Panoseuraa

panomies35

Sitähän te naiset haluatte. Se on panoseura palsta eikä treffit palsta.

5

982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Housutjalkaankiitos

Mä en ainakaan etsi panoseuraa vaan kunnon normaalia miestä, jolla olisi aivot yläpäässäkin. Panoseurapalsta näyttää olevan, kun eilenkin oli jonkun kikkeli profiilikuvana.. En arvosta moista henkilöä, joka esittelee vehkeitään.

• eevblknll

Hyii

• normimies36

Etsin normaalia naista mutta naiset haluaa pelimiehen joka vonkaa pillua heti. Ei naiset vastaa normaaleille miehille.

• kovatotuus

Toiset haluaa panoseuraa toiset taas parisuhdetta. Kumpiakin löytyy kummastakin sukupuolesta. Tosin ensin mainittua enemmän miehistä.

Ja normimies36:lle, menestyvä pelimies ei sitä pillua vonkaa vaan hoitaa asiat niin, että nainen sitä itse tarjoaa. Siinä voit toki olla oikeassa, että naisia ei kiinnosta tavallinen mies. Tarjolla kun on muutaman klikkauksen päässä niin paljon muutakin.

http://www.seikkailuseuraa.com/

Tuon voi jokatapauksessa käydä katsomassa, jos asia oikeasti kiinnostaa. Valittajat ja katkeroituneet ei seksiä ainakaan saa.

• Totuudenkertojatar

Eiköhän taas ole kyse siitä että et löydä seuraa, ja joku syy sille pitää löytyä, joka on sinun ulkopuolellasi. Eli sen sijaan että tarkistaisit miksi et kelpaa, keksit syyn miksi naiset eivät kelpuuta sinua, ja se syy on joku ulkoisesti halveksuttava. voin vannoa ettet pysty uskottavasti kertomaan, että naiset haluavat nimenomaan panoseuraa.

Vai onko ihan todellisuudessa käynyt niin että sulla on ilmoitus/vastaat ilmoitukseen ja nainen hylkää sut, koska sinä haluat vakavaa suhdetta ja nainen seksisuhdetta? Kerro joku keskustelu, josta ilmenee että näin on tapahtunut. Eihän sellaista ole, vaan haluat että asia olisi niin sen sijaan että jostain ihan muusta syystä et kiinnosta naisia vakavaan suhteeseen etkä panosuhteeseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      116
      4286
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      30
      2349
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      68
      2150
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1594
    5. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1323
    6. 37
      1295
    7. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      9
      1158
    8. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      27
      1078
    9. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      48
      1069
    10. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe