palstalaiset

ykkös.nainen

Mitä odotat kesältä? Muuta kuin että tulisi lämmin.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti odotan, että löytyy se panokaveri ja mielellään pidemmäks aikaa.

• Äädämi11111111

No tota... (neitseellistä teini)pillua!

• vihatipunen

Lähinnä kesälomaa...ja siihen on vielä yli 4 viikkoa aikaa...

• Vaikka mukavan naisen kohtaamista ja rantailmoja.

• 5151

Nimenomaan en toivo, että tulisi lämmin. Parinkympin kieppeillä on hyvä. Helteet ovat Perkeleestä.

• halveksittu.ätmi-otus

Että joku nainen suostuisi katsomaan minua ja puhumaan minulle. Joo, tiedän, aika kovat odotukset.

• RoyalBicky

Tapahtumia, hyvien kaverien näkemistä. Retkeilyä luonnon helmassa, rauhoittumista.

Ajattelin myös osallistua sinkkutapahtumaan, ensimmäistä kertaa elämässäni :D

• Kilttiatm

En odota edess sitä lämpöä. Mitäs väliä sillä on minkälainen sää on kun ei sinkkuna olemisessakaan ole mitään mieltä.
      En varmaan tee oikein mitään kesällä, kotona vaan oleskelen.

• Höhööö

En mitään...

• Odotan että saan vihdoin selville, miltä tuntuu olla ihastuksen kohteena.

• rumalahna

Joo sataisi vain vettä koko kesän niin eipähän tarvitse keksiä tekosyitä miksei lähde ulos.

• sincyan

Tänä kesänä teen muutakin kuin mökkeilen. Olen järjestänyt useita treffejä ja odotan, että joku kolahtaa, tai kantaa jopa hedelmää. Treffikesä 2015!

• ätmel

Odotan pääkaupunkiseudulle raiskausaaltoa, jossa mamunpatjat saavat ansionsa mukaan. ;-)

• 1.nainen

Odotan että tapaisin erään ihmisen.

• Odotan, että saisin myyntiä senverran, että minulla olisi kesälomalla varaa muuhunkin kuin jumittaa kotona katsomassa kirjastosta lainattuja leffoja.

• sammakkoasento

Mukavaa yhdessä oloa tyttöystävän ja muiden läheisten ihmisten kanssa. Ja parit festarit. Mitäpä sitä ihminen muuta kaipaisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      986
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      897
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      839
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      741
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      734
    6. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      731
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      32
      723
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      676
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      670
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      665
    Aihe