Bridge-lävistys

Omena007

Moikka!
Oon 12v ja haluisin bridgen tai sit kulmakorun.(mieluummin bridge)

1. Mitä luulette, suostuuko äiti?

2. Onko järkeä?
Onko tämä vain hetken kestävä mieliteko?

3. Lävitetäänkö missään minun ikäisilleni edes vanhemman läsnäollessa?

Kiitos♥

5

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omena007

Sori jos on kirjoitusvirheitä. ..:3

• Minä02

Moi, oon 13 ja otin vuosi sitten huulikorun. Jälkeenpäinmietittynä ei mitään järkeä mutta en ole katunut. Lisäksi septum löytyy, mutta oon kääntänyt sisäänpäin koska en halua kaikkien näkevän sitä. Voit kysyä äidiltäsi ja perustella miks haluaisit lävistyksen. Joissain paikoissa lävistetään sun ikäsiä vanhemman luvalla. Muista tutustua lävistyksen hoitoon. Mieti kuukausi ja jos viel varmasti haluat, ota se :)

• lävistetty

ÄLÄ OTA BRIDGEÄ NOIN NUORENA!

Sun kasvot muuttuu vielä paljon, jonka takia koru kasvaa TODELLA suurella varmuudella ulos, tai kasvaa vinoon ja jättää todella rumat arvet. Kaikkien ammattitaitoisten lävistäjien alaikäraja on 13 vuotta kaikkien lävistysten suhteen, ja sinuna odottaisin ainakin vuoden tai pari, koska lävistys on asia, johon sitoudutaan, ja jota ei voikaan ottaa pois niin vaan!

• tyttityttö

Yleensä lävistäjät tekee vasta yli 13-vuotiaille vanhemman luvalla lävistyksiä (ei koske korvareikiä). Kannattaa odottaa vielä 1-2 vuotta. :)

• suomileijonat

Samaa mieltä muitten kanssa, kannattaa oottaa pari vuotta koska sun keho ja kasvot ehtii vielä muuttuu. Mun mielestä lävistyksiä ei tehä alle 13-vuotiaille edes vanhempien luvalla, ei oo ainakaa niissä paikoissa missä ite oon käyny. Ite otin jokusen aikaa sitten huuli lävistykset ja vähän harmittaa kun toinen meni vähän alemmas kun toinen, mut kyllä sen kanssa elää. Kannattaa siis olla tarkka et kenellä käy. Hinta ei välttämättä määritä kaikkee, halpakin voi olla hyvä. Eti tietoa lvistäjästä ja lävistyksestä ennen kun otat muuta neuvoa ei ole !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe