Mitä odotat kesältä? Muuta kuin että tulisi lämmin.
palstalaiset
16
<50
Vastaukset
Ehdottomasti odotan, että löytyy se panokaveri ja mielellään pidemmäks aikaa.
- Äädämi11111111
No tota... (neitseellistä teini)pillua!
- vihatipunen
Lähinnä kesälomaa...ja siihen on vielä yli 4 viikkoa aikaa...
Vaikka mukavan naisen kohtaamista ja rantailmoja.
- 5151
Nimenomaan en toivo, että tulisi lämmin. Parinkympin kieppeillä on hyvä. Helteet ovat Perkeleestä.
- halveksittu.ätmi-otus
Että joku nainen suostuisi katsomaan minua ja puhumaan minulle. Joo, tiedän, aika kovat odotukset.
- RoyalBicky
Tapahtumia, hyvien kaverien näkemistä. Retkeilyä luonnon helmassa, rauhoittumista.
Ajattelin myös osallistua sinkkutapahtumaan, ensimmäistä kertaa elämässäni :D - Kilttiatm
En odota edess sitä lämpöä. Mitäs väliä sillä on minkälainen sää on kun ei sinkkuna olemisessakaan ole mitään mieltä.
En varmaan tee oikein mitään kesällä, kotona vaan oleskelen. - Höhööö
En mitään...
Odotan että saan vihdoin selville, miltä tuntuu olla ihastuksen kohteena.
- rumalahna
Joo sataisi vain vettä koko kesän niin eipähän tarvitse keksiä tekosyitä miksei lähde ulos.
- sincyan
Tänä kesänä teen muutakin kuin mökkeilen. Olen järjestänyt useita treffejä ja odotan, että joku kolahtaa, tai kantaa jopa hedelmää. Treffikesä 2015!
- ätmel
Odotan pääkaupunkiseudulle raiskausaaltoa, jossa mamunpatjat saavat ansionsa mukaan. ;-)
- 1.nainen
Odotan että tapaisin erään ihmisen.
Odotan, että saisin myyntiä senverran, että minulla olisi kesälomalla varaa muuhunkin kuin jumittaa kotona katsomassa kirjastosta lainattuja leffoja.
- sammakkoasento
Mukavaa yhdessä oloa tyttöystävän ja muiden läheisten ihmisten kanssa. Ja parit festarit. Mitäpä sitä ihminen muuta kaipaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584