Oon 12 tyttö ja oon rakkaus tuskissa

emma03

Rakastan yhtä poikaa ihan älyttömästi enkä oo saanu koskaa vasta kaikuu...oon puhunu sen kaa paljon mun tunteista...whatsapissa ollaa aina juteltu ja aina se estää mut jostain ihan pienestä jutusta...nyt pelkään et oon menettäny sen....oon itkeny viikon jokasena iltana monta tuntii...en kestä tämmöstä tuskaa...auttakaa pliis mua...mul on muutenki jo ihan hirveesti huolii nii tää viel tähä...auttakaa mua pliis!!!!!

12

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gfhfhcb

      Unohda hetkeksi se poika. Aika auttaa lieventämään voimakkaita tunteita.
      Hän vaan ahdistuu käytöksestäsi joten ota takapakkia jos toivot mitään mahdollisuutta tutustua häneen romanttisessa mielessä.
      voimia! Tiedän tunteen.

      • emma03

        EN pysty unohtamaa sitä...se on koko ajan mun mieles..


    • Järkeäpäähän

      Et taida tietää, että sen pitää olla poika, jonka tarttee olla ensteks ihastunut.

      Lopeta pojan perässä juokseminen, ei johda yhtikäs mihinkään.

      Parasta kun leikit vielä nukeilla. Oot ihan liian nuori.
      Keksi itsellesi jokin kiva harrastus!
      Ajattele tulevaisuuttasi, ajattele järkevästi.

      Haluatko, että just nyt tässä iässä, kun sinulla on koko tulevaisuus edessä, että rupeet juoksemaan jonkun pojan perässä ja nyyhkimään sitä????????????

      Lue vaikka rakkauskirjoja ja vertaa, jos tää juippion yhtään sellainen!

      Oot ihan liian nuori.
      Olisko sinusta kiva, että saisit lapsen näin nuorena?

      KEKSI ITELLESI HARRASTUS ja palaa maan pinnalle!

      • emma03

        Ei täs mistää lapsesta oo kyse...emmä todellakaa aijo tän ikäsenä nii vakavaa suhdetta...ihan perus nuoren suhde eikä sen enempää....jos se jotai suurempaa asiaa aattelee nii osaan sanoo ei


    • aikaa

      olin minäkin 12v
      SE MEE OHI !!!!!!!
      17v. uusi ihastus

    • Äläalennu

      Miksi kannattaa olla ihastunut johonkin joka ei paskaakaan susta nakkaa?

    • Näkökulmaa

      Voi ressukkaa.
      Enpä voi sanoa ymmärtäväni tilannettasi,sillä en ole ollut milloinkaan rakastunut.
      En oikein osannut ottaa edes vakavasti niitäkään naiskumppaneideni vakuutuksia rakastamisesta,joita minulla on ollut.
      En edes muista heidän nimiään .
      Olen varmaan nähnyt tai kokenut liian paljon valhetta suhteissa.
      Olen myös nähnyt monien eroavan,ja kuinka he vakuuttelivatkaan toisilleen rakkauttaan.Voin oikein pahoin kun kuuntelin heidän vakuuttelujaan.
      Valheita, valheiden perään.

      Et sinä mitään poikaystävää tarvitse muutoinkaan,sillä olet vielä pikkutyttö.
      Se tykkäämäsi poika on vielä pikkuisempi vauva.
      Tuossa iässä kuuluisi leikkiä nukeillä ja leikkiautoilla,tai pelailla vaikka urheilupelejä.

      • Foxeec

        Me eletään 2000 lukua


    • Teflonnn

      No hei semmosta se on. Ihastuminen on muuten addiktio, missä sä narkkaat omilla unelmillasi ja tunteillasi.. ja kuten kaikista addiktioista, siitä voi olla hankala irrottautua.
      Pahimmillaan kestää parikin vuotta, mutta kyllä se lopulta ohi menee, älä huoli.
      Tai vaihtoehtoisesti, voithan sä narkata niillä unelmillasi jos se jotenkin halpottaa sun elämääsi, kunhan muistat että se on narkomaniaa ja että teet sitä huviksesi.

    • vilivilperi1243

      OMG! Esiteini rakkautta!!!

    • Anonyymi

      nvhbhvvjb

    • Anonyymi

      Vanha juttu. Miksi nostatte näitä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1569
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      20
      1209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1049
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      932
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      928
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      921
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      902
    Aihe