DEMARIT katoamassa kartalta

hahahahahaaha

se on juhlimisen paikka.

Eikös siellä oppositiossa muuten pitänyt kasvaa "korkoa", eli lisätä kannatusta, kuten eräs "kysyjä" täällä väitti aiemmin. No, eipä siltä näytä demarien kohdalla.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se ei ole Persujen hyvyyttä, vaan johtuu EU:stä, joka jännästi sataa Persujen laariin.

      • eeeeehhhhh

        Niin se on ihan vaan demarien surkeutta, Rinne on punaniska juntti joka vaan ei osaa.

        Vasemmisto ei kiinnosta, eli miksi olet vielä vassu?


      • eeeeehhhhh kirjoitti:

        Niin se on ihan vaan demarien surkeutta, Rinne on punaniska juntti joka vaan ei osaa.

        Vasemmisto ei kiinnosta, eli miksi olet vielä vassu?

        Uskaltaisin olla erimieltä. EU:n myötä amattiliittojen aseman merkitys vähenee.


      • työpaikkakiusaajat---
        pepep kirjoitti:

        Uskaltaisin olla erimieltä. EU:n myötä amattiliittojen aseman merkitys vähenee.

        .

        "Kukaan ei jää kaipaamaan niitä työpaikkakiusaajia jotka ei pysty pitämään jatkuvaa kiusaamistaan edes ulkona julkisuudesta"

        .


      • työpaikkakiusaajat--- kirjoitti:

        .

        "Kukaan ei jää kaipaamaan niitä työpaikkakiusaajia jotka ei pysty pitämään jatkuvaa kiusaamistaan edes ulkona julkisuudesta"

        .

        Kuka noin on sanonut?


    • ANTEEKSI-ENSIN

      EI TULE IKÄVÄ NÄITÄ VEROTTAJIA.

    • gkgkjdj

      Demarit on ollut viimeiset 30 v kaatopaikka puolue. Liikaa huudetaan kaikkia vähemmistöjä ym hyysääväksi puolueeksi ja ns normaalit palkansaajat ovat puolueelle pelkkä rasite, näin olen jo vuosia kuullut niiltä jotka ovat olleet aktiivi työssä puolueessa.

      • Hevonvittuun

        Kyllä Vasemmisto katoaa ensimmäisenä tällä puolueella ei ole mitään virkaa tässä maassa hoitakoot Vihreät näitten hinttihomppeleiden joutavanpäiväiset asiat ja puolue saa mennä hevonvittuun kukaan ei kaipaa .


      • VesaKaitera

        Minä jättäisin kyllä arvelut siitä, mikä puolue Suomesta seuraavaksi katoaa, äänestäjien päätettäväksi. Näytää tosin siltä, ettei Vasemmistoliiton irtisanoutuminen Kokoomuksen johtamasta hallituksesta tuonut heille juurikaan mainetta lisäkannatuksesta puhumattakaan, eikä SDP:n pitkäaikainen Kokoomuksen haastaminen ollut muuta kuin potku omaan maaliin. Mutta en hautaisi kumpaakaan vasemmistopuoluetta ihan vielä. Jos PS:lle tulee Sipilän hallituksessa sisäisiä vaikeuksia, ja veikkaanpa, että kyllä tulee, niin se saattaa hyvnkin sataa SDP:n laariin. Nuorimman sukupolven keskuudessa Vasemmistoliitolla on jonkinverran kannatusta, enemmän kuin hieman vanhempien keskuudessa. SDP:n kannatus eläkeläisten keskuudessa (25%) on nyt viisi kertaa suurempi kuin sen kannatus alle 50-vuotiaiden miesten joukossa (5%). Demareita eivät siis uhkaa poliittiset kilpailijat vaan hautausmaa. Demarien arvoja jakavat melko monet, mutta SDP:n käytännön politiikan tukijat ovat kortilla.


    • Työkunniaan

      Toisella työssä olevana ei jaksa olla ainakaan riemuissaan, ei siis kepun kokkareitten tai persujen menestyksestä, mitä ne tuovat tavalliselle veronmaksajalle muuta kuin lisää maksettavaa joka jollain tavalla saadaan jujutettua ja vatuloitua, meidän työssä kävijöiden maksettavaksi kuten nyt ja taas käy.
      Ek; ja vuorineuvosten talutusnuorassa on nyt pellet sipilän johdolla ja kun ei pienintäkään ääntä kuulu työntekijöiden suunnalta , antaa mennä vaan, ihan palkan alennuksista lähtien kuin niillä maksettaisiin velat siis pienemmillä verotuloilla ja pelastettaisiin maan kilpailukyky kuka uskoo??.
      Kaikki menee suoraan osakkeenomistajan tai omistajan taskuun jos jonkun palkkaa lasketaan tai työpäiviä lisätään eli helpoin tie saahan parempi väki jatkaa voittoisaa vaurastumistaan ja työväki pysyköön lestissään ka mieluummin vaiti kun häkämies määkii jumalauta , saunan takana olisi vielä tilaa näille.

    • Kukakovoittaa

      No persut ei ainakaan huolehdi työtä tekevistä.

    • Servonahdin

      Juhlittava?
      Juhlin itse sitten kun ihmiset huomaavat persujen petoksen ei populismi pitkälle kanna kun tavallisten ihmisten tavallisia asioita on hoidettava eikä vain kiinnetettävä huomio maahan muuttajiin vaikka se porilasen surmannut olisi saanut jäädä muuttamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1708
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1166
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1054
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      940
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      856
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      261
      802
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      769
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      60
      738
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      726
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      209
      721
    Aihe