Ihanaa olla aseksuaali

jubaaai

Ei tarvitse sekaantua hyväksikäyttäviin ja paskamaisiin miehiin. Heh heh.

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enhaluapiste

Olisinpa minäkin todella olisi kiva vapautua miesten huomiosta ja lähentelyistä.

• ätmioon

silti sinua kiinnostaa mikä on miesten ihannenainen? Logiikkaa ihan loputtomiin...

• jubaaii

Ei kiinnosta miesten ihanne paskan vittua. Logikkaa on joo ja ihan äärettömyyksiin asti. Kun ei miehet kiinnosta niin voin kävellä perseen näköisenä ympäri kyliä ja paskantaa kiejekuoreen. Voin myös sylkeä miehiä kasvoihin.

• mikkopelk

upeeta.Mä tykkäisin kusta sun päälles kesämekko ylläs,tisseille,kasvoille ja hiuksille.

• jubaaii

Minäkin kuseskelisin sinun päällesi, mutta koska pippeliä ei löydy niin täytyy vähän hioa tekniikkaa.

• kyllästynyt_mies

Kokemusta paskamaisista miehistä näyttää olevan. Minkä vuoksi?

Itselläni on kokemusta vain vittumaisista naisista. Taidat sinäkin olla sellainen.

• itsenäinen

Olen aivan samaa mieltä ap.Ihan sama vaik ei miehiä olisi olemassakaan tai ainaki parempi ettei niiden kanssa tarvitse olla missään tekemisissä

• sopivasti

En ole aseksuaali mutta olen vapaaehtoisesti iki-sinkku! :-)
      En halua sitoutua, suhde missä asutaan erillään ja hoidetaan omat huushollimme itse, on toimiva.
      Olen vapaa kahleista kuten hänkin. Itse valitsemme jatkammeko yhdessä vai onko se ruoho vihreämpää siellä aidan takana.Jos on, asiat puhutaan selviksi ja adjö. Vielä ei ole ollut, 14 vuoden jälkeen.
      Olemme vapaaehtoisesti sitoutuneet tähän, ja vapaaehtoisesti valitsemme jatkammeko vai emme. Minulla on oma asunto, hänellä oma.Minulla on oma työ, hänellä oma. Minulla on omat harrastukseni, ystäväni jne. Hänellä omansa. Lisäksi meillä on yhteiset ystävät, matkoja, menoja ja tekemistä kahdestaan.
      Kumpikin haluamme ja tarvitsemme tilaa hengittää, etäisyyttä kun siltä tuntuu.Ei riitaa raha-asioista, annamme toisillemme vapauden elää. Sitominen on se joka toisen karkoittaa!

• Muutoin ihannetilanne mutta tulee elämäntapa turhan kalliiksi. Se yhteenmuutossa on melkein paras puoli, vain yksi vuokra :P

• Aseksuaali40

Kiva löytää muitakin aseksuaaleja! :) Aikani minäkin yritin parisuhdetta, ja aina kaatui miehen mielestä liian vähäiseen eritteiden vaihtoon. :D
      Oli vapauttavaa ymmärtää että olen mikä olen enkä siitä väkisin yrittämällä muuksi muutu. Voi unohtaa kaiken draaman mikä seksiin liittyy. Ja kummasti alkaa huomaamaan miten sitä tungetaan ihan joka paikkaan!

• fghjk678

Ainoa ongelma lienee, mistä aseksuaali löytäisi toimivan elämänkumppanin? Minua kun nuo yhdenillansuhteet eivät pätkääkään nappaa. Haluaisin elämänkumppanin vierelleni, ja jos sellaista ei löydy niin jään yksin. Surullista ehkä, mutta näin se vain tulee olemaan.

Olisi ihanaa jos olisi joku, joka välittäisi ja josta voisi välittää ja jonka kanssa voisi jakaa elämänsä. Vaikeaa tuo elämänkumppanin metsästys nykyajan pinnallisessa maailmassa.

• aseksksksks

Eikös jossain oo semmonen aseksuaalien palsta.. Sieltä vois löytyy

• Asexual_love

No mistä seksuaali löytää toimivan elämänkumppanin? Ihan mistä vaan, veikkaan. Samaten on aseksuaalien laita. Ehkä täytyy käydä läpi vähän rankempaa karsintaa, mutta käytännössä _kuka tahansa_ voi olla hyvä elämänkumppani.

Minä olin onnellinen ikisinkku 30-vuotiaaksi asti. Joskus oli ollut jotain ihastuksia yläasteiässä, mutta ei koskaan seurustelua eikä muutakaan "säätöä". Silloin en asiaa sillä tavalla ajatellut, mutta aikuisena tajusin, että minähän ihastun siis ihmisiin. Luonteeseen, olemukseen, henkisiin arvoihin ja tämmöisiin. En lainkaan kenenkään vartaloon enkä ole koskaan tuntenut vetoa naida tai "tutkia" jonkun vartaloa. Ajatuskin inhottaa. Ja mitä vanhemmaksi tuli, sitä tietoisemmaksi kasvoi myös siitä, että suurin osa ihmisistä on kiinnostunut vain panemisesta, edes jossain määrin (toiset hässii enempi, toiset vähempi) ja tuntuvat pitävän kovin "epänormaalina" sitä jos joku ei ole kiinnostunut naiskentelusta. Näillä eväillä, mitäpä sitä suotta sitten edes ihastumaan kehenkään.

Kunnes tapasin elämäni ihmisen, joka vähät välittää siitä, hässitäänkö vai ei. Hän on seksuaali, muttei koe tarpeelliseksi hinkata kusielimiä toisiinsa. Hänen arvomaailmansa on siis oikeassa järjestyksessä (toisin sanoen hän ei pidä seksiä merkittävänä asiana, eikä ajattele alapäällään). Palautui se usko ihmiskuntaan edes vähän. :) Eikä tarvinnut mistään "aseksuaalien palstalta" ettiä. :D

• itsenäinen

Juuri noin.Täysin samaa mieltä.Mukavaa kesää teille asexual love

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5407
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3612
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2116
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1931
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1864
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1673
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19