asiaan olla kiirehtimättä lainkaan !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe