Jos tulee parisuhteen kaipuu, niin kyllä sinkut-palstan lukeminen pamauttaa sut takas maan pinnalle. ätmit, ketmit ja ytmit kaikki kieroilee pillun toivossa.
Vastaukset 13
- fufuuuuu
Paras ehkäsy ikinä: suomi24-sinkutpalsta :D
- NaisetOnSekaisin
On niitäkin joille seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta sitten naiset loukkaantuvat, koska eivät tunnekaan itseään halutuksi. Naiset ovat evoluutiossa sopeutuneet siihen, että miehen pitää vongata niinkuin porsas pillua. Naiset tuntevat itsensä halutuksi, kun mies on sika. Mies joka ei osaa tai halua johdattaa juttua seksiin jää yksin.
- neva.hööd
Porsas vonkaa pillua?¡¿
- näion
"Naiset tuntevat itsensä halutuksi, kun mies on sika."
Oikeasti tuo lähinnä etoo ja oksettaa. Kunnon miehen (en tarkoita palstan uusiomerkityksiä sanoille) ei tarvitse vongata, sellaiselle on ollut kysyntää. Tilanne vaan on ollut ja on se, että ns.kunnollisuusjakauma miehillä on leveämpi kuin naisilla, siksi jämämiehiä jää enempi yli.
Aloittajalle: sinkut-palsta on marginaalipalsta eli kertoo todellisuudesta vain edustamansa kapean puolen Näin on näreet. :D Se onkin pääasiallinen syy siihen, miksi käyn täällä.
- atännä
Joo. Tän ätmi-palstan lukeminen auttaa huomaamaan, miten mahtavaa sinkkuus onkaan ;)
Jep, enkä osta Skoda Octaviaa ikinä X-D
- m-i-e-s
Mä en uskalla ostaa mitään Skoda autoa, parempi jättää ne suosiolla kauppaan.
- N19
Joo, en suosittele parisuhdetta, vahingossa voi päätyä yhteen palstan kilttien ja kunnollisten kanssa. :-D
Seuraavilla treffeillä on pakko kysyä, käyttääkö Suomi24:sta, mikäli käyttää niin instant turn-off. Mikäli juttu äityy vakavemmaksi, on pakko tarkastaa selaushistoria ennen kuin toinen saa pitää edes kädestä, mikäli vähäänkään haiskahtaa s24, se on hei hei! - 1607
Ööö... Ehkä se vika onkin juuri siinä että suomaliset lukevat näitä palstoja. Ehkä pitäisi mennä oveta ulos ja tavata niitä okeita ihmisiä. Hymyillä niille ja toivottaa hyviä huomenia ja hyviä päiviä jne. Ehkä pitäisi antaa enemmän halauksia ja kehua toisiamme.
Mitä uuten ovat "ätmit, ketmit ja ytmit"?? - Näin-palstalla
Ätmit ovat niitä, jotka yrittävät teoretisoida itsensä syyntakeettomiksi siitä, että heille ei ole naisten suosioita. Ketmit saavat silloin huonot naiset ja ytmit ovat niitä, joille lähes kaikki naiset jonottavat saadakseen seksivuoron.
- miesyli40
Tällä pasltalla kyllä sotketaan satunnainen seksi ja parisuhde toisiinsa iloisesti. Mielestäni ne ovat aika lailla eri asioita.
- vuuduu
Silläpä palstan sisältö on mennyt aivan kahjoksi, kun koheltajaa on monenlaista ja kaikki haluavat julistaa kilvan omia laskelmiaan ja totuuksiaan oikeiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta833495Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4001294Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty38974Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72863Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä197806Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s281743Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22710Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33641Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen20617Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan33586