Liskolleni

21

65

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väliaika-

hyvä maku,
      en sitä koskaan epäillytkään.

Joko ootte saaneet vakun, ryynäsen, liskon ja liskonpojat viimeiseen leposijaansa?

Gekko piti myös niistä vinoutuneesti suomennetuista pinguista. Minä myös.

Ensilumien aikaan kusen pihahankeen: Gek-ko.
      Olkoot se muistopuheeni hänelle.

• Se on niin surullista, ettei Sini ehtinyt tehdä sitä ensimmäistä kirjaansa.
        Toisen kirjan aihe oli jo tiedossa, mutta esitin kolmanneksi juuri noita liskolauman seikkailuita. Yhdessä olisimme tehneet sen.

• palstanrasite

mitkä liskot ja liskonpojat... mitä helvettiä! kaikennäköisten hyypiöiden kanssa sitä onkin pakko olla tekemisissä... minua tuollainen lisko on vaan ärsyttänyt, mitä nyt muistan jotain siitä.... ja ois näköjään ollut parempi muillekin.

• palstanrasite kirjoitti:

mitkä liskot ja liskonpojat... mitä helvettiä! kaikennäköisten hyypiöiden kanssa sitä onkin pakko olla tekemisissä... minua tuollainen lisko on vaan ärsyttänyt, mitä nyt muistan jotain siitä.... ja ois näköjään ollut parempi muillekin.

Minkä minä sille voin, ettet kykene yhtä korkeatasoiseen kirjalliseen ilmaisuun ja sellaisiin tarinoihin, joita lukijat haluavat yhä lisää ja lisää.
        Tosin olihan jossain vaiheessa taiteellinen suuntaus jossa kilpailtiin siitä kenen elokuvaohjaajan elokuvaa oli käynyt katsomassa vähiten yleisöä. Ehkä voisit julkaista vaikkapa jonkin runoteoksen, jota ei kukaan lue missään eikä koskaan.
        Runoteoksen siksi, että niillä on muutenkin niukasti lukijoita, joten et joudu pinnistelemään tuottaaksesi pettymyksiä laajoille kansankerroksille ja urakka on siten helpompi. Emmehän halua, että rasitat itseäsi ja aivosoluasi.

• aaaaaaaesra

• aaaaaaaesra

• nukkumaannyt

• pehmone.hali
      • Comme un fou...

Juuri niin

• Je t'ai volé ce sang

Totta tuokin.

• Itseasiassa olen varma, että hän olisi huvittunut tuosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      708
      2005
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      344
      1079
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      917
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      149
      831
    5. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      626
    6. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      614
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      31
      609
    8. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      577
    9. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32