Luin juttuu:
http://cfs.gehennom.org/?lisamunuainen
Siellä oli: Kyypakkauskokeilu
Eräs tapa selvittää, onko kyse lisämunuaisen vajaatoiminnasta on kokeilla, lievittääkö hydrokortisoni oireita. Kyynpureman hoitoon tarkoitettu Kyypakkaus (myös muita valmistenimiä kuten Käärmepakkaus) on apteekista saatava reseptivapaa valmiste, joka sisältää kolme 50 mg hydrokortisonitablettia (joissain valmisteissa on deksametasonia, joka on huomattavasti pidempivaikutteinen glukokortikoidi - sitä ei kannata käyttää!). Tällaisesta tabletista voi ottaa aamulla neljänneksen (12,5 mg). Jos oireet helpottavat, kyseessä on todennäköisesti lisämunuaisen vajaatoiminta. Tabletti kannattaa ottaa heti heräämisen jälkeen, koska liian myöhään päivästä otettuna hydrokortisoni voi viedä yöunet. Oireet voivat helpottua muutamasta tunnista jopa useaksi päiväksi.
Moni noista oireista löytyy itteltäni. Ollut jo puol vuotta uupunut, lihasheikkoutta, pään särystä huonomuistisuuden kautta huimaamiseen.
Mietin jos kokeilis tota kyypakkausta. Onko kellään kokemusta? Ja onko tablettina yhtä tehokas kuin piikkinä toi hydrokortisoni?
Lisämunuaisen vajaatoiminta apua kyypakkauksesta??
4
1191
Vastaukset
- Anni..tanni
Vanha viesti, mutta itse mietin samaa ja ostinki pari kyypakkausta, että voin kokeilla. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia ja myös miten tuo vaikuttaa sellaisella, jonka lisämunuaiset toimivat moitteetta. En siis ihan purematta niele "lisämunuaisen uupumusta", siksi kiinnostaa vaikutus myös terveellä. Itselläni lisämunuaisten kunto on todettu sylkitestillä, josta ollaan kahta mieltä sen luotettavuudesta...
- Verikoe
Mietin tässä samaa, käydäkö ostamassa kyy-pakkaus. Itselläni on todettu verikokeissa liian matala arvo.
- RAL-
Eikös kortisoli mitata useinmiten vuorokausivirtsasta?
https://huslab.fi/ohjekirja/2130.html - dsvcmn
Eiköhän lääkäriltä löydy oikea lääke oikealla annostuksella jatkuvaan käyttöön ? Aika älyttömiä tilapäisiä omalääkitysjuttuja ihmiset keksiikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491496Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 14947
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi78764Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730