Voivoi jätehuoltoa nyt kilpailutettu ala-arvoiseks

Blaah

Ei tyhjene ei roskat!! Säälittävää kun halpuus ratkaisee ja käytännössä taas mahdottomuus toteuttaa. Mielellään maksaisi enemmän ja saisi haisevat mädäntyvät roskat pihalta pois kuin että siivota lintujen repimiä säkkejä niiden paskojen seasta. Voivoi.

5

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten niin halpuus? Kyllä tuo näkyy olevan saman hintaista kuin edelliselläkin jätteenkerääjällä. 240 litran jätetonkan tyhjennys 5,26€/kerta oli L&T ja sama taksa nykyiselläkin.
      Ei valittamista samanlailla keränny kuin edellinenkin, paitsi kerran tuli päivää myöhemmin. Muta ei sillä niin nuukaa ole tuleeko keskiikkona, vai torstaina.
      Pahoin vaan pelkään, että tyhjennystaksat kohta nousee, kun joutuu palkkaan lisää porukkaa töihin. Silloin saattaapi tyhjennyksen hinta nousta jo 6€:n?
      Et se siitä halpuudesta, en minä ainakaan mitään voittanu tossa kaupungin kilpailuttamisella. Jos saisin itse valita, niin tiedän yrittäjän joka tyhjentäisi säännöllisesti alle 5€:n. Mutta kun en saa itse kilpailuttaa omien jätteideni poiskuljetusta, nii tähän on tyytyminen.

• ni.mi.mer

Miksei tätä tietämääsi halvempaa yrittäjää sitten valittu? Oliko jotenkin muuten huonompi?

• No jos katsot sitä laskua, niin sehän maksetaan Perämeren Jätehuolto OY:lle ei HFT Network Oy:lle.
        Nyt kun asiakas ei voi itse itselleen jätteenkeräystä kilpailuttaa, niin jäänee kai liikesalaisuudeksi millä hinnalla HFT Network Oy niitä kerää? Sehän voi olla siitä ok-talojen normipöntön (240L) tyjennyksestä 1,50€/kerta jonka Perämeren Jätehuolto OY maksaa Perämeren Jätehuolto OY:lle, mutta kuluttajille se on edelleen se sama kuin ennenkin.
        Voit itse kysellä urakoitsijoilta vaikka L&T:a, tai Kemin Ajotilaukselta paljollako olisivat yksityisiltä veloittaneet jos kilpailutus olisi vapaata?
        Toivottavasti ymmärsit?

PS. Täällä puitu miltei samaa asiaa. http://keskustelu.suomi24.fi/t/13446359

• Omatupaomalupa

Jätehuolto toimii hyvin ainaskin omakotitalon osalta.

• ekkö-sinä-huolehdi

itse edes jätteistäsi, hyikakkaahyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      140
      1268
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      762
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      36
      666
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      566
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      74
      548
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      530
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      522
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      510
    9. Miksi ajattelit minun

Rakastuneen sinuun?
      Ikävä
      42
      505
    10. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      27
      498
    Aihe