Niin ei kutsuta minnekkään. Naiset kutsuu aina kavereitani kylään, bileisiin ja joka paikkaan koska kaverit juo joka viikonloppu. Minua ei kutsuta eikä minusta kiinnostuta koska en juo usein. Miksi te naiset haluatte juoppojen seuraa?
Kun ei juopottele
25
<50
Vastaukset
- eijuoppotyttö
En itsekään juo ja olen huomannut saman ongelman.
- jeesus.pelastaa
Mitäs jos joisit vähän? Ei se vielä sinusta juoppoa tee, mutta saattaa tehdä ikävän mustavalkoisesta tosikosta edes vähän piristävämmän.
Miksi muuten itse haluat viettää aikaasi "juoppojen" bilettäjänaisten kanssa? Mene uskovaisten kokouksiiin, siellä on naisia eikä viinaa ollenkaan. - ölölölöööö
Oisko vaa niin ettet halua mennä sinne juoppojen seuraan itse?
- ätminki
Naiset on juoppoja
Harva nainen haluaa juopon miehen, mutta raivoraittiit ovat usein tylsiä ja suvaitsemattomia.
- 117
Niinpä, raittiit ja kasvissyöjät. Muuten ei ole mitään kenenkään valintoja vastaan, mutta miksi näiden on harjoitettava "käännytystyötä" toisin valinneiden parissa, en ymmärrä. Ja jollei käännytetä, ainakin tuhahdellaan halveksivasti toisen kaljalle ja porsaankyljykselle...
- ryppis
Aika suvaitsematonta leimata raittiin suvaitsemattomiksi
- DF-fani
ryppis kirjoitti:
Aika suvaitsematonta leimata raittiin suvaitsemattomiksi
No mutta kun SUVAITSEVAISTEN EUROOPPALAISTEN MIESTEN suvaitsevaisuus on sitä että syrjitään tiettyjä ihmisryhmiä...
- Jiihaasdfasdfgsdf
Sä olet ymmärtänyt suvaitsuuden just oikeen. Oikeita ja hyviä asioita suvaitaan. Paskaa kuuluukin vihata ja sortaa!
Juopot tahtovat olla rasittavia käytökseltään.
Muutenkaan raitista ei kiinnosta ne asiat/ajanvietteet jotka perustuvat alkoholinkäyttöön.
- ISOBEBE
kun juo, ni ei haittaa vaik olis huonoa seuraa.
- 2plus1on3
Kuis et juo? Humalanhakuinen kännääminenhän on yksi parhaimpia asioita maailmassa. Paljosta jäät paitsi...
- älkäänipottako
Aina saa pilluu kun juo. Naiset näkee että oot hyvä tyyppi ja ne antaa kun et ole nipottaja. Ne ketkä juo, hyväksytään kaveri piireihin äkkiä ja naisetkin tykkää ja kiinnostuu. Nuorena sain paljon pillua sen takia koska aina juotiin kaljaa jossain kaverin luona tai missaä vaan.
- 20plus14
Onkohan noin? Minä join nuorempana noin 5 vuotta lähes joka viikonloppu monessa eri seurueessa ennenkuin poikuus lähti...
- jokumies83
Tuo on tosi, kun on raitis niin yksin saa olla. Mutta ei kiinnostaisikaan mikään juoppojen seura, mieluummin on selvänä yksin kuin huonossa seurassa.
Joitain naisia tuntuu kiinnostavan millainen mies on humalassa. Nuorempana olin raitis ja sain ehdotuksia ottamiseen.
- siinainäkyy
Tästä palstapuheesta tulee aina mieleen Satumaa-tango. Isänmaallinen romanttinen unelma, joka ei koskaan voi toteutua.
- Mies-Sinkku35
Minua pyydetään lähes joka viikko juomaan kaverin luokse. Siellä aina yks nainen johon olin ihastunut mutta se alkoi olemaan jännämiehen kanssa joka petti ja jätti. Se nainen oli silloin tosi nätti mutta sen juominen näkyy painon nousuna. On se vieläkin kiva ja joskus ollaan käytyt baarissa tai jossain mutta en ole siitä kiinnostunut enää vaikka se on ehdotellut kaikenlaista. Kerran oltiin baarissa ja se sammui baarin pihalle. Otin taxin ja vein sen kotiin eikä se edes kiittänyt
- bobo2
Heh, sitä tais hiukan hävettää?
- omavikasi
Mikset juo. Juoppo saa helpommin naisia joten opettele juomaan viinaa.
- ätmioon
miksi joku haluaa juoppojen seuraan? Itse päässyt niistä irti ja hyvä se. Alkoholiriippuvaiset naiset ovat muutenkin usein hiukan yksinkertaisia, mitä olen huomanut...
- sinkkumies39
Minun yks entinen kaveri on paha juoppo ja sillä on naisia riittänyt. itse en sen kanssa ole aikaa viettänyt aikoihin koska se on kännissä arvaamaton. On puukottanut ja saanut puukkoa ja sillä kai joku nainen tälläkin hetkellä.
Harva osaa juoda sivistyneesti vaan aina joku haastaa riitaa joten minä en sellaisten kanssa ole tekemisissä ja sen takia mulla ei juuri kavereita ole. Monet enemmän alkoholisteja. - Atmminkin
Miten se että juo tekee ihmisestä automaattisesti juopon?Siis tarkotan että jo se että juo sillon tällön vkonloppusin,n.1krt/kk,eikä mitään ympärikännejä,mutta juo kuitenkin on ilmeisesti sitten juoppoutta?Useimmat ihmiset niin miehet kun naisetkin juo sosiaalisissa tilanteissa,kaverien kanssa tai jonkun yömyssyn tai saunakaljan itekseen,kmikä ei tarkota että ne on juoppoja.Kyllä useimmat osaa ottaa"oikein"ja korkki menee kiinni kun siltä tuntuu,ilman kalvavaa himoa vaan juoda lisää,mikä mun mielestä ennemmin olis juopon määritelmä,siis ettei pysty lopettamaan vaikka haluisikin. Ja kyllä se on se raivoraitis kuka muita arvostelee ja tuomitsee jos ne juo,edes sen yhden.Ei kai se mikään ihme ole ettei sellasta pyydetä mukaan ikinä mihinkään,latistaa kaikilta tunnelman.
- ätmioon
kukaan ei ole väittänytkään moista. Kavereinani oli ihmisiä, joille oli todella hankalaa olla edes yksi viikonloppu juomatta. Sitten baarissa tupakkapaikalla rehvasteltiin, että piti olla juomatta tämä viikonloppu, mutta ei vaan pystyny. Sitten naureskeltiin myös, että tyttöystävä rupesi kiukuttelemaan, kun jäi yksin kotiin..
- cvh
Taidatte olla teinejä nämä aiemmat kommentijat.Jos kaveriporukkaan hyväksyminen ja ns pillunsaaminen on kiinni viinan ottamisesta niin ompa homma hataralla pohjalla.en usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13913233Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853685Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1262985Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511339Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989