Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä oikein näitä tulee

misneon

Huomasin että minun elämään tulee kokoajan vammaisia naisia. Osa on joko nisteja/ alkoholisteja tai sitten jonkin tason vammaisia mieleltään tai jotain...Eronnut tässä vähän aikaa sitten ja tuntuu, että on kokoajan elämässä kohdannut jotain ihme mimmeja. Itse normaali aikuinen mies joka haluaa olla rakkaansa kanssa ja kaikin puolin normaalin parisuhteen. Eikä edes tiedä onko vielä valmis vai ei, kun on kertynyt niin paljon asioita mielessä, että ei edes pysty luotaa naisiin enään...
Missä on sellaiset naiset jotka oikeasti haluaa suhteen eikä leikkiä sellaista?

11

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töttörööö

      Tiedätkö mitä?
      Itse olet ne naiset elämääsi valinnut! Huolellisesti poiminut joukosta juuri ne yksilöt.
      Miksi et nosta rimaa? Vaadi heti alkuun korkeamapaa tasoa. Ala arvostaa itseäsi ja ala tajuta että olet paremman arvoinen!
      Kyllä toisten rippeisiin saa tyytyä jos siihen alistuu.

    • 1003

      Riippuu ihan siitä mistä niitä kohdalle osuu. Lenkkipoluilta ja ulkoharrastuksista osuu varmasti vähemmän mainitsemiasi naisenpuolia. Kuntosalit ovatkin sitten se vihoviimeinen paikka etsiä seuraa. Sieltä varmasti löytyy kaikki mainitsemasi henkilötyypit.

      Ota vaikka pari harrastusta. Perinteiset budo-lajit kuten Kung-fu, Aikido jne ovat hyvä paikkoja tavata uusia ihmisiä. Opettele soittamaan jotain instrumenttia ja huomaat saaneesi jälleen ystäviä. Opiskelu on aina varma tapa kasvattaa ystäväpiiriä. Ja lyön vaikka vetoa, että jostain näistä löytyy sinullekkin oiva elämänkumppani. Aihepiirit pitää vain valita niin että sielä ei voi käyttää alkoholia eikä huumeita. Ja että sielä pitää ottaa toisetkin huomioon eikä tuijottaa vain omaan napaan.

    • sesiitäsitten

      Aika monilla miehillä näyttää olevan ongelmana, että kaikki niiden naiset on joko valehtelijoita, pettäviä, bimboprinsessoita, hyväksikäyttäjiä, kiroilevia ja siideriä lipittäviä moukkia... Tai sitten "paremmasta päästä" ne on niitä jotka haluaa prinsessahäät, hienon talon, mökin, etelänmatkat jne ja kehuvat sitten FB:ssa kavereilleen. Seksiä aletaan pihtaamaan heti pain aamenen jälkeen.

      Mikä näitä kaikkia naisia yhdistää? Erittäin hyvä ulkonäkö!

    • oppeliini1

      Hei! Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan!
      Vika ei ole naisissa vaan sinussa. Vaihdappa valintatyyliäsi!

    • varattukana

      useimmiten ihminen alitajuisesti "hakee" tietyntyyppisiä naisia/miehiä elämäänsä.. Tiedän monia jotka aina uudelleen ja uudelleen sortuu tiettyyn ihmistyyppiin (esim. mustasukkaisiin tai jolla on alkoholi ongelma ym...)

      Yritä miettiä paikkaa josta voisit löytää parempia naisia :D
      niinkuin joku aikaisemmin mainitsi.. lenkkipolku.. jonkun harrastuksen kautta? Yhteisten tuttujen kautta? Jos löydät aina jonkun mustasukkaisen, alkoholisoituneen, VÄLTÄ BAAREJA!

    • Ehdotusvain

      No kannattaisi varmaan etsiä niitä naisia jostain muualta kuin räkölöistä ja muista kännisten paikoista.

    • 845612

      Mistä sinä sitä etsit. Lähipubista vai mistä. Mutta ehkä sinä vedät heitä puoleesi, niin kuin jotkut naiset vetää renttuja puoleensa. Oletko itse raitis. Jos sulle kelpaa olut ja alkoholi niin samanlaisia sinä vedät puoleesi. Jätä ne paikat ja ala tavata tavallisia ihmisiä.

    • Katiri

      Minulle on käynyt aivan samalla lailla,vaikka en tosiaankaan ole miehiäni tavannut missään kuppiloissa.Kaikki on ollut samanlaisia reppanoita,alkoholisteja tai muuten vinksahtaneita. Joku kait sitten niissä on vetänyt puoleensa. Nyt asun ja elän yksin ja en tiedä voinko enää koskaan luottaa kehenkään. Ymmärrän hyvin miten pahalta sinusta tuntuu......

    • Vitunvihainen

      Luuletkos olevasi muka parempi?
      Miehet ne on niitä jotka ei tyydy enää mihinkään. Heti heitetään pois kuin rukkanen ja haetaan muka parempaa tilalle.
      Itse olen jätetty, ukko ei jaksanut kun sairastuin vakavasti. Ei jaksanut edes odottaa kuolenko vai paranenko.
      Jätti yksin juuri silloin kun olisin häntä eniten tarvinnut. Huononsi selviytymismahdollisuuksiani stressin muodossa joka on sairaudelleni tässä vaiheessa pahinta mahdollista.
      Joka puolella ympärillä kuulee näitä tapauksia että miehet ne on niitä jotka ajattelee VAIN itseään.
      Naiset ovat viisaita.
      Jos paranen, vaihdan naisiin.
      Yksikään mies ei enää elämääni sotke.

      • pikkumyy13

        itse olen pyörätuolissa istuva ja olen menossa kuntoutukseen syyskuussa. on mukava kun välillä pääsee näkemään muitakin ihmisiä eikä istua täällä sisällä ja odottaa vain jotakin tapahtuvaksi. ikuinen haave on päästä laivaristeilylle jonnekkin pois vain vähäksi aikaa.


    • Yksinäinenmies84

      Oma ongelmani on ehkä että ihastun aina liian nuoriin. Edellinen tyttöystäväni oli minua 10v nuorempi. Ei osannut sitoutua vielä. Minä olin aivan lääpälläni, olihan hän kaunis ja kaikin puolin mahtava nainen. Mutta halusi lähteä opiskelemaan takaisin hänen kotikaupunkiin (n.500km etäisyyttä itseeni) ja sanoi että haluaa erota koska kuitenkin pettäisi minua :D Tuli tosi kiva fiilis sitten.... Sinänsä tietty parempi näin. Ei se olis kiva sitenkään erota että tulee viestiä että "petin sua. erotaan".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe