Olen tässä toden teolla lotrannut kun on pakko.
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015061719885471_iq.shtml
käytätkö suihkuasi väärin?
33
<50
Vastaukset
Hiukseni vaativat tunnin aikaa suihkussa. Pahuksen täit.
- Rosen-ukko
Täit on persu eläimiä.
Ei ne ole valinnut puoluetta vaan puolue on valinnut heidät. Lähetän kirjeellä hiuksen minusta ja kaveristani kuolleesta täistä kuvan ja ilmoitan tein "köyhien puolesta" . Kiitoksena saan sakkoja eläin rääkkäyksestä ja ehkä vankila reissun köyhien iskusta.
Noh mutta lupaan olla lähettämättä ettei minua oteta tosissaan. rankaista suunnittelusta ja muistutan älkää tehkö tätä kotona, ettei minua rankaista yllytyksestä.
En käytä. Hyökkään suihkuhävittäjäni kanssa kylpyammeiden kimppuun
Oi oi voi kun taas haluisin käydä säännöllisesti öljy ammeessa ei me kuitenkin omisteta harmi.
talvisin olisi nannaa minunkin iholleni
talvisin iho ei kestä vettä kuivuu näytän varmasti tuhat vuotiaalta.
Otan kukkahatun päähäni ja kettutyttöasuni ja istun ammeeseen huudan megafoniin armoa,iso valkoinen lippu liehuen, jossa lukee S.O.S isolla ja (Pelastakaa amme).moraalinvartija kirjoitti:
Oi oi voi kun taas haluisin käydä säännöllisesti öljy ammeessa ei me kuitenkin omisteta harmi.
talvisin olisi nannaa minunkin iholleni
talvisin iho ei kestä vettä kuivuu näytän varmasti tuhat vuotiaalta.
Otan kukkahatun päähäni ja kettutyttöasuni ja istun ammeeseen huudan megafoniin armoa,iso valkoinen lippu liehuen, jossa lukee S.O.S isolla ja (Pelastakaa amme)."..kukkahatun päähäni ja kettutyttöasuni..."
*Seisoo käpälät lanteilla ja julistaa ettei tuollaisia vesituhlureita ainakaan pelasteta enää mikään!*elisakettu kirjoitti:
"..kukkahatun päähäni ja kettutyttöasuni..."
*Seisoo käpälät lanteilla ja julistaa ettei tuollaisia vesituhlureita ainakaan pelasteta enää mikään!*Kerro mikä vesi tuhlari. Minusta veden tuhlauksesta tehty liian iso numero. Mihin vesi katoaa? Se että ihoni on atooppinen se hoitaa muutenkin pelkkä vesi kuivattaa ja lisäksi kutisuttaa. Rasvatkin saan valita rasvaisen mukaan. Ihoni ei kestä pesuaineita joten vain välttämättömät pesen. Ei ole mukavaa olla erilainen, joten kylpy amme olisi hoitajani.
Minä olenkin saita kitupiikki viimeisestä päästä. Vesilasku tuli taas :(
Puroon vaan siitä. Viileä vesi on sopivin atoopikolle, eikä ole fluorattua ja kloorattua.
Mutta joo, ökykylvyt ovat terveellisiä. Runontaja kun nyt asuu siellä kartanossa niin voi harrastaakin niitä. Oletko kokeillut öljyhauteita? Eli pesuvatiin lämminvesi öljyineen, puuvillakankaat siihen likoamaan ja sitten kiedot ne ihoalueille?elisakettu kirjoitti:
Puroon vaan siitä. Viileä vesi on sopivin atoopikolle, eikä ole fluorattua ja kloorattua.
Mutta joo, ökykylvyt ovat terveellisiä. Runontaja kun nyt asuu siellä kartanossa niin voi harrastaakin niitä. Oletko kokeillut öljyhauteita? Eli pesuvatiin lämminvesi öljyineen, puuvillakankaat siihen likoamaan ja sitten kiedot ne ihoalueille?En ole kokeillut mutta kiitos vinkeistä. Taipeet ne pojallanikin punottaa talvisin, eihän sitäkään ole tutkittu atooppiseksi, enkä tiedä tutkitaanko, pojalla vaan todettiin.
Ei säästämisessä pahaa ole, se on edellytys puhtaudelle mutta joskus veden käyttö on pakolla kohtuutonta.
Joskus muistutan myös olevani pihi kun on pakko selviytyä. Eli sen vähäsen on pakko säästää. Nyt tehtiin toistamiseen hoitoa hiuksiin kun vauvalta löytyi yksi vauva täi. Miten nyt vauvan voi hoitaa?elisakettu kirjoitti:
Mutta joo, ökykylvyt ovat terveellisiä. Runontaja kun nyt asuu siellä kartanossa niin voi harrastaakin niitä. Oletko kokeillut öljyhauteita? Eli pesuvatiin lämminvesi öljyineen, puuvillakankaat siihen likoamaan ja sitten kiedot ne ihoalueille?Joo, voisi rakennuttaa uima-altaan tuohon talon ja joen välille. Jos ei jaksa joelle asti kävellä tuota 30 m matkaa. Tai sitten vesiliukumäen yläkerran terassilta jokeen. Joo, se on parempi ratkaisu :)
Pitää mennä keräämään pulloja, jotta liukumäen saa maksettuarunontaja kirjoitti:
Joo, voisi rakennuttaa uima-altaan tuohon talon ja joen välille. Jos ei jaksa joelle asti kävellä tuota 30 m matkaa. Tai sitten vesiliukumäen yläkerran terassilta jokeen. Joo, se on parempi ratkaisu :)
Pitää mennä keräämään pulloja, jotta liukumäen saa maksettuaKuulostaa todella hyvälle.
Tuli dejavuu tuosta liukumäestä, meidät voit tilata lasten kanssa koe käyttämään. Toivon ehjää ja varmasti kestävä, kuva kiitos etukäteen.- Agnostikolle----
elisakettu kirjoitti:
Mutta joo, ökykylvyt ovat terveellisiä. Runontaja kun nyt asuu siellä kartanossa niin voi harrastaakin niitä. Oletko kokeillut öljyhauteita? Eli pesuvatiin lämminvesi öljyineen, puuvillakankaat siihen likoamaan ja sitten kiedot ne ihoalueille?.
"Minkälainen suihku on suositeltava agnostikolle??????" haluaa lisää *tietoa*
har!11
. Agnostikolle---- kirjoitti:
.
"Minkälainen suihku on suositeltava agnostikolle??????" haluaa lisää *tietoa*
har!11
.Sä oletkin ainoa, jolle sopii toivomuslähde.
runontaja kirjoitti:
Joo, voisi rakennuttaa uima-altaan tuohon talon ja joen välille. Jos ei jaksa joelle asti kävellä tuota 30 m matkaa. Tai sitten vesiliukumäen yläkerran terassilta jokeen. Joo, se on parempi ratkaisu :)
Pitää mennä keräämään pulloja, jotta liukumäen saa maksettuaMikset runo tekisi yksintein mäkihyppytornia ja sit siitä lasketellen voisi harrastaa mulaamisen lisäksi myös vesihiihtoa? Aattele, kesät ja talvet.
elisakettu kirjoitti:
Mikset runo tekisi yksintein mäkihyppytornia ja sit siitä lasketellen voisi harrastaa mulaamisen lisäksi myös vesihiihtoa? Aattele, kesät ja talvet.
Ei enää tässä iässä ja rakennustarkastajakin totesi "Älä unta näe". Ei aikanaan antanut lupaa vaihtaa tiiviimpiin ikkunoihinkaan. Joku muinaissääntöjuttu vanhoihin rakennuksiin.
runontaja kirjoitti:
Ei enää tässä iässä ja rakennustarkastajakin totesi "Älä unta näe". Ei aikanaan antanut lupaa vaihtaa tiiviimpiin ikkunoihinkaan. Joku muinaissääntöjuttu vanhoihin rakennuksiin.
Eikun ilmastointi teippiä ettei kylmä ilma sisälle tule.
- Sä_olet_aivan_oikeassa
elisakettu kirjoitti:
Sä oletkin ainoa, jolle sopii toivomuslähde.
.
"Tällaista mä olen a-i-i-i-n-a toivonu"
har!1
. moraalinvartija kirjoitti:
Eikun ilmastointi teippiä ettei kylmä ilma sisälle tule.
Tähän mennessä olen tyytynyt kääntämään lämpöä suuremmalle
- määmy
Näköään en. Diggaan vileist suihkuist. Hiushoito-ohjeit oon saanu kampaajaltain & noi o ollu tiedos jo.
Hieno juttu mulla ei ole varaa kampaamoon olen leikannut lapsesta asti hiukseni. Voit kuvitella minkälaista tyyliä.
en käytä suihkua, kaavin ihoni puhtaaksi puisella voiveitsellä
moraalinvartija kirjoitti:
Voit tehdä kynttilä illallisen. Mutta en suosittele että kerrot mistä kirosin.
Ei kirosin vaan kirosin.
Nämä arvuuttelu koneet on väliin huonoja.moraalinvartija kirjoitti:
Ei kirosin vaan kirosin.
Nämä arvuuttelu koneet on väliin huonoja.Miksi nämä koneet ei toimi, en ymmärrä miten se vääntää" kirosin "sanaa. Ja nyt en enää muista mikä sana oli mutta tarkoitin, ettei alkuperää kannata kertoa mistä teit.
nää on näitä iltapäivälehtien "kuinka kerätään paljon klikkauksia ja vielä enemmän kommentteja"-otsikoita..
samaa sarjaa ovat ne "Nämä jokaisen naisen/miehen/vasenkätisen/savolaisen/whatever tulisi tietää asiasta sejase.." ynnä muut yleistävät "totuudet"
mut tunnustan, luen niitä itsekin (erityisesti kommentti-osuudet..)monte24 kirjoitti:
mie oon vasuri, mitä siul on miuta vastaan?
nii oon minäki, siks mää sen tuohon laitoinki.. ja tuo isäntä sanoo mua savolaiseksi vaikken oo sieltä päinkään,
- kierrätystä_
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/ruotsalaiset-keksivat-ihmesuihkun/MXxCivWU
Tämä keksintö on aivan huikee idis! Odotan näitä pelastamaan maailoman.- kierrättää_
Uutinen vanha, juu, mutta tuotantoon tuo systeemi täytyy jossain muodossa saada. On paljon alueita, joissa vedestä on todella pulaa.
Lapseni (20 vee, krhm) totesi uutisesta kuultuaan: "Sitten ei enää kannata pissata suihkussa...." kierrättää_ kirjoitti:
Uutinen vanha, juu, mutta tuotantoon tuo systeemi täytyy jossain muodossa saada. On paljon alueita, joissa vedestä on todella pulaa.
Lapseni (20 vee, krhm) totesi uutisesta kuultuaan: "Sitten ei enää kannata pissata suihkussa...."Sinun pitää laittaa leikekirjaan poikasi lektaukset 8) ne on sitten hyviä kun naikkonen vihille vie ja haluu poikasi ottaa omakseen.
Minusta kaunista mitä poikani on sanonut minulle"äiti mennäänkö kattoon yhessä tähtiä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745