On tullut sitten tätäkin villitystä kokeiltua vähän aikaa, ja eipä mitään kummempaa tullut. Kyllä matcheja tulee jatkuvasti, mutta mikään keskustelu ei oikein johda mihinkään. Lähestymistapoja on koitettu useita: jos etenen "asialinjalla" eli kyselen kuulumisia ja harrastuksia ja sitten kerron omista vastaavistani, niin olen "tylsä". Jos taas menen suoraan asiaan, niin olen pervo pillun perässä juoksija. Eli naiset kertokaapa, mitä sitten saa/pitää sanoa, jos kerran peruslöpinä on tylsää ja härskimmät jutut menee toisesta päästä yli?
Naiset: mitä tinderissä saa/pitää sanoa?
13
219
Vastaukset
- ei.kuulumisia
Tämä tuntuu monella miehellä olla ongelmana, kaksi ääripäätä keskusteluun mutta siltä väliltä ei osata artikuloida mitään järkevää?
Mistä tahansa itselle mielenkiintoisesta aiheesta josta on omia mielipiteitä ja perusteluita. Omista ajatuksistaan ja tunteistaan. Vaikka itse siitä tinderistä. Kunhan et hauku tai arvostele muita. Ja kestät ettei toinen ole samaa mieltä asioista. Parhaimmat vieraiden kanssa käydyt keskustelut ovat syntyneet asioista mistä olemme olleet täysin eri mieltä. Perustele, selitä, kysy.- cvnbhvhcn
Mutta tuohan on juuri sitä asialinjaa. Oikeasti noiden 'ääripäiden' väliin ei jää paljon tilaa.
- ei.kuulumisia
cvnbhvhcn kirjoitti:
Mutta tuohan on juuri sitä asialinjaa. Oikeasti noiden 'ääripäiden' väliin ei jää paljon tilaa.
Aloittaja mainitsi asialinjan olevan hänen kohdallaan kuulumisien kysely ja harrastukset. Eikö muuta mahdu ääripäiden väliin? Sitten on kyllä auttamattomasti tylsä.
jos olet tarpeeksi hyvännäköinen, on melkein sama mitä kirjoitat. Muuten sitten joudut tasapainoilemaan asiallisuuden ja "tuhmuuksien" rajamailla.
- dfbdef
Jos naiset ei innoissaan ole kirjoittelemassa sinulle, et ole tarpeeksi hyvännäköinen. Kyllä siinä ei auttanut itselläkään mikään näiden kanssa, kun vastailivat vaan lyhyesti kun kyselin jotain ja yksikään naisten vastaus ei sisältänyt mitään keskustelua ylläpitävää elementtiä. Esim. naisilla ei tullut mieleenkään kysellä minulta mitään.
- anonyyyyyyyminä.pysyn
Ei kai Tinderissä ole ketään täysjärkistä, kun siellähän on kuva pakollinen ja valintakin tehdään sen perusteella eikä oleellisemmilla kriteereillä. Hullun hommaa.
- nätti_poika
Ei tässä mitään kultaista keskitietä ole. Mikäli se tyttö on kiinnostunut niin kyllä hän myös silloin juttelee kanssasi ja yrittää pitäö keskustella. Luulenpa vasn ettet ole tarpeeksi hyvännäköinen.. Valitettavasti
- valitsenimierkki
Herätä minun kiinnostukseni! Ei ole kyse työhaastattelusta eikä kirjeenvaihdosta, mutta en myöskään hae mitään sovinistia joka vonkaa seksiä, vaan miestä joka saa hymyilemään ja kiinnostumaan. MINÄ haluan olla se, joka joutuu tekemään sinuun vaikutuksen ettei joku muu vie sinua ensin, eikä päinvastoin ;-)
- kyllnädd
Niin vika lause kiteyttää nimenomaan että kun on tarpeeksi hyvännäköinen niin tuo ehto täyttyy. Silloin ei ole väliä mitä se mies sanoi se mies sitten mitä tahansa. Ja se on fakta
- 41620
kyllnädd kirjoitti:
Niin vika lause kiteyttää nimenomaan että kun on tarpeeksi hyvännäköinen niin tuo ehto täyttyy. Silloin ei ole väliä mitä se mies sanoi se mies sitten mitä tahansa. Ja se on fakta
Ei kai se kenellekkään yllätys ole että Tinder on nuorten ja kauniiden / komeiden ihmisten paikka ? Voithan itse tehdä siellä aloitteita niin rumille naisille että niiden silmissä sinä olet tavoiteltava ?
- Miehenlogiikalla
Kaikkein ironisinta tuossa toisen ääripään (eli härskeillä jutuilla aloittamisesta) käytössä on se, että naiset, jotka ITSE ITSESTÄÄN lataavat sinne tinderiin kuvia missä tissit paistaa kuin täysikuu taivaalla, ja sitten haukutaan mies pervoksi ja poistetaan jos tämä sattuu kehumaan näkemäänsä. Onko tää nyt sit sitä "naisten logiikkaa" mitä me miehet ei ikinä ymmärretä.
Vähän sama juttu kuin se, että nuoret naiset ei tee salilla mitään muuta kuin pepputreeniä ja pukeutuu aina kireisiin farkkuihin tai legginseihin, ja jos joku miesparka sattuu sitä vilkaisemaankin niin se on täys pervertti jota pitäis läpsäistä.- kuva-on-kuva
Se on eri juttu katsoa jonkun kuvaa kun laittaa härskin aloitusviestin jos nainen tekstissään ei tuo julki hakevansa seksiseuraa.
Härski viesti on eri kuin kehu! Hieman ristiriitainen kirjoituksesi? Mutta en itse kaipaa kenenkään vieraan miehen kehuja ulkonäöstäni, laittaisin poistoon minäkin.
Vaikka hakisi seksiseuraa eikö silti voi asiallisesti lähestyä, olla fiksu?
- sdbdgfmgh
30v ikäluokassa naisten kiinnostus tinderissä näyttää lopahtavan mainintaan siitä, että minulla ei ole lapsia. Katsotaan kai ettei sellanen mies voi lasten kanssa tulla toimeen, haluavat perustaa jonkin hemmetin superperheen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292905- 1191195
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6937- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu157811Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75764