Aloitus laidutukseen. Lähtöpaino 80,7 kg.
Käytän biottan mehuja.
3 vrk paasto
7
221
Vastaukset
- Suvi72
Mulla yleensä eka päivä paastoa menee innostuksen voimalla, toinen päivä on vaikein, eniten nälkä ja vilu ja joskus päätäkin särkee. Kolmantena jo helpottaa ja siitä eteenpäin sujuu helposti.
Mieti vielä, kannattaako lopettaa kolmannen päivän jälkeen, jos silloin sujuu jo hyvin? - Inki-73
Täytyypä miettiä. Paino nyt 79,7kg eli kilo tippunut eilisestä.
- MarikaX
Kilon verran kevyempi siis. :-)
Mulla aloitus huomenna. Jääkapissa jäähtyy jo aamuksi senna-teetä tyhjennykseen. - Inki-73
MarikaX kirjoitti:
Kilon verran kevyempi siis. :-)
Mulla aloitus huomenna. Jääkapissa jäähtyy jo aamuksi senna-teetä tyhjennykseen.Zemppiä sulle. Nyt miinus kaksi kiloa eli paino on nyt 78,4 kg.
- Inki-73
Tunnustan: en ole pysynyt paastossa vaan olen syönyt. Syödä mässyttänyt.
Nyt paino on 77,6 kg.
Tämän päivän kokeilen olla syömättä noin klo 16. En ole kotona jääkaapin vieressä muuten kuin siitä neljästä lähtien.
Tämä on siis puolipaastopäivä.
Tavoite huomiseksi:77,3 kg.
Aamuksi. Meillä on illaksi suunniteilla grillaaminen.
Otan tavoitteeksi sen jälkeen 76,0 kg 7.7.mennessä.
Sitten niihin aikoihin ja noissa lukemissa uusi, tällä kertaa rehellinen paasto ilman sortumisia.
Tavoite 73,0 kg heinäkuun loppuun mennessä, eli kuukauden päästä -4 kg. - Epätoivoinen-
Aloitin eilen myös vesipaaston, eilinen meni ihan mukavasti mutta tänään on ollut rankkaa. Nälkä, huimausta ja huono olo. Nälän unohdan tekemällä jotakin joten koti on kuurattu lattiasta kattoon! Ilta on pelottava sillä nälän tunne on suurempi kun päivällä. Onko teillä samoja kokemuksia? Tämä eka kertani kun paastoan jotta saisin kiloja pois. Onnistuuko tämä pelkällä vedellä??- epätoivoinen
- eivesipaastolla
Ei kannata vesipaasto, ihan turhaa, kun voi juoda mehujakin ja saa vitamiinit ainakin.
Ei onnistu vesipaastolla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943869Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512752Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741310Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu171256Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101159Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020941- 46934
- 42856
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt213822Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua56690