Kun ei juopottele

vituttaatämä

Niin ei kutsuta minnekkään. Naiset kutsuu aina kavereitani kylään, bileisiin ja joka paikkaan koska kaverit juo joka viikonloppu. Minua ei kutsuta eikä minusta kiinnostuta koska en juo usein. Miksi te naiset haluatte juoppojen seuraa?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijuoppotyttö

      En itsekään juo ja olen huomannut saman ongelman.

    • jeesus.pelastaa

      Mitäs jos joisit vähän? Ei se vielä sinusta juoppoa tee, mutta saattaa tehdä ikävän mustavalkoisesta tosikosta edes vähän piristävämmän.

      Miksi muuten itse haluat viettää aikaasi "juoppojen" bilettäjänaisten kanssa? Mene uskovaisten kokouksiiin, siellä on naisia eikä viinaa ollenkaan.

    • ölölölöööö

      Oisko vaa niin ettet halua mennä sinne juoppojen seuraan itse?

    • ätminki

      Naiset on juoppoja

    • Harva nainen haluaa juopon miehen, mutta raivoraittiit ovat usein tylsiä ja suvaitsemattomia.

      • 117

        Niinpä, raittiit ja kasvissyöjät. Muuten ei ole mitään kenenkään valintoja vastaan, mutta miksi näiden on harjoitettava "käännytystyötä" toisin valinneiden parissa, en ymmärrä. Ja jollei käännytetä, ainakin tuhahdellaan halveksivasti toisen kaljalle ja porsaankyljykselle...


      • ryppis

        Aika suvaitsematonta leimata raittiin suvaitsemattomiksi


      • DF-fani
        ryppis kirjoitti:

        Aika suvaitsematonta leimata raittiin suvaitsemattomiksi

        No mutta kun SUVAITSEVAISTEN EUROOPPALAISTEN MIESTEN suvaitsevaisuus on sitä että syrjitään tiettyjä ihmisryhmiä...


      • Jiihaasdfasdfgsdf

        Sä olet ymmärtänyt suvaitsuuden just oikeen. Oikeita ja hyviä asioita suvaitaan. Paskaa kuuluukin vihata ja sortaa!


      • Juopot tahtovat olla rasittavia käytökseltään.
        Muutenkaan raitista ei kiinnosta ne asiat/ajanvietteet jotka perustuvat alkoholinkäyttöön.


    • ISOBEBE

      kun juo, ni ei haittaa vaik olis huonoa seuraa.

    • 2plus1on3

      Kuis et juo? Humalanhakuinen kännääminenhän on yksi parhaimpia asioita maailmassa. Paljosta jäät paitsi...

    • älkäänipottako

      Aina saa pilluu kun juo. Naiset näkee että oot hyvä tyyppi ja ne antaa kun et ole nipottaja. Ne ketkä juo, hyväksytään kaveri piireihin äkkiä ja naisetkin tykkää ja kiinnostuu. Nuorena sain paljon pillua sen takia koska aina juotiin kaljaa jossain kaverin luona tai missaä vaan.

      • 20plus14

        Onkohan noin? Minä join nuorempana noin 5 vuotta lähes joka viikonloppu monessa eri seurueessa ennenkuin poikuus lähti...


    • jokumies83

      Tuo on tosi, kun on raitis niin yksin saa olla. Mutta ei kiinnostaisikaan mikään juoppojen seura, mieluummin on selvänä yksin kuin huonossa seurassa.

    • Joitain naisia tuntuu kiinnostavan millainen mies on humalassa. Nuorempana olin raitis ja sain ehdotuksia ottamiseen.

    • siinainäkyy

      Tästä palstapuheesta tulee aina mieleen Satumaa-tango. Isänmaallinen romanttinen unelma, joka ei koskaan voi toteutua.

    • Mies-Sinkku35

      Minua pyydetään lähes joka viikko juomaan kaverin luokse. Siellä aina yks nainen johon olin ihastunut mutta se alkoi olemaan jännämiehen kanssa joka petti ja jätti. Se nainen oli silloin tosi nätti mutta sen juominen näkyy painon nousuna. On se vieläkin kiva ja joskus ollaan käytyt baarissa tai jossain mutta en ole siitä kiinnostunut enää vaikka se on ehdotellut kaikenlaista. Kerran oltiin baarissa ja se sammui baarin pihalle. Otin taxin ja vein sen kotiin eikä se edes kiittänyt

      • bobo2

        Heh, sitä tais hiukan hävettää?


    • omavikasi

      Mikset juo. Juoppo saa helpommin naisia joten opettele juomaan viinaa.

    • ätmioon

      miksi joku haluaa juoppojen seuraan? Itse päässyt niistä irti ja hyvä se. Alkoholiriippuvaiset naiset ovat muutenkin usein hiukan yksinkertaisia, mitä olen huomanut...

    • sinkkumies39

      Minun yks entinen kaveri on paha juoppo ja sillä on naisia riittänyt. itse en sen kanssa ole aikaa viettänyt aikoihin koska se on kännissä arvaamaton. On puukottanut ja saanut puukkoa ja sillä kai joku nainen tälläkin hetkellä.
      Harva osaa juoda sivistyneesti vaan aina joku haastaa riitaa joten minä en sellaisten kanssa ole tekemisissä ja sen takia mulla ei juuri kavereita ole. Monet enemmän alkoholisteja.

    • Atmminkin

      Miten se että juo tekee ihmisestä automaattisesti juopon?Siis tarkotan että jo se että juo sillon tällön vkonloppusin,n.1krt/kk,eikä mitään ympärikännejä,mutta juo kuitenkin on ilmeisesti sitten juoppoutta?Useimmat ihmiset niin miehet kun naisetkin juo sosiaalisissa tilanteissa,kaverien kanssa tai jonkun yömyssyn tai saunakaljan itekseen,kmikä ei tarkota että ne on juoppoja.Kyllä useimmat osaa ottaa"oikein"ja korkki menee kiinni kun siltä tuntuu,ilman kalvavaa himoa vaan juoda lisää,mikä mun mielestä ennemmin olis juopon määritelmä,siis ettei pysty lopettamaan vaikka haluisikin. Ja kyllä se on se raivoraitis kuka muita arvostelee ja tuomitsee jos ne juo,edes sen yhden.Ei kai se mikään ihme ole ettei sellasta pyydetä mukaan ikinä mihinkään,latistaa kaikilta tunnelman.

      • ätmioon

        kukaan ei ole väittänytkään moista. Kavereinani oli ihmisiä, joille oli todella hankalaa olla edes yksi viikonloppu juomatta. Sitten baarissa tupakkapaikalla rehvasteltiin, että piti olla juomatta tämä viikonloppu, mutta ei vaan pystyny. Sitten naureskeltiin myös, että tyttöystävä rupesi kiukuttelemaan, kun jäi yksin kotiin..


    • cvh

      Taidatte olla teinejä nämä aiemmat kommentijat.Jos kaveriporukkaan hyväksyminen ja ns pillunsaaminen on kiinni viinan ottamisesta niin ompa homma hataralla pohjalla.en usko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe