Elikkäs olen ostamassa kauan hamuamaani gibson LP classicia ja siihen vahvistimeksi ajattelin tuota kyseistä laitetta, kun tuota gibbonin soundii ei viitsi omistamallani trankkuvahvarilla pilata. Saisin uuden viiteensataan. Lähinnä himakäyttöön, mutta myös bändikämpille. Mitä mieltä laitteesta? Perinteistä Les Pauli soundii haetaan. Onko toimiva vehje? Tuossa urli
http://www.noretron.fi/index.php?site_id=2&act_id=9&mgroup_id=18&group_id=9&prod_id=87&PHPSESSID=1823bc5c1f95fbf5d94ace5cbc8cd013
Peavey classic 30
6
3132
Vastaukset
- Omistaja
Omistan kyseisen vahvistimen ja ostin sen huuto.net-"palvelun" kautta ja eipä ollut kalliskaan: 350e!
Volyymiä riittää isommillekkin areenoille ja omalla Telecasterilla toimii vitun hyvin.
Täysputkivehje ja todellakin tuntuu näpeissä siltä. Särökanava loistava varsinkin blues/rock-vääntöön. Oma jousikaikukin hyvä=löytyy tarvittava syvyyttä ja skaala laaja.
Osta ihmeessä!!! Esim.Laneyn vastaavanlaiset ovat aivan roskaa. Mahdollisuus myös liittää lisäkajariin,ilman että oma mykistyy. Olen kokeillut monia vahvistimia soittourani aikana mm.mallintavat Line6-sarjat ja Craten putkicombot ja Fenderin vastaavanlaiset. Nyt olen sitä mieltä että ei todellakaan tarvitse hankkia KOSKAAN ENÄÄN muuta vahvistinta. Etsintä on päättynyt! - rede
Kyllä. Osta pois ja rokkaa. Ei ne ihan sattumalta antaneet nimeksi Classic.
- Les Pauli
ktos
- mmakine
Loistavaksi vahvistimeksi kehuvat, valitettavasti en ole koskaan kokeillut. Mutta se mikä tässä arveluttaa vähän on tuo kotikäyttö, saattaa 30W putkikone olla vähän turhan äänekäs peli varsinkin kerrostaloon. Hiljaa soittaessa niistä ei yleensä lähde mikään paras mahdollinen soundi. Aito putkisäröhän syntyy luukuttamalla. Jos äänenpaineesta tulee ongelma niin ratkaisuksi kävisi jonkunlainen keinokuorma vahvistimen ja kaiuttimen väliin, tämmöisiä:
http://www.custom-sounds.com/epages/customsounds.storefront/41c28dfd025d3a8e2741d94dcd010682/Catalog/1008
Halpoja eivät ole mutta naapurisovulla ja soundilla on hintansa. Ja kestäähän tuollainen varmaan vuosia. - Tommi
Miten ois kotimainen point to point hand made
creamsound noin 10W kompakti vehje, vanhojen fendereiden soundi.(Rollari Richards äänitteli
parhaat riffinsä studiossa pikku fenkulla)
Omani ostin kitarapajalta,makso joskus 3000mk
nyt kai jo enemmän.
Egotripin luotto vahvari kuulemma. - Mollittaja
Peavey classic 30
Onko liika maksettu kyseisestä vahvarista 660€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069