kaupassa tai hississä?
Hähä! :D
Miten toimit jos saat paniikkihäiriön
24
<50
Vastaukset
- Luonnollisesti----
.
"Luonnnollisesti huudan * A P U U - V A *"
https://www.youtube.com/watch?v=PLn9dZvrkEE
har!11
. Osalla tilasta kärsivillä, kyse saattaa olla kyse elimistöön kertyvästä ylimääräisestä hiilidioksidista. Siis kannattaa hengittää muutama kerta syvään.
Itselleni on kerran tullut puhdastilassa hiukan oireita.
Siis tämän tyyppinen paikka ja juuri nuo vaatteet kaikilla:
http://ece.engineering.ualberta.ca/en/AboutUs/~/media/ece/AboutUs/Images/History/NanoFab.jpg
Johtui juuri siitä, että naamari esti kaasujen vaihtoa ja matala hengitys ei kierrättänyt ilmaa tarpeeksi kasvojen ja naamarin välissä. Yleensä tuo ei ole ollut ongelma, mutta seisoimme pitkään paikallamme kun eräs halusi selittää tietyn prosessin kulkua. Erittäin kuiva ilmakin saattoi olla osasyynä.- Vieteri_ukko
Ooksää buddy joku tiädemiäs?
- Anteeksi_keskeytys---
buddy-love kirjoitti:
Kaikki on teeskentelyä ja koko persoonallisuuteni on pelkkä simulaatio.
.
"Mutta kuulutteko te mahdollisesti johonkin vieteriukkojen kerhoon?????????"
har!11
. Anteeksi_keskeytys--- kirjoitti:
.
"Mutta kuulutteko te mahdollisesti johonkin vieteriukkojen kerhoon?????????"
har!11
.Ropellihattujen yhdistykseen olen kuulunut, mutta ne olivat siellä ihan liian tylsiä setiä, enkä ole maksanut jäsenmaksua enää moneen vuoteen.
tarkoitat kai paniikkikohtausta..
olen oppinut tunnistamaan paniikin ensioireet hyvissä ajoin, että yleensä ehdin luikkia johonkin piiloon, esim. vessaan (tai kotiin jos olen tarpeeksi lähellä..)
harvemmin tuo paniikki edes on tulollaan ollessani kaupassa tms. (pienimuotoisempaa ahistusta ja vtutusta ei lasketa..)
yleensä se hyökkää päälle ollessani yksin kotona,
hissejä en käytä jos ei oo ihan pakko,Ahdistun ihmisistä eli jos asioiminen tuntuu aina jatkuvalta ja stressaavalta välttelen niitä paikkoja. Joskus vaan ei pysty menee, ajatukset saa liian ison palan ahdistusta paikasta, joten en mene. Miten paniikkihäiriö eroaa ahdistushäiriöstä?
Eli siis minulla on todennäköisesti sosiaalisten tilanteiden pelko? Kun lukee noita ja todennäköisesti aina mollaamisesta johtuva kun kirjoittaa en osaa enkä puhua niin kuin kuuluisi. Todella ahdistavaa.
moraalinvartija kirjoitti:
Eli siis minulla on todennäköisesti sosiaalisten tilanteiden pelko? Kun lukee noita ja todennäköisesti aina mollaamisesta johtuva kun kirjoittaa en osaa enkä puhua niin kuin kuuluisi. Todella ahdistavaa.
Viimeksi mollattiin puheessa kun kerroin suullisesti päätöstodistus sanoin. Ja vastaavaa mollattiin-päättötodistus, taisi jäädä äidinkielikin käymättä.
Noh kun sukuun oli\on harkinnut tulemista oli pakko kertoa kielellisestä erityishäiriöstä että vaikeuttaa elämistä. Niin kuin poikani joutui hakatuksi jo ensimmäisellä luokalla vaan väärinymmärryksen vuoksi.
Noh jos joku haluu hakata lisää, opettakaa vaan lyömään lapset toisiaan kun pelätään että kiusataan. Annetaan heille valta lyödä muita sen vuoksi, että se on oikein puolustaa heikompaa vaikka todellisuudessa olisi tilanne väärinkäsitys lapsi ei osaa hahmottaa kokonaistilannetta. Eikun laumalla hakkaamaan. ,vai eikö uskota opettajalle ilmoitus voisi ratkaista tämmöiset väärinkäsityksiä?
Voiko tuosta muuta tulla kuin sosiaalisia pelkotiloja.
- määmy
Panikoisin. Mut e se niin nopsaa tuu, ettei ehtis itteään laulul terapoida
- prööt-reaktio---
.
"Mutta onko se sopivaa pieraista paniikissa?????????"
har!1 prööötttt
.
- kiItti_mies
Painan nappulaa :)
- Ohhoh------
.
"Eikö olisi vain sopivaisempaa lausua #Vesihiisi sihisi hississä# "
har!11
.
Ihmeesti tietyt aiheet aloituksissa vilillä aina toistuu, yks on tää paniikkihäiriö. Mutta voihan olla että hän itse kärsii siitä ja kaipaa oikeasti apua.
Joten: yrittäisin mennä jonnekin ulos, raittiiseen ilmaan mahdollisimman pian. Näin ainakin pari tuttua on toiminut, siis sellaiset, jotka ovat kärsineet paniikkihäiriöstä. Siihen lienee lääkkeitäkin. Erilaiset kirjamessut ja festarit saattaisin kiertää kaukaa, ymmärtääkseni ahdistavat.- kylä-näi-o
.
"Tällä palstalla tarvitaan paljon apua" hjälp
har!11
.
- Mikään_ei_ole
niin kuin ennen. Vilikään ei ole enää pistevili.
- jes-näi-o
.
"Vili on nykyään apuuuva-vili!!!!!1!!1!!!1!!1!"
har!11
. Ei nii, ehkäpä se on se mitä feikit teki satuttaakseen ei kukaan saa aikaiseksi. Tapettiin iloinen henki ja leikkimielisyys kiellettiin esimerkillisesti heti herjattiin jos leikkiä heitit, apea ilma iskee ei toivottujen kohdalla eihän sitä kukaan voi suoraa sanoa.
- chuck-vili
.
"Piste-vili on nykyään chuck-vili"
https://www.youtube.com/watch?v=gbYqI4NP1Ls
har!1 veri diskasting doll
.
Yleensä rutistan silmät kiinni ja korvat luimuun. Tai kyttään jotain mielenkiintoista yksityiskohtaa, kuten edellä menevän designkäsilaukkua, heijastinta tai hauskoja kenkiä.
Ja tätähän tapahtuu vain liukuportaissa ja maisemahisseissä.- Paniikkireaktio---
.
"Rupean * RÄPLÄÄMÄÄN * älypuhelinta jatkuvalla syötöllä eläimien raivolla" räps
har!11
.
Muutaman kerran joutunut poistumaan kaupasta ja istumaan läheiselle penkille. Silloin joskus parikymppisenä
pidätän hengitystäni niin pitkään et taju lähtee ja sitten jatkan matkaani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777