Bridge-lävistys

Omena007

Moikka!
Oon 12v ja haluisin bridgen tai sit kulmakorun.(mieluummin bridge)

1. Mitä luulette, suostuuko äiti?

2. Onko järkeä?
Onko tämä vain hetken kestävä mieliteko?

3. Lävitetäänkö missään minun ikäisilleni edes vanhemman läsnäollessa?

Kiitos♥

5

224

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omena007

      Sori jos on kirjoitusvirheitä. ..:3

    • Minä02

      Moi, oon 13 ja otin vuosi sitten huulikorun. Jälkeenpäinmietittynä ei mitään järkeä mutta en ole katunut. Lisäksi septum löytyy, mutta oon kääntänyt sisäänpäin koska en halua kaikkien näkevän sitä. Voit kysyä äidiltäsi ja perustella miks haluaisit lävistyksen. Joissain paikoissa lävistetään sun ikäsiä vanhemman luvalla. Muista tutustua lävistyksen hoitoon. Mieti kuukausi ja jos viel varmasti haluat, ota se :)

    • lävistetty

      ÄLÄ OTA BRIDGEÄ NOIN NUORENA!

      Sun kasvot muuttuu vielä paljon, jonka takia koru kasvaa TODELLA suurella varmuudella ulos, tai kasvaa vinoon ja jättää todella rumat arvet. Kaikkien ammattitaitoisten lävistäjien alaikäraja on 13 vuotta kaikkien lävistysten suhteen, ja sinuna odottaisin ainakin vuoden tai pari, koska lävistys on asia, johon sitoudutaan, ja jota ei voikaan ottaa pois niin vaan!

    • tyttityttö

      Yleensä lävistäjät tekee vasta yli 13-vuotiaille vanhemman luvalla lävistyksiä (ei koske korvareikiä). Kannattaa odottaa vielä 1-2 vuotta. :)

    • suomileijonat

      Samaa mieltä muitten kanssa, kannattaa oottaa pari vuotta koska sun keho ja kasvot ehtii vielä muuttuu. Mun mielestä lävistyksiä ei tehä alle 13-vuotiaille edes vanhempien luvalla, ei oo ainakaa niissä paikoissa missä ite oon käyny. Ite otin jokusen aikaa sitten huuli lävistykset ja vähän harmittaa kun toinen meni vähän alemmas kun toinen, mut kyllä sen kanssa elää. Kannattaa siis olla tarkka et kenellä käy. Hinta ei välttämättä määritä kaikkee, halpakin voi olla hyvä. Eti tietoa lvistäjästä ja lävistyksestä ennen kun otat muuta neuvoa ei ole !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe