Bridge-lävistys

Omena007

Moikka!
Oon 12v ja haluisin bridgen tai sit kulmakorun.(mieluummin bridge)

1. Mitä luulette, suostuuko äiti?

2. Onko järkeä?
Onko tämä vain hetken kestävä mieliteko?

3. Lävitetäänkö missään minun ikäisilleni edes vanhemman läsnäollessa?

Kiitos♥

5

711

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omena007

Sori jos on kirjoitusvirheitä. ..:3

• Minä02

Moi, oon 13 ja otin vuosi sitten huulikorun. Jälkeenpäinmietittynä ei mitään järkeä mutta en ole katunut. Lisäksi septum löytyy, mutta oon kääntänyt sisäänpäin koska en halua kaikkien näkevän sitä. Voit kysyä äidiltäsi ja perustella miks haluaisit lävistyksen. Joissain paikoissa lävistetään sun ikäsiä vanhemman luvalla. Muista tutustua lävistyksen hoitoon. Mieti kuukausi ja jos viel varmasti haluat, ota se :)

• lävistetty

ÄLÄ OTA BRIDGEÄ NOIN NUORENA!

Sun kasvot muuttuu vielä paljon, jonka takia koru kasvaa TODELLA suurella varmuudella ulos, tai kasvaa vinoon ja jättää todella rumat arvet. Kaikkien ammattitaitoisten lävistäjien alaikäraja on 13 vuotta kaikkien lävistysten suhteen, ja sinuna odottaisin ainakin vuoden tai pari, koska lävistys on asia, johon sitoudutaan, ja jota ei voikaan ottaa pois niin vaan!

• tyttityttö

Yleensä lävistäjät tekee vasta yli 13-vuotiaille vanhemman luvalla lävistyksiä (ei koske korvareikiä). Kannattaa odottaa vielä 1-2 vuotta. :)

• suomileijonat

Samaa mieltä muitten kanssa, kannattaa oottaa pari vuotta koska sun keho ja kasvot ehtii vielä muuttuu. Mun mielestä lävistyksiä ei tehä alle 13-vuotiaille edes vanhempien luvalla, ei oo ainakaa niissä paikoissa missä ite oon käyny. Ite otin jokusen aikaa sitten huuli lävistykset ja vähän harmittaa kun toinen meni vähän alemmas kun toinen, mut kyllä sen kanssa elää. Kannattaa siis olla tarkka et kenellä käy. Hinta ei välttämättä määritä kaikkee, halpakin voi olla hyvä. Eti tietoa lvistäjästä ja lävistyksestä ennen kun otat muuta neuvoa ei ole !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      207
      2814
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      66
      968
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      119
      962
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      505
      852
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      758
    Aihe