Tuli katsottua " Cosmos, Kausi 1. Osa 13. Ei pimeän pelkoa" jaksosta joitakin pätkiä, mutta sitten nuo lopun tekstit herättivät ajatuksen, että sopivat hyvin myös tänne palstalle, kun täällä näitä "tutkijoita" riittää.......sekä ehkä myös "seuraajia".
http://www.foxplay.fi/sarjat/cosmos-kaikki-elamasta/jaksot/ei-pimeaen-pelkoa
Sopii myös tänne nuo säännöt, kuin "nenä päähän"......on lainattu kohdasta joka alkaa n.37min kohdalla......oli siinä vielä jotain, eli kannattaa katsella n.40min kohdalle. ;)
Viisi yksinkertaista sääntöä, jotka kannattaa pitää mielessään.....
-Kyseenalaista auktoriteetit - Mikään ajatus ei ole totta,vain koska joku sanoo niin, minä mukaan luettuna.
-Ajattele itse - Kyseenalaista itsesi.
-Älä usko mitään vain, koska haluat uskoa - Johonkin uskominen ei tee siitä totta.
-Testaa ideoita havainnoimalla ja kokemuksella saaduilla todisteilla. jos lempi idea ei selviä hyvästä kokeesta, on se väärä - Unohda se. Seuraa todisteita minne ikinä ne johtavatkaan. Jos todisteita ei ole, älä tuomitse.
-Ehkä kaikkein tärkein sääntö: Muista, että voit olla väärässä.
...........
Sinkku palstan "profeetoille" & "seuraajille"! ;)
7
<50
Vastaukset
- ätmel
Onko tuo se uusintaversio, missä on savanniastuja pääosassa?
En tiedä mikä versio on, eikä tuolla "astujan" eli kertojan identiteetillä ole vaikutusta sanomaan, ihan hyvin näytti sopivan rooliinsa.
Oletko yrittänyt etsiä paria hommafoorumin naiskäyttäjien joukosta? Tietysti sekin on haastavaa, koska sukupuolisuhde siellä on miesten hyväksi minimissäänkin 5:1. Mahdollisuudet lienevät silti paremmat kuin esivalikoimattomasta naisjoukosta. Keskimääräiselle naiselle voimakas rasismi on punainen vaate.
- ätmel
MGTOW kirjoitti:
En tiedä mikä versio on, eikä tuolla "astujan" eli kertojan identiteetillä ole vaikutusta sanomaan, ihan hyvin näytti sopivan rooliinsa.
Tieteessä yritetään etsiä seikkoja, jotka kumoavat teorian. Arkielämässä taas ihmiset yleensä etsivät vahvistuksia ennakkoluuloilleen, mikä on päinvastainen toimintamalli.
- ätmel
Tieteessä yritetään etsiä vahvistusta omalle teorialle ja kumota toisten teorioita. Tieteentekijät ovat ihmisiä, eikä enempää voi odottaa.
Voipi olla tai sitten ei.........jotkut ja jotkut taas ei....jne.
"Sinkku tiedettä" & teoriaa täällä on kokoajan, sekä myös ennakkoluuloja.....sekä sitä yleistystä, niputusta ja yksinkertaistamista.....
Nuo ohjeet sopii myös moniin muihin asioihin.....kun ne vaan oikein oivaltaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814