Ikäihmisten nettideitti?

Epäseksikästä

Onko korkealla iällä enää mitään mahdollisuuksia löytää kumppania? Kun täällä palstoilla aina mainitaan jokavälissä miten nainen rupsahtaa ja kaikki miehet iästä riippumatta haluavat alta 25vuotiaan naisen.

Onko leskimummon mahdollista löytää enää omaa pappaa?

36

3220

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvm_1967x

      Kaikki on mahdollista..

      • musru

        Samaa mieltä. Kyllä vanhemmalla iälläkin nettideittailu vielä onnistuu!

        Törmäsin joskus ihan hyvään artikkeliin asiaan liittyen.

        http://www.seuranhaku.net/paras-seuranhakupalsta-yli-viisikymppisille/

        Palstojen kommenteista ei kannata vetää liian tiukkoja johtopäätöksiä. Täällä kun joku on aina purkamassa pahaa oloaan tai muuta vastaavaa. Kannattaa rohkeasti kokeilla nettideittailua iästä riippumatta, jos kumppania elämäänsä kaipailee.


    • Tarkennusta

      Ikä ihmisten nettideitti tarkoittaa käytännössä; miehet 70plus ikää ja naiset 25-40v, koska eikös nelikymppinen ole jo aivan käyttökelvoton 70vuotiaallekkin miehelle??

      Toisin sanoen pyydän kaikkia yli 30v naisia viimeistään siinä iässä luovuttamaan ja poistamaan nettideittiprofiili!!! Teette itsestänne pellen!!! Lukekaa sinkut osiosta mitä mieltä jopa itseään alemman tason miehiksi tituleeraavat ovat KURPISTA!!!

      Totutelkaa nyt vihdoin ajatukseen että teillä on edessä enää yksinäinen loppuelämä! Ihan omaksi parhaaksenne!! Sillä kelpaatko vain paremman puutteessa!!!!

      • parastavai

        Vaan mikä on kaikkien parhaaksi


      • Ei pidä paikkaansa,eikä kukaan 40v halua 70v paappaa..Ikä on vaan numeroita naiskamuni 59v löysi rakkauden nettideitistä ja moni mies ollut hänestä kiinnostunut. Riippuu,miten asemansa hoitaa ja kyllä ne junat vielä pysähyy..Täällä on välillä ihan sairaita mielipiteitä ja,se oma paha olo ja pettymys puretaan mihinkäs muualle,kuin vanhenpiin naisiin.


      • er45hkhk
        puru68 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa,eikä kukaan 40v halua 70v paappaa..Ikä on vaan numeroita naiskamuni 59v löysi rakkauden nettideitistä ja moni mies ollut hänestä kiinnostunut. Riippuu,miten asemansa hoitaa ja kyllä ne junat vielä pysähyy..Täällä on välillä ihan sairaita mielipiteitä ja,se oma paha olo ja pettymys puretaan mihinkäs muualle,kuin vanhenpiin naisiin.

        Aika erikoista kun ensin sanot ettei 40v halua 70v paappaa ja heti perään että ikä on vaan numeroita?


      • Puru681
        er45hkhk kirjoitti:

        Aika erikoista kun ensin sanot ettei 40v halua 70v paappaa ja heti perään että ikä on vaan numeroita?

        Tarkoitin,että 60v nainenkin voi löytää rakkauden,mutta kuka 40v haluais70v paapan??


      • dddllööö
        Puru681 kirjoitti:

        Tarkoitin,että 60v nainenkin voi löytää rakkauden,mutta kuka 40v haluais70v paapan??

        Ikähän on vain numeroita sun mielestä?


      • Anonyymi
        Puru681 kirjoitti:

        Tarkoitin,että 60v nainenkin voi löytää rakkauden,mutta kuka 40v haluais70v paapan??

        Kokkila halus Rennyn.


    • Jkojko

      Kysyjälle.
      Olen 50 plus nainen, eron jälkeen nettideitissä n 2 kk. Olen saanut monia yhteydenottaja fiksuilta miehiltä, toki myös epäasiallisia viestejä. Tavannut olen kolme henkilöä, mukavia ja fiksuja kaikki.
      En usko, että iäkkäämpien parisuhteet olisivat arvottomanpia.
      Hyvää jatkoa ja rohkeutta etsiä parisuhdemarkkinoilla omaa onnea.

    • numeroita

      Ois kiva tietää mitä "tarkennusta" nimimerkki ajattelee 20 vuoden päästä. Ei varmaan mitään, kun nyt jo pää on noin pimeä.
      Iällä ei ole mitään merkitystä 40 vuotias mies voi olla jo harmaantunut ja tupakasta suonet tukossa, ettei edes ota eteen. Sen sijaan 60 v nainen voi olla ihan hehkeässä kunnossa.

      • Anonyymi

        Mutta ei päinvastoin vai?


    • mummostina

      Miksi ei voisi löytää seuraa vanhoiilakin päivillä? Mielestäni ihminen voi seurustella minkä ikäisenä tahansa. Kun on tottunut parisuhteeseen vuosikymmenien aikana ja puoliso kuolee, on todella upeaa jos löytää jonkun ihanan ihmisen, jonka kanssa voisi viettää aikaa.

    • annulii

      Kyllä voi löytää seuraa. Ei kannata kuunnella eikä noteerata näiden keskustelupalstojen löpinöitä. Eikä oikeastaan edes lukea. Tämä väylä, jossa ihmiset purkavat pahaa oloaan mollaamalla toisia. Kun tulee ikää, turhat paineet hellittää ja seuraa on helpompikin löytää. Huumori ja hyväntuulisuus kukkii. Rakkaus rinnassa lämmittää, ei muutama vekki naamassa haittaa ketään. Jos tykkäät lavatansseista, esimerkiksi facessa on mukavia tanssiryhmiä, missä on fiksuja tanssitaitoisia miehiä. Unohda S24. Se on sellainen reppanoitten treffipalsta. Tsemppiä <3

    • satisfaction

      Tiedän ihmisiä, jotka ovat avioituneet 60 iässä ensimmäistä kertaa, toista tai kolmatta kertaa elämässä. Ihana rakkaustarina lähipiirissä, nainen 58v ja mies 62v. Ovat hyväkuntoisia, rakkaus näkyy kauas.
      Elämään tulee asioita, joille antaa tilaa.

      Onnea sille saralle!

      • Yli70v_sinkkuM

        Yksi etäsukulaiseni, vanhapiika, meni avioon yli 80 -vuotiaana.


    • jhgfhgfjhgfj

      Naapuri ainakin saa seuraa vielä 65 -vuotiaana.

    • EiIkärajaa

      Minusta rakkaus kypsällä iällä on aivan parasta. Olen lähes viisikymppinen vuosia sitten eronnut nainen, ja seurustelen samanikäisen eronneen miehen kanssa. Yritin minäkin löytää kaveria netistä, mutta tämä herrasmies vaan käveli eräänä päiväna vastaan. Elämä yllättää joskus valtavan ihanalla tavalla.

      • hillariikka

        Näin kävi myös työkaverille lähelle 50v-ikää. Mies vain ilmestyi hänen elämäänsä. Yritti myös netin kautta tavata sopivaa miestä, tuloksetta. Ovat nyt naimisissa ja olen onnellinen heidän puolestaan.
        Itse olen edelleen sinkku pitkän liiton jälkeen ja samaa ikää. En ole nettideiteillä kylläkään, enää.


    • Pimpe

      Mietin vaan että miten se sitten oikein menee kun naiset sanoo että pitää olla sitä kemiaa.
      Onko se kemia 80 vuotiaalla sama? Vai onko se erilaista kemiaa. Muuttuu iän mukana?
      Onko se oikeanlaista kemiaa vai vääränlaista vai sopivaa vai muuttuvaa.

      • Chemist

        Sen kemian kyllä tietää ja tuntee, kun kohdalle sattuu, eikä varmaankaan ole iästä kiinni.


      • Yksinkotona7

        Kemiasta en tiedä, tapasin miehen tansseissa ja yli vuosi me tapailtiin mutta tajusin että emme halua samaa, minä halusin pysyvyyttä hän vain tapailua. Nyt ajattelen että näin 60 v kannattaa suhde rakentaa järjelle ja jutella valmiiks kaikki toiveet ja odotukset.
        Sellasta rakastumista en usko enää.
        Mutta me ihmiset ollaan niin erilaisia.


      • seurustellaan
        Yksinkotona7 kirjoitti:

        Kemiasta en tiedä, tapasin miehen tansseissa ja yli vuosi me tapailtiin mutta tajusin että emme halua samaa, minä halusin pysyvyyttä hän vain tapailua. Nyt ajattelen että näin 60 v kannattaa suhde rakentaa järjelle ja jutella valmiiks kaikki toiveet ja odotukset.
        Sellasta rakastumista en usko enää.
        Mutta me ihmiset ollaan niin erilaisia.

        Se on kyllä tosi, että kaikki ollaan erilaisia. Ei mene toiveetkaan aina yksiin. Itse seurustelen ihanan keski-ikäisen miehen kanssa, ja mennään sen mukaan, ettei kummastakaan ole ahdistavaa tai liian sitovaa. Jos toinen haluaa sitovamman suhteen, kuin toinen, siitä tulee ongelma. Pitää joustaa sen mukaan, mihin kumpikin kykenee. Niin jos suhdetta halutaan jatkaa. Mieluummin vähän kevyemmin suhteessa, kuin yksin, mutta tämäkin tietysti sopii toiselle, ja toiselle ei.


      • omatupaomalupa
        seurustellaan kirjoitti:

        Se on kyllä tosi, että kaikki ollaan erilaisia. Ei mene toiveetkaan aina yksiin. Itse seurustelen ihanan keski-ikäisen miehen kanssa, ja mennään sen mukaan, ettei kummastakaan ole ahdistavaa tai liian sitovaa. Jos toinen haluaa sitovamman suhteen, kuin toinen, siitä tulee ongelma. Pitää joustaa sen mukaan, mihin kumpikin kykenee. Niin jos suhdetta halutaan jatkaa. Mieluummin vähän kevyemmin suhteessa, kuin yksin, mutta tämäkin tietysti sopii toiselle, ja toiselle ei.

        Itse en ymmärrä, mitä kevytsuhteella tarkoitetaan. Mielestäni yhdessä ollaan tai ei olla. Jos toinen haluaa vain satunnaista seuraa lähinnä seksin merkeissä, niin ei ole minua varten sellainen.
        Ja todellakin olen mieluummin yksin kuin väljässä suhteessa. Mitä hankalaa on olla yksin? Kun takana on 20v parisuhdetta, ei todellakaan ole kiire uuteen suhteeseen. Etenkään perusteella, että on suhteessa jonkun kanssa. Kyllä se joku on sitten se ihminen, jonka kanssa on tunteet pelissä puolin ja toisin.


      • OikeaaodotellessaN

        Kevytsuhteitakin on monenlaisia ... ei tarvitse elää selibaatissa.


    • TurhautunutKTM

      Kyllä se heikkoa on. Nettipalstalla olen ollut puolisen vuotta. Ehkä kymmenkunta yhteydenottoa olen tehnyt, tuloksetta. Minuun on kolme naista ottanut yhteyttä; yksi omaishoitajaa etsinyt, yksi läskipallero (joka ei sitten vastannutkaan enää minulle) ja yksi jonka naama ei satu miellyttämään.
      Ne muutamat hyvännäköiset eivät vastaa mitään, enhän täytä heidän todella korkeita kriteereitään. Kuten ei nähtävästi kukaan muukaan koskapa joitakin tunnistin vuosien takaa jolloin edellisen kerran kokeilin nettideittejä. Lienevät siellä vain heikkoa itsetuntoaan pönkittämässä.
      Poistan oman profiilini vielä tämän päivän aikana. Turhauttavaa touhua.

      • TurhautunutKTM

        Poistettu. Eikä kukaan huomannut mitään joten asia kaikin puolin OK.


    • Leskimies

      > Onko korkealla iällä enää mitään mahdollisuuksia löytää kumppania?

      Mikä on se korkea ikä? Itse olen leskimies ja täytän syksyllä 60 v. Pidin suomi24-treffeissä profiilia ja muutaman kerran muutaman naisen kanssa viestiteltiin, mutta sitten ne keskustelut kuihtuivat.

      Vaimo kuoli vuosia sitten ja sen jälkeinen naisystävä sairastui. Saapa nähdä, löytyykö vielä joku.

      • Yksinkotona7

        Kyllä kannattaa yrittää ja uskoa että Hän tulee elämääsi mukaan.
        Itse olen pettynyt ja särkynyt mutta en toivoa menett vaikka jo 62v .


      • Yksinkotona7

        Olen nainen ja ihan ok hoikka mutta se ei auta jos mies ei halua vakavaa juttua.


      • EhjäM
        Yksinkotona7 kirjoitti:

        Olen nainen ja ihan ok hoikka mutta se ei auta jos mies ei halua vakavaa juttua.

        Käyttämässäni deittipalvelussa ei ole ok hoikka luokitusta, enkä muutenkaan tiedä mitä sillä tarkoitetaan. Ehkä en särkynyttäkään kelpuuttaisi.


    • Anonyymi

      Kenelläkään kokemuksia näistä palveluista? Onko pelkkää huijausta vai onko siellä oikeita ihmisiä?

      SEURAA JOKAISELLE: https://seuraajokaiselle.fi/tt-sj/?tt=7372_795590_84926_&r=

      PRIVATE DEITTI: https://privatedeitti.net/FI/tt-pd/?tt=26575_1169713_84926_&r=

      ELIITTIKUMPPANI: https://tc.tradetracker.net/?c=10865&m=404946&a=84926&r=&u=

      50MATCH: https://tc.tradetracker.net/?c=5891&m=941352&a=84926&r=&u=

      SEXPARTNER: https://tc.tradetracker.net/?c=12249&m=786209&a=84926&r=&u=

    • Anonyymi

      Mulla on kokemusta 50 plusmatchista. Olen nyt ollut siellä muutaman kuukauden. Kahdet treffit ollut. Olen itse ehkä ollut liian passiivinen vaikka olenkin maksava jäsen.
      Kyllä sieltä varmaan voi sen oikean löytää jos hyvä tuuri on.
      Mä en vaan ole löytänyt, nämä kaksi treffikumppaneista olisivat halunneet jatkaa tapailua, mutta mun mielestä puuttui se kuuluisa ” kemia”.
      Näin naisena toivoisin että miehet laittaisivat rohkeammin kiinnostusviestejä ja pyytäisivät treffeille. Sittenhän sen näkee millainen toinen on.

    • Anonyymi

      30 v nainen ei ole enää nainen

      • Anonyymi

        Älä puhu pahaa äidistäsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe