Mitä odotat kesältä? Muuta kuin että tulisi lämmin.
palstalaiset
16
<50
Vastaukset
Ehdottomasti odotan, että löytyy se panokaveri ja mielellään pidemmäks aikaa.
- Äädämi11111111
No tota... (neitseellistä teini)pillua!
- vihatipunen
Lähinnä kesälomaa...ja siihen on vielä yli 4 viikkoa aikaa...
Vaikka mukavan naisen kohtaamista ja rantailmoja.
- 5151
Nimenomaan en toivo, että tulisi lämmin. Parinkympin kieppeillä on hyvä. Helteet ovat Perkeleestä.
- halveksittu.ätmi-otus
Että joku nainen suostuisi katsomaan minua ja puhumaan minulle. Joo, tiedän, aika kovat odotukset.
- RoyalBicky
Tapahtumia, hyvien kaverien näkemistä. Retkeilyä luonnon helmassa, rauhoittumista.
Ajattelin myös osallistua sinkkutapahtumaan, ensimmäistä kertaa elämässäni :D - Kilttiatm
En odota edess sitä lämpöä. Mitäs väliä sillä on minkälainen sää on kun ei sinkkuna olemisessakaan ole mitään mieltä.
En varmaan tee oikein mitään kesällä, kotona vaan oleskelen. - Höhööö
En mitään...
Odotan että saan vihdoin selville, miltä tuntuu olla ihastuksen kohteena.
- rumalahna
Joo sataisi vain vettä koko kesän niin eipähän tarvitse keksiä tekosyitä miksei lähde ulos.
- sincyan
Tänä kesänä teen muutakin kuin mökkeilen. Olen järjestänyt useita treffejä ja odotan, että joku kolahtaa, tai kantaa jopa hedelmää. Treffikesä 2015!
- ätmel
Odotan pääkaupunkiseudulle raiskausaaltoa, jossa mamunpatjat saavat ansionsa mukaan. ;-)
- 1.nainen
Odotan että tapaisin erään ihmisen.
Odotan, että saisin myyntiä senverran, että minulla olisi kesälomalla varaa muuhunkin kuin jumittaa kotona katsomassa kirjastosta lainattuja leffoja.
- sammakkoasento
Mukavaa yhdessä oloa tyttöystävän ja muiden läheisten ihmisten kanssa. Ja parit festarit. Mitäpä sitä ihminen muuta kaipaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu128986Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37897Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50741Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143734- 54731
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32723Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665