Miksei miesasiaa ajamaan löydy ketään täyspäistä ja esiintymistaitoista miestä? Alkaako miesasia kiinnostamaan vasta kun ollaan todettu oma naisen saamisen vaikeus jolloin tiedetään jo, että ollaan vähän b-ainesta?
Olisi tilausta miesasialle, joka ei aina nostaisi seksiä esiin vaan puuttuisi sellaisiin asioihin kuin asevelvollisuus, miesten lyhyempi elinajanodote, miesten oikeus perhevapaisiin, miesten huoltajuusasiat, terveydenhuollon määrärahojen epätasainen käyttö miesten ja naisten välillä yms.
Miesasiamiehet
31
50
Vastaukset
- xcnhmhngb
Miesten suurin ongelma on se, että naiset haluavat suhteeseen huonon miehen kanssa. Kunnon miehet jäävät ilman.
- 13plus16
Ilman ei ole jäänyt Laasanen eikä Hännikäinen. Eikö nämä miesten asiaa ajavat ole nimenomaan miehisestä näkökulmasta kunnon miehiä? Onnettomia vaan ovat ulosanniltaan ja mokaavat liian helposti ja antavat koko miesasian vastustajille helppoja maaleja.
- vcvcxvxvc
13plus16 kirjoitti:
Ilman ei ole jäänyt Laasanen eikä Hännikäinen. Eikö nämä miesten asiaa ajavat ole nimenomaan miehisestä näkökulmasta kunnon miehiä? Onnettomia vaan ovat ulosanniltaan ja mokaavat liian helposti ja antavat koko miesasian vastustajille helppoja maaleja.
Yksittäistapaukset eivät kumoa yleisluonteisia väittämiä.
- asiamiesmies
vcvcxvxvc kirjoitti:
Yksittäistapaukset eivät kumoa yleisluonteisia väittämiä.
Yleisluontoinen väittämäsi ei kuitenkaan ole oikea. "Kunnon miehet" eivät pääsääntöisesti ole jääneet ilman naista. En jaksaisi alkaa vääntämään taas tätä ätmipaskaa siitä miten surkimukset onkin mukamas niitä kunnon miehiä. Mitä kaveriton ja naiseton tapaus edes tietää perheellisten miesten kunnollisuudesta? Ätmiruikutus on rakentavan miesasian tuho.
Menee kyllä vähän ohi aiheen. Miehen naisen saamattomuutta suurempi ongelma on, että mies ei osaa antaa asian olla ja keskittyä muuhun. - Naisasialooser
Kunnon miehet ovat jääneet ilman naista ainakin minun kaveripiirissäni, sen sijaan vähemmän kunnolliset miehet ovat kaikki saaneet lukuisia naisia
- asiamiesmies
Naisasialooser kirjoitti:
Kunnon miehet ovat jääneet ilman naista ainakin minun kaveripiirissäni, sen sijaan vähemmän kunnolliset miehet ovat kaikki saaneet lukuisia naisia
Ne sun kaveris on loosereita, ei se tee niistä kunnollisia. Niiden kunnollisuus punnittaisiin vasta sitten kun heillä olisi mahdollisuudet pyöritellä naisia tai sellaiset sosiaaliset piirit, joissa rikollisuus ja kusipäisyys palkittaisiin. Mee johonkin puuha- tai muumimaahan tai muuhun sellaiseen perhehelvettiin tai vaikka Ikeaan sunnuntaina. Siellä niitä kunnollisia miehiä on perheineen vaikka kuinka helvetisti.
Mutta menee kyllä edelleen aiheen ohi.
- 1212
Tuskin. Miesasian ajaja on naisille sama tai pahempi kuin feminatsi miehille. Harva viitsii uhrata naisensaantimahdollisuuksia aatteen takia. On helpompaa tehdä niin kuin muutkin.
Lähinnä MRA-tyypit ovat ätmejä ja huonon liiton takia lopullisesti katkeroituneita. Muutama poikkeus löytyy.
Stefan Molyneux ei välitä naisten sanomisista koska hän on entinen yritysjohtaja, nykyinen itsenäinen radiojuontaja:
https://www.youtube.com/watch?v=o1xf78EltKM
Karen Straughan ei välitä naisten suosiosta koska...hän on nainen :D
https://www.youtube.com/watch?v=vp8tToFv-bA - Hämärän_rajoilta
Koska sellaisella miehellä, joka on sekä täyspäinen että esiintymistaitoinen, on yhtä vähän henkilökohtaisia syitä miesasia-aktivismille kuin täyspäiselle, normaalin näköiselle ja painoiselle naiselle on syitä olla feministi.
Menestyvät pärjäävät aina, olipa maailma heidän ympärillään sitten millainen tahansa. Miesasia-aktivismia, feminismiä ja poliittista vasemmistolaisuutta tarvitsevat vain ne (viimeisen tapauksessa "me"), jotka eivät pärjää vapaassa kilpailussa erinäisistä resursseista vaan tarvitsevat tasoitusta.
Naisasialiike on onnistunut myymään tämän "tasoitusta heikoille" -ideologian taitavasti, sillä siitä on tullut paradigma, jota ei saa kyseenalaistaa, minkä lisäksi — niin paradoksaalista kuin se onkin — he ovat saaneet idean "tarvitsemme tasoitusta" ohella samaan aikaan läpi myös idean "vaikka olemmekin kaikessa yhtä hyviä kuin miehet", joiden välillä pitäisi olla fundamentaalinen ristiriita.
Miesasian kohdalla ajatusta, että mieskin voisi olla jossakin asiassa heikko ja tarvita tasoitusta, ei ole samalla lailla hyväksytty. Mies ei voi olla heikko; jos hän osoittaa heikkoutta, hän ei ole mies. Pahinta, mitä mies voi tehdä, on ruikuttaa.
Entäpä vasemmiston kriisi, joka koskee Suomen lisäksi muutakin Eurooppaa? Minä olen vasemmistolainen, koska en pärjää. Se olisi nykymaailmassa monelle muullekin hyvä syy kannattaa vasemmistoa. Kuitenkaan yksikään vasemman laidan puolue ei uskalla rohkeasti sanoa ääneen olevansa "puolue ihmisille, jotka eivät pärjää vaan tarvitsevat tasoitusta", vaikka täsmälleen siitä koko aatteessa on kysymys. Häviäjätkin tarvitsisivat puoluetta, mutta häviäjyys ei ole myyvää eikä seksikästä, joten puolueetkin karttavat moisia määritelmiä ja pikkuhiljaa myös ohjelmia. Tästä väistämättömänä seurauksena on vasemman laidan ideologinen hämärtyminen ja merkityksettömyys.- Tobleroneinen
Ehkä älykkäin kirjoitus, mihin olen näillä langoilla koskaan törmännyt. Syvällistä ja totta. Ja olen mies.
- aikuisten.oikeesti
Tobleroneinen kirjoitti:
Ehkä älykkäin kirjoitus, mihin olen näillä langoilla koskaan törmännyt. Syvällistä ja totta. Ja olen mies.
"Ja olen mies."...ei se mitään,annetaan anteeksi, kaikki eivät voi olla täydellisiä! =))
'
Hämärän_rajoilta...Kiitos hienosta kirjoituksestasi!
Sinun kirjoituksesi pistää ajattelemaan..eikä siinä ole yhtään kohtaa; josta haluaisin kiistellä kanssasi. Siis jos ymmärsin oikein myös tämän yhden lauseen; "Mies ei voi olla heikko; jos hän osoittaa heikkoutta, hän ei ole mies." (yhteisö tuomitsee)
" Kuitenkaan yksikään vasemman laidan puolue ei uskalla rohkeasti sanoa ääneen olevansa "puolue ihmisille, jotka eivät pärjää vaan tarvitsevat tasoitusta", vaikka täsmälleen siitä koko aatteessa on kysymys." Oliko patriarkaalinen yhteiskunta, jossa naiset eivät esim. päässeet yliopistoon tai yksin ravintolaan, "vapaan kilpailun" alue?
- 3plus12
Kannattaa lukea Hesarin verkkosivujen tämän hetken luetuin juttu otsikolla Seksuaalineuvoja lohduttaa koskemattomia rakastajia.
" jotka eivät pärjää vapaassa kilpailussa erinäisistä resursseista vaan tarvitsevat tasoitusta. "
Jos "vapaa kilpailu" tarkoittaa sitä, että "sanotaan yhtä ja tehdään toista", eli esim. puhutaan moraalista & etiikaasta, mutta toimitaan toisin ja yleensä vielä niin, että tarpeen mukaan halutaan muiden käyttäytyvän moraalisesti, sekä eeettisesti oikein itseään kohtaan, mutta itse sitten käyttäydytään vain silloin, kun se itseä hyödyttää, niin silloin olemme taas siellä "nykyajan sankarien" narsismin alkulähteillä.........(ainahan tuota on esiintynyt, mutta tässä ajassa tuntuu olevan vahvasti läsnä, koska materialismi, pinnallisuus jne.)
Joihinkin juttuihin ja joidenkin kohdalla nuo "tasoitukset" voivat auttaa, mutta jos ihmisellä on vahva omatunto, oikeellisuudentaju, eli luonne ei taivu "tarvittavaan narsisimiin" (esim. hyväksikäyttö, teräviin kyynärpäihin jne.) jne, niin siihen voi olla aika vaikea löytää "lääkettä", koska elämme ajassa missä elämme, sekä ihmiset ovat mitä ovat......
Kauniita sanoja, kuplia ja kulisseja voidaan kyllä kehitellä, mutta ne teot ja käytös kertovat totuuden.- Totuus1
Kaikki puolueet on tarkoitettu antamaan tasoitusta jollekkin ihmisryhmälle. Vihreät ituhipeille, RKP ruotsinkielisille, kokoomus rikkaille, keskusta maaseutulaisille jne...
- aikuisten.oikeesti
Totuus1 kirjoitti:
Kaikki puolueet on tarkoitettu antamaan tasoitusta jollekkin ihmisryhmälle. Vihreät ituhipeille, RKP ruotsinkielisille, kokoomus rikkaille, keskusta maaseutulaisille jne...
Tietysti, olet oikeassa mutt työttömät sekä syrjäytyneet äänestivät näissä viimeisissäkin vaaleissa Soinilaisia. Kuunelkaa Soinia ja hänen ajatuksiaan ja eteenkin ajatuksia joita hän tukee täysillä nytkin.
Missä kohdassa ne ovat heikomman puolella? Joo, hän haluaa kaikki töihin!
Mutt mihin hintaan?
Kuka teistä on vapaaehtoinen esim. kouluavustajaksi työmarkkinatuella 9€ päivä. Olisit kyllä "töissä" mutt niillä ansioilla et pysty elämään,
niin et tulisit omillasi toimeen. Oikeisto laista politiikkaa...
Ja kansa äänesti Soinilaisia, koska halus muutosta tähän entiseen systeemiin,
ikävä kyllä menee vaan ikävämmäksi. Nyt on vahva oikeisto vallassa.
Näin tapahtui koska vasemmisto oli jo pettänyt ne heikoimmat yksilöt.
Siirtynyt ajamaan omia etujaan, sekä pikkasen niidenkin etuja joilla vielä työtä oli, mutt työttömät oli jo unohdettu/tiputettu joukosta!
'
En tiennyt itkeä vai nauraa: Urpilainen kysyi Soinilta: mitä hallitus tekee ettei suomalaiset joudu maksamaan Kreikan lainoja?
Soini kyllä otti koko huvin siitä "blondin" tekemästä kysymyksestä!
'
MGTOW
Tulkitset eri ajatuksia yllä olevasta kirjoituksesta mitä minä.
mä ajattelin puhtaasti poliittisesti...
En sun käyttämän kirjain yhdistelmän... ja mun tunteman erilaisen merkityksen sille kirjainyhdistelmälle. Ja kyllä miehiä tietyissä asioissa suorastaan sorretaan,
mutt kyllä sitä osaavat miehetkin sortaa naisia.... aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Tietysti, olet oikeassa mutt työttömät sekä syrjäytyneet äänestivät näissä viimeisissäkin vaaleissa Soinilaisia. Kuunelkaa Soinia ja hänen ajatuksiaan ja eteenkin ajatuksia joita hän tukee täysillä nytkin.
Missä kohdassa ne ovat heikomman puolella? Joo, hän haluaa kaikki töihin!
Mutt mihin hintaan?
Kuka teistä on vapaaehtoinen esim. kouluavustajaksi työmarkkinatuella 9€ päivä. Olisit kyllä "töissä" mutt niillä ansioilla et pysty elämään,
niin et tulisit omillasi toimeen. Oikeisto laista politiikkaa...
Ja kansa äänesti Soinilaisia, koska halus muutosta tähän entiseen systeemiin,
ikävä kyllä menee vaan ikävämmäksi. Nyt on vahva oikeisto vallassa.
Näin tapahtui koska vasemmisto oli jo pettänyt ne heikoimmat yksilöt.
Siirtynyt ajamaan omia etujaan, sekä pikkasen niidenkin etuja joilla vielä työtä oli, mutt työttömät oli jo unohdettu/tiputettu joukosta!
'
En tiennyt itkeä vai nauraa: Urpilainen kysyi Soinilta: mitä hallitus tekee ettei suomalaiset joudu maksamaan Kreikan lainoja?
Soini kyllä otti koko huvin siitä "blondin" tekemästä kysymyksestä!
'
MGTOW
Tulkitset eri ajatuksia yllä olevasta kirjoituksesta mitä minä.
mä ajattelin puhtaasti poliittisesti...
En sun käyttämän kirjain yhdistelmän... ja mun tunteman erilaisen merkityksen sille kirjainyhdistelmälle. Ja kyllä miehiä tietyissä asioissa suorastaan sorretaan,
mutt kyllä sitä osaavat miehetkin sortaa naisia....Ymmärsin kyllä mitä sinä tarkoitit....enkä itse edes ottanut nyt kantaa oikeastaan näihin mies vs. nainen juttuihin, vaan ennemminkin tuohon "vasemmisto" juttuun....
Noista sortamis asioista olet ihan oikeassa, eli molemmissa sukupuolissa on sortajia, sekä sorrettuja, koska "yksilöt", mutta toki hämmästyttävää näissäkin asioissa on se, että monestakin "epäkohdasta" "fiksut" ihmiset ovat samaa mieltä, niin sitten kuitenkin jaksetaan samoista asioista väännellä ja käännellä loputtomiin.
Tuntuu, että monestikin "maalaisjärki" on ihan hukassa, sekä myös moraali ja etiikka.....mutta se ei taida olla ihme, koska ihmiset ovat mitä ovat....
- aikuisten.oikeesti
Luin yöllä yläpuoleta poistetun kirjoituksen, hymyillen. En jaksanut silloin vastata siihen. Ymmärsin kyllä miten kauniisti sanoit mun puhuvan asian vierestä.
Myönnän sen, mutt mies asiain kohdalla on kyllä omat vahvat puolesta puhujansa.
Kuuntele myös Stefan Molyneuxin puhe, joten eiköhän asia ole sillä jo kuitattu.
'
Mä olen kasvanut ympäristössä jossa oli näitä "sorrettuja" miehiä,
jotenkin mulle on tullut vähän erikäsitys asioista.
Väitän kuitenkin pärjänneeni eikä traumoja ole mulle siitä tullut,
se on sopeutumis kysymys. Aikuisena asiat näkee toisessa valossa, karuummin.
Myönnän et lastensuojelu ja sosiaalitoimi sortaa miehiä,
usein ovat puolueellisia enempi naisen suuntaan. - miesasiatyttö252
Itse olen nainen, joka on miesasian puolella. Olen nimittäin sitä mieltä, että nykyään miehiä sorretaan, eikä naisia. Jotkut naiset vain haluavat miehistä yliotteen todistaakseen olevansa niin mahtavia.
Otetaan nyt esimerkiksi naisten euro. OIKEASTI NAISTEN JA MIESTEN PALKKA ON YHTÄ SUURI, mutta lehdet tienaa enemmän, kun uskottelevat muuta. Lisäksi suuri osa reporttereista ovat äärifeministejä, minkä huomaa siitä, että kirjoittavat naisista "sorrettuina sankareina" ja miehistä "tyhminä sikoina."
Naisten ja miesten euro on oikeasti laskettu kaikkien naisten ja miesten palkoista vuoden ajan. Miksi naisten euro on pienempi johtuu siitä, että naiset ovat äitiyslomilla raskauden takia ja yleensä jatkavat sitä vielä raskauden jälkeen. Miehet ovat yleensä vähemmän aikaa isyyslomilla. Lisäksi miehet yleensä kouluttautuvat enemmän, kuin naiset ja pääsevät useammin (sen johdosta) johtotehtäviin. Joten naisten ja miesten eurojen erot johtuvat siitä, että miehiä on enemmän johtotehtävissä ja naiset enemmän lomilla. Miehet tekevät myös naisia enemmän ylitöitä.
Samaa työtä tekevät naiset ja miehet saavat siis yhtä paljon palkkaa. Tietysti se, jolla on alan koulutus saa isompaa palkkaa, kuin henkilö, jolla ei ole, mikä on aivan loogista. Lisäksi vuodessa kertyy enemmän palkkaa henkilölle, joka tekee enemmän töitä (olettaen, että verrattavat henkilöt ovat samoissa työtehtävissä)
Taisin eksyä hieman aiheesta, mutta oli pakko kirjoittaa tuo, jos täällä on joku, joka luulee, että naiset saavat vähemmän palkkaa, kuin miehet. Aiheeseen palatakseni, nii olisi oikeasti ihanaa, että joku sosiaalisesti lahjakas (en tarkoita sosiaalista, vaan tunneälyä omaavaa henkilöä) ja vakuuttava henkilö oikeasti puuttuisi asioihin. Ainakin oikeudesta, niin tuomioiden kuin huoltajuuskiistojen kohdalla, niin saataisiin tähänkin maailmaan tasa-arvo, eikä mitään äärifeministien hirmuvaltaa.
Onko kukaan muuten huomannut, että koskaan olisi järjestetty Suomessa tapahtuma rahankeräys miesten syöpiä vastaan? Itse en ole koskaan törmännyt, toisin kuin naisten syöpä tapahtumiin...- ihmettelen
Saahan noita keräyksiä pistää pystyyn, miksi miehet eivät vaivaudu?
- ätmiys.on.rankkaa
Vielä pitäisi huomioida, että miehillä menee valtavasti aikaa naisen hankkimiseen. Se jos mikä on työtä, paljon rankempaa kuin normaali palkkatyö, koska naisen hankkimisessa palkkio ei ole taattu, epäonnistumisia tulee jatkuvasti, vaatimusmäärittelyt ovat puutteelliset, aikataulusta ei ole mitään arviota, työ on usein yli-, vkl- ja yötyötä, ja työaikaa ja -paikkaa ei pahemmin voi itse valita.
- asiamiesmies
ihmettelen kirjoitti:
Saahan noita keräyksiä pistää pystyyn, miksi miehet eivät vaivaudu?
Miestä, jolla menee hyvin, ei kiinnosta muiden miesten ongelmat. Miestä, jolla menee huonosti, ei kiinnosta mikään. Naisten huolehtivaisempi ja välittävämpi luonne palvelee naisia myös laajemmin sukupuolena.
Miesasia on niin surkeassa jamassa, että se pitäisi räjäyttää kokonaan ja rakentaa raunioille jotain ihan uutta, ihan erilaisten ihmisten toimesta. Laasanen tunnetaan valittajana, Hännikäinen nettihäirikkönä, kaikki miesasiasivustot ovat kielellisesti ala-arvoista vihanlietsontaa, terve miesten asian edistäminen ja esiinnostaminen puuttuu kokonaan. - asiamiesmies
ätmiys.on.rankkaa kirjoitti:
Vielä pitäisi huomioida, että miehillä menee valtavasti aikaa naisen hankkimiseen. Se jos mikä on työtä, paljon rankempaa kuin normaali palkkatyö, koska naisen hankkimisessa palkkio ei ole taattu, epäonnistumisia tulee jatkuvasti, vaatimusmäärittelyt ovat puutteelliset, aikataulusta ei ole mitään arviota, työ on usein yli-, vkl- ja yötyötä, ja työaikaa ja -paikkaa ei pahemmin voi itse valita.
MGTOW on vastaus sinulle. Vain mies voi itse korjata tuon tilanteen ja ymmärtää keskittyä muihin asioihin elämässään. Epätoivoinen naisen metsästäminen pilaa elämän mutta jos asiasta ei kanna huolta, voi tehdä paljon muuta hauskaa.
Kaikki ei saa kaikkea. Joillakin se, mitä ei saa, on vastakkaista sukupuolta oleva kumppani. "Onko kukaan muuten huomannut, että koskaan olisi järjestetty Suomessa tapahtuma rahankeräys miesten syöpiä vastaan?"
Movember, eikä vain Suomessa, vaan globaalisti.
https://fi.movember.com/fi/about- Korjaanvain
Yksi virhe tuossa oli:
"Lisäksi miehet yleensä kouluttautuvat enemmän..."
Tuohan ei pidä paikkaansa. Ainakin nykyään naisten koulutustaso on miehiä korkeampi. - Totuus1
Minun ymmärtääkseni koulutus ja muut vastaavat asiat on jo huomioitu niissä palkkavertailuissa. Naisten pienempi palkka johtuu vain siitä, että heillä on enemmän sairauspoissaoloja ja naiset tekevät vähemmän ylitöitä. Näin olen ainakin ymmärtänyt.
- ToinenKorjaus
Korjaanvain kirjoitti:
Yksi virhe tuossa oli:
"Lisäksi miehet yleensä kouluttautuvat enemmän..."
Tuohan ei pidä paikkaansa. Ainakin nykyään naisten koulutustaso on miehiä korkeampi.Ehkä tuon "kouluttautuvat enemmän" tilalle voisi laittaa "miehet kouluttautuvat vaativammille aloille kuin naiset". Vaativammat alat ovat yleensä yksityisellä sektorilla, jossa on oikeasti ansaittava palkkansa. Julkisen sektorin työpaikoilla riittää, että tekee minimin ja katsoo että tunnit tulee täyteen.
- asiamiesmies
Totuus1 kirjoitti:
Minun ymmärtääkseni koulutus ja muut vastaavat asiat on jo huomioitu niissä palkkavertailuissa. Naisten pienempi palkka johtuu vain siitä, että heillä on enemmän sairauspoissaoloja ja naiset tekevät vähemmän ylitöitä. Näin olen ainakin ymmärtänyt.
Ei niissä ole huomioitu juuri mitään. Jossain oli korjattu vertailu joka huomioi työtehtävien tason, koulutuksen, ylityötunnit jne ja naisen euro olikin jo 0,97 €. Ero varmaan kutistuisi nollaan jos pystyttäisiin vielä huomioimaan naisten nöyrempi asenne olla pyytämättä palkankorotuksia. Ei mieskään yleensä pyytämättä saa lisää liksaa.
- asiamiesmies
ToinenKorjaus kirjoitti:
Ehkä tuon "kouluttautuvat enemmän" tilalle voisi laittaa "miehet kouluttautuvat vaativammille aloille kuin naiset". Vaativammat alat ovat yleensä yksityisellä sektorilla, jossa on oikeasti ansaittava palkkansa. Julkisen sektorin työpaikoilla riittää, että tekee minimin ja katsoo että tunnit tulee täyteen.
Valitettavasti ei ole ihan näin enää. Miesten selvä enemmistö on enää osassa perinteisemmin miehisiä teknillisiä tieteitä (tietotekniikka, sähkötekniikka, konetekniikka). Pehmeämmissä ja trendikkäämmissä teknillisissä tieteissä tilanne on paljon tasaisempi tai joissain jopa naisenemmistöinen. Kauppatieteellisissä tiedekunnissa on osassa miesenemmistö, osassa nais-. Oikis ja lääkis ovat vahvasti naisistuneet aikaa sitten.
- 171234
ätmiys.on.rankkaa kirjoitti:
Olen myös ajatellut asiaa kansantaloudelliselta kantilta. Kuinka paljon tehokkaampia miehet olisivat töissä ja mahdollisesti käyttäisivät aivojaan jonkin uuden jutun kehittämiseen sen sijaan, että päivästä toiseen väkisinkin ajattelevat, että miksi ei ole vielä tavannut itselleen sopivaa naista.
- työtehokkuudesta
171234 kirjoitti:
Olen myös ajatellut asiaa kansantaloudelliselta kantilta. Kuinka paljon tehokkaampia miehet olisivat töissä ja mahdollisesti käyttäisivät aivojaan jonkin uuden jutun kehittämiseen sen sijaan, että päivästä toiseen väkisinkin ajattelevat, että miksi ei ole vielä tavannut itselleen sopivaa naista.
Paljon tehokkaammin miehet pystyvät uusien juttujen kehittämiseen jos he eivät keskittyisi naisten etsimiseen. Ongelmana onkin nykyään ylikorostettu seksin tai rakkauden tarve. Miehistä pitäisi kasvattaa jo pienestä asti mahdollisimman itsenäisiä ja muista riippumattomia. Lisäksi pitäisi vähentää seksi tai rakkaus musiikkien toistamista radiosta, myös seksiohjelmien määrää pitäisi vähentää televisiosta. Seksiä korostetaan liikaa nykyään lähes kaikkialla.
Sitten on nykyään entistä enemmän tyhmiä ihmisiä jotka pyrkivät häpäisemään toisia miehiä sinkkuudesta tai lapsettomuudesta, seksittömästä elämästä haukkumalla toisia miehiä homoksi, lapselliseksi, oudoksi yms. roskateksteillä. Tähän häpäisyyn syylistyvät jopa osa palstan ATM:stä. Ihan kuin se olisi jotenkin uusi asia että jotkut heteroseksuaaliksikin syntyneestä miehestä kieltäytyy seksistä tai seurustelusta tai parisuhteesta tai perheen perustamisesta naisen kanssa. Todellisuudessa kieltäytyviä miehiä on ennenkin ollut olemassa vaikka kuinka paljon. - asiamiesmies
työtehokkuudesta kirjoitti:
Paljon tehokkaammin miehet pystyvät uusien juttujen kehittämiseen jos he eivät keskittyisi naisten etsimiseen. Ongelmana onkin nykyään ylikorostettu seksin tai rakkauden tarve. Miehistä pitäisi kasvattaa jo pienestä asti mahdollisimman itsenäisiä ja muista riippumattomia. Lisäksi pitäisi vähentää seksi tai rakkaus musiikkien toistamista radiosta, myös seksiohjelmien määrää pitäisi vähentää televisiosta. Seksiä korostetaan liikaa nykyään lähes kaikkialla.
Sitten on nykyään entistä enemmän tyhmiä ihmisiä jotka pyrkivät häpäisemään toisia miehiä sinkkuudesta tai lapsettomuudesta, seksittömästä elämästä haukkumalla toisia miehiä homoksi, lapselliseksi, oudoksi yms. roskateksteillä. Tähän häpäisyyn syylistyvät jopa osa palstan ATM:stä. Ihan kuin se olisi jotenkin uusi asia että jotkut heteroseksuaaliksikin syntyneestä miehestä kieltäytyy seksistä tai seurustelusta tai parisuhteesta tai perheen perustamisesta naisen kanssa. Todellisuudessa kieltäytyviä miehiä on ennenkin ollut olemassa vaikka kuinka paljon.Oikein. Koko pakkomielteinen parisuhteen miettiminen on se ongelma, ei se, että on sinkku vasten tahtoaan.
Tosin en näe kyllä keinoja jotka hyväksyisin noihin sinun ratkaisuihisi. Seksiä pitää saada vastaisuudessakin tursuttaa joka ovesta ja ikkunasta kunhan pidetään lapsien silmistä pois ja tursuttajat kustantavat itse lystin. Paluuta mihinkään seksikielteisyyden aikaan ei ole tulossa ennen kuin länsimainen yhteiskunta ehkä joskus romahtaa ja sharia tulee tilalle ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1838393Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2564282Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1213613Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1043394Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi182411Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42235100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es272076Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei401754Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik561614Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun481577