Hiace on luotettava joskin vanhanaikainen.

4wD

Katsastin juuri hiaceni,,4wD 2008 182000tkm ei ollu mitään huomauttamista taskaan.
Mitään ei ole tarvinnut korjailla,muutama poltin vaan,jarrut nivelet sun muut osat alkuperäisiä niin mihinkään mitään ole vaihettu.
Kesä renkaat viime kesänä uusittu.
Talvirenkaat ens talves uudet.
Huollot tehty aina ajalaan.

11

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikorjauksiatyökalussa

      Itsellä 2001 pitkä. En oikein osaa ajatella vanhanaikaiseksi työkaluksi. Ellei sitten puutteiksi ajatella ei -sähköiset lasin nostimet, pienitehoinen moottori,sähkölukitus, tai jotkin muut sähköhärpäkkeet.
      Myönnän että monella uudemmalla ja isommalla pakulla menee matka ihan mukavan äänettömästi ja pehmeästi ja tilaa on enemmän.
      Tutulla ihan hienosti kulkeva Renu, mutta laatikko hajosi kesken työkeikan ja joutui säveltämään vara-auton , sekä vaihtamaan kamat kopasta, niin kyllähän se harmitti, pitkän hinauksen ja korjauslaskun kera. Siitä mukavuudesta joutuu maksamaan hieman enemmän. Omaani vaihdettu koko aikana vain hehkut. Katsastuksella aina kehuvat. Ei ruostetta, koska uutena massattu. Timpurin vehkeet mahtuu hyvin koppaan ja lyhyillä työmatkoilla ei ehdi meteli ärsyttää. Henkilöbiilikin tallissa on , jos haluaa mennä mukavasti. Mutta monesti mökillekin mennään pakulla, kun tavarat mahtuu mukavasti, ja nakyvyys parempi. 80 menee pienellä koneen äänellä.

      • upr

        Katsastin hiaceni vm. 1992, eikä taaskaan mitään huomauttamista, tosin ajettu vasta 200000 km. Ostin tämän 12 vuotta sitten 65000 km ajettuna ja nyt oli minulla 11 kerta katsastuksessa joka kerran on mennyt ensimmäisellä kerralla läpi.


    • jesse998989121212

      Katsastin juuri hiaceni,,4wD 2008 182000tkm ei ollu mitään huomauttamista taskaan.

      siis 182 000 000 km? en usko

      • 4wd

        Totta on, nyt jo mittarissa yli 185000 km ja eikun ajoovaan.


    • Ruuvitimpuri

      Parempi vanhanaikainen ajaminen kuin nykyaikainen kävely. Mutta, jokainen joka itse pitää ajokkinsa ja työkalunsa kunnossa ja liikenteessä omilla rahoillaan (ja ne oman firman rahatkin ovat myös omia rahoja ainakin näin pikkuyrittäjällä) päättää itse siitä, millä kulkee ja ajaa. Ja paljonko korjauksia makselee. Tai paljonko autoliikkeelle rahojaan kantaa, varsinkin näin huonoina aikoina. Jos hulluttelee, firmassa on kohta vasaramiehet hommissa. Vaikka ei timpurifirma olisikaan.

    • toiotaa

      Työkaverilla Hiacessa rapiat 400 000 eikä mitään ongelmia.

    • Mutzibur

      Mersuillakin ajavat miljoon km eikä mitään ole ollut.Uskoo ken tahtoo.Minä en.

    • 4wD

      Joo taas oli hiacen katsastus tänän ...4wD 2008 . Mittarissa 200160 km ei ollut mitään huomauttamista.Tyytyväinen olen hiaceen ,kun ei ole tarvinnut korjailla.
      Huollot vaan tehty ,kuluvia osia ei ole mennyt,muutama poltin vaan.

      • jopas.jotakin

        Ihan huimat 18 tkm ajanut vuodessa, eihän tuollaista menoa muut autot kestä. Voi sinua !


    • 5S-FE

      Auton voi tehdä kestäväksi, jos tehdas vain haluaa. MIttarissa 435 tkm ja vaihdettu vain kuluvia osia, kuten jarrupalat, levyt, iskarit ja pakoputken viimeinen pönttö.
      Ohjauksen ja etuakseliston osat ovat vielä alkuperäisiä.
      Eli tojon henkilöautotkin kestää hyvin kilometrejä, varsinkin kone ja laatikko.

    • Moi, omat kokemukset Hiacesta ovat samanlaisia, ei huippuja ajaa mutta erittäin varma laite.
      Kun olisivat vaan Toyotalla tehneet hiacen nokkamalleihin kytkettävän nelivedon alennusvaihteella, ainakin meidän perheessä tuo fulltime 4wd on ollut aika sopimaton työ käyttöön, ja hankalissa paikoissa pelkällä takavedolla ei kärrin kanssa meinaa pärjätä.

      Mutta voi se fulltime olla maantiellä parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe