Paastolla----

paastolintu

Huomisaamuna alkaa paastoilu :). Jotain juon, mutta saa nyt nähdä että mitä kaikkea veden lisäksi :). Huomisaamusta siis aamupaino.

Kokonaistavoitteena noin 10 kg pudotus normaalipainon sisällä. Eli saapa nähdä, mitä tulee tämän paaston saldoksi :).

6

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paastolintu

      Ok aloituspaino 70,7 kg.

      Join tänäaamuna litran suolavettä, mutta saa kyllä jäädä nyt ainoaksi :). Muuten olen nyt juonut vettä jossa sitruunaa ja vähän intiaaniruokosokeria. Normaalisti juon aika paljon kahvia, mutta nyt vielä mietin että keittäisikö vai ei :).

    • toinenpaastoilija

      Aloitin itse tänään paaston päivällä, kahdentoista aikaan. En pidä suorasta heittäytymisestä paastoon, joten pari leipää söin vielä aamupäivällä. Tuntuu, että tämä saattaisi onnistua nyt ja venyä asteen pisemmäksi(kin), sillä olen muutenkin lievästi masentuneissa tunnelmissa ja paasto antaa mitä parhaimman (teko)syyn olla kääriytyneenä peitteisiin. Onnea sinulle paastoiluun, paastolintunen.

    • MarikaX

      Hei, mitä kaikkea juot? Minä olen aloittamassa huomenna. Suunnittelin että enimmäkseen vettä ja yrttiteetä, päivässä pari lautasellista kasvislientä ja pari lasia mehua.

    • paastolintu

      Heippa ! Toinenpaastoilija: toivottavasti paastoilu keventää myös mieltä, eli toivon sinulle aurinkoisia ajatuksia :). Nyt näyttää onneksi säätkin ihanilta, eli nautitaan auringosta ja otetaan kaikki ihana energia mitä sillä on tarjottavanaan :).

      MarikaX: Tosi fleksaten olen nyt mennyt :). Eli kokopäivänpaastoilua oli vasta eilen, koska parina iltana sitä ennen oli sosialiseeraamista skumpan ja valkoviinin merkeissä, joten katsoin sitten parhaimmaksi myös syödä iltoina jotain. Paino tänäaamuna 69,1 kg. Juomisten suhteen olen suosinut master cleanse -sitruuna-intiaanisokeri-cayennepippuri-vesi-yhdistelmää :). Ja, kyllä käytän myös kahvia soijamaidolla; taidan olla niin koukussa sihen, että tulee aika ankea fiilis jos ei saa muutamaa kuppia kahvia päivässä :). Lisäksi sitten toki vettä vettä. Myös muutaman tuoreen mansikan olen maistanut, kun ihanasti suomalaisia jo saatavilla :). Joka tapauksessa, nälkää ei ole ollut eilen eikä tänään. Tästä nyt jatkuu samaan malliin ensi viikonloppuun asti, jolloin jälleen skumppaa luvassa, joten sen mukaisesti taas siinä kohtaa myös syön. Mutta mielenkiinnolla seurailen, mitä lähtee näiden muutaman päivän aikana. Ja tosiaan ensi viikonlopun festailun jälkeen jatkuu taas :).

      • MarikaX

        Sitruuna-intiaanisokeri-cayennepippuri-vesi-yhdistelmää en olekaan koskaan kokeillut. Vaikuttaa terveelliseltä. Olen minäkin mehun ja kasvisliemen lisäksi juonut kahvia maidolla ja tänään söin pienen jäätelönkin helteiden kunniaksi. Ei kuulunut ihan suunnitelmiin, mutta ei tämä paasto siihen kaadu. Hidas laskeutuminen jne. Yleensä toinen paastopäivä on aina vaikein. Ehkä huomenna ei enää ole nälkä.


    • paastolintu

      68,3 kg. Hiljaa hyvä tulee :). Homma mennyt nyt niin, että olen syönyt joka ilta jotain pientä (mansikkaa, kurkkua, juustoa), joten ei tätä ihan paastoksi voi sanoa :D. Mutta luvut kulkee alaspäin, se nyt tässä kohtaa etenemisen ydin :).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe