Amerikkalaisen profeetan, Nathan Lealin, sanoma USAn homoliittopäätöksen jälkeen
Yhdysvaltain korkein oikeus päätti 26.6.2015 yhden äänen enemmistöllä äänin 5-4, että maan perustuslain mukaan samaa sukupuolta olevilla on oikeus avioliittoon, mikä merkitsee, että homoliitot tulevat laillisiksi kaikissa 50 osavaltiossa, myös niissä 13 osavaltiossa, joissa homoliitot ovat olleet tähän asti kiellettyjä.
Ohessa amerikkalaisen profeetan, Nathan Lealin, homoliittopäätöksen jälkeen julkistama sanoma, jota olen lyhentänyt suomalaiseen käännökseen. Alkuperäinen sanoma on luettavissa englanninkielisillä sivuillani http://www.prophecy.fi/412573839 tai Lealin omilla sivuilla http://www.watchmanscry.com/.
Minä suren
Tänään, Korkeimman oikeuden homoliittopäätöksen takia, minä suren.
Minä suren, koska nuoruuteni maa on kuollut.
Minä suren, koska minä tiedän, mitä tämä pilkkaava lainsäädäntö merkitsee.
Taivaan Jumala katsoi tätä ihmisten pilkkaa ja antoi heidän valita.
He valitsivat. Nyt Amerikka tulee murenemaan ja palamaan.
Tänään, 26.6.2015, on tullut aika pelätä perheesi, rakkaittesi ja tulevaisuuden puolesta.
Itkekää ja surkaa menetyksiä ja kaatuneita.
Tänään kansakunta on tehnyt suuren suunnanmuutoksen, jättänyt oikean tiensä ja kävellyt hautausmaalle.
Puheitten aika on ohi. Rukoukset eivät enää auta. Amerikan kohtalo on sinetöity.
Anna pelastaa itsesi ja kätkeydy Kristus-kallion suojaan. Tulet ovat tulossa.
Valittaen
Nathan Leal – Watchman’s Cry (Vartijan huuto)
Amerikkalaisen profeetan sanoma USAlle
21
<50
Vastaukset
- asdfasdfasdfsd
Yhyy. homofoobikon katkera purkaus. Ja täysin turha.
- ei-ole-sellaisia
HyväAloitus kirjoitti:
Tässä vuosisadan profeetan muut ennustukset.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13665317OLipas inhottavaa vihatekstiä, olen pettynyt linkkiin.
- Hulluntouhua
Täyttä asiaa joka sana. On se kumma, kun ihmiset eivät ymmärrä omaa parastaan, kelaavat vaan sokeiden, kuurojen ja totaalisen ymmärtämättömien johdattelijoidensa perässä.
Mitä niin hienoa on homoseksuaalisuudessa, että kannattaa uhrata omansa ja maansa siunaus sellaisen vuoksi? Sehän on hullun toimintaa.
Ja jos tämä on jonkun mielestä vihapuhetta, niin hyvä, niin on tarkoituskin. Ei tämä tyhmä kansa ilman ravistelua herää. - Aammeen
Hulluntouhua kirjoitti:
Täyttä asiaa joka sana. On se kumma, kun ihmiset eivät ymmärrä omaa parastaan, kelaavat vaan sokeiden, kuurojen ja totaalisen ymmärtämättömien johdattelijoidensa perässä.
Mitä niin hienoa on homoseksuaalisuudessa, että kannattaa uhrata omansa ja maansa siunaus sellaisen vuoksi? Sehän on hullun toimintaa.
Ja jos tämä on jonkun mielestä vihapuhetta, niin hyvä, niin on tarkoituskin. Ei tämä tyhmä kansa ilman ravistelua herää.Justiinsa niin.
MUISTAKAA JUMALAN IKUINEN SANA:
Matt. 5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut .
5. Moos. 22:5 Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita, älköönkä mies pukeutuko naisen vaatteisiin; sillä jokainen, joka niin tekee, on kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi.
3. Moos. 18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
3. Moos. 20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.- InhottavaRealisti
Onko homot siis tapettava, Jarmo?
Jos ei, miksi ei? Raamattuhan käskee niin?
- Idy
Nykyään on käytäntönä tuoda jumalattomia lakiehdotuksia kerrasta toiseen eduskuntiin ja vastaaviin päättäviin paikkoihin äänestettettäväksi, jott jollain kerralla onnistuu läpimeno kun on jumalaton kokoonpano.
Kun pyydetään rukouksia Suomen puolesta niin minä en niihin lähde mukaan. Omasta puolestani rukoilen mitä rukoilen enkä siitä olen tili- tai ilmoitusvelvollinen kenellekään ihmiselle.
Olen rukouksessa sanonut Herralle sunnilleen niin etten halua olla suomalainen ja olla vastuussa miten muut ihmiset tässä maassa toimivat. Olen Jumalan lapsi ja Taivaan kansalainen, se on ainoa kansalaisuus, jonka haluan. Suomalaisille minulla ei ole mitään ihmeempää sanottavaa, ei uskoville eikä jumalattomille. Paitsi kiitos niille harvoille, joille kiitos kuuluu, mutta liberaaleja en kiitä. Rukoilen Jumalan tahdon toteutumista Suomelle! Ilman venkoiluja. Parannusta ovat monet profetoineet ja herätystä, homolaki on pahennusta ja ei tosiaankaan herätystä. Ettekö te ymmärrä millaisia tämän maan ihmiset ovat? Itse olen kohdannut paljon Jumalan pilkkaajia jumalattomissa.- idy
Olen syntynyt Suomeen ja siten pakkoliitetty tähän Jumalalle kapinaan ryhtyneen maan " kansalaiseksi". Olosuhteiden pakosta passini mukaan olen suomalainen. Pyrin puhumaan jatkossa enemmän ja enemmän englantia ja hepreaa ja luopua kokonaan suomenkielen käytöstä. Minulla ei ole asiaa sinulle nyt tämän enempää ja jatkossa ei ole asiaa ollenkaan, sinä suomalainen.
Jeesuksen omien noutoa odotan ihan siksikin ettei tarvitse enää olla tämän jumalattomuuden kanssa missään tekemisissä eikä katsella kaikenlaista perkeleellisyyttä kuten eduskunnan homostelulain syntihyväksyntä ja jumalattomien ihmisten Jumalanpilkka. idy kirjoitti:
Olen syntynyt Suomeen ja siten pakkoliitetty tähän Jumalalle kapinaan ryhtyneen maan " kansalaiseksi". Olosuhteiden pakosta passini mukaan olen suomalainen. Pyrin puhumaan jatkossa enemmän ja enemmän englantia ja hepreaa ja luopua kokonaan suomenkielen käytöstä. Minulla ei ole asiaa sinulle nyt tämän enempää ja jatkossa ei ole asiaa ollenkaan, sinä suomalainen.
Jeesuksen omien noutoa odotan ihan siksikin ettei tarvitse enää olla tämän jumalattomuuden kanssa missään tekemisissä eikä katsella kaikenlaista perkeleellisyyttä kuten eduskunnan homostelulain syntihyväksyntä ja jumalattomien ihmisten Jumalanpilkka.>Jeesuksen omien noutoa odotan ihan siksikin ettei
Kannattaako odottaa jotain mikä ei koskaan tule eikä tapahdu? Tännehän jäät ja maadut kuten muutkin, vaikka mitä hörhöilisit, kuten kaikki noutoa odottaneet ja yhä odottavat miljoonat uskovaiset.- Sinuakiitän
idy kirjoitti:
Jeesuksen omien noutoa odotan ihan siksikin ettei tarvitse enää olla tämän jumalattomuuden kanssa missään tekemisissä eikä katsella kaikenlaista perkeleellisyyttä kuten eduskunnan homostelulain syntihyväksyntä ja jumalattomien ihmisten Jumalanpilkka.Kiitos idy asiallisesta kirjoituksestasi.
- JeesusElää
Ilmestyskirja
18:15 Niiden kauppiaat, ne, jotka rikastuivat tästä kaupungista, seisovat loitolla kauhistuen hänen vaivaansa, itkien ja surren,
18:16 ja sanovat: "Voi, voi sitä suurta kaupunkia, joka oli puettu pellavaan ja purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä, kun semmoinen rikkaus yhdessä hetkessä tuhoutui!"
18:17 Ja kaikki laivurit ja kaikki rannikkopurjehtijat ja merimiehet ja kaikki merenkulkijat seisoivat loitolla
18:18 ja huusivat nähdessään hänen palonsa savun ja sanoivat: "Mikä on tämän suuren kaupungin vertainen?"
18:19 Ja he heittivät tomua päänsä päälle ja huusivat itkien ja surren ja sanoivat: "Voi, voi sitä suurta kaupunkia, jonka kalleuksista rikastuivat kaikki, joilla oli laivoja merellä, kun se yhdessä hetkessä tuhoutui!" RUKOILKAA JARI LINDSRTÖMIN PUOLESTA, ettei hän joutuisio painostuksen alla viemään tätä samaa kauhistuttavaa lakia eduskuntaan.
- Rukoilkaa.todella
Rukoilin suojelusta Jari Lindströmille. Rukoilkaa todella hänen puolestaan.
- Partakone777
Tottakai Jumalan vihan maljojen viuodatukset ovat tulossa. Itselläni on ollut koko ajan tiedossa että maailma menee rukoiluista huolimatta pahempaan suuntaan. Jokainen Ilmestyskirjan lukenut, lukemansa suunnilleen muistava ja lukemaansa uskova kuten minä, tietää että tuho on tulossa maailmalle, Jumala on sen Raamatussa ilmoittanut meille.
Kannattaa rukoilla sellaisia rukouksia, jotka eivät ole Raamatun profeetallisia ilmoituksia vastaan.
Ainoastaan ajankohdat ovat epäselviä milloin mitäkin alkaa tapahtumaan, mutta hengellisesti herkkä aistii jotain samankaltaista tunnetta kuin jotkut ihmiset tuntevat ennen ukkosta, sellainen " painostava " hengellinen ilmapiiri maialmassa, hengellisesti häiritsevä ilmapiiri, joka kiihdyttää mm. Jeesus palaa pikkuhiljaa.....sellainen itkuisa sävy alkaa tulla omiin rukouksiini yhä useammin että Jeesus tule jo. Niin, kärsivällisyyteen on aihetta. No, jos ei Jeesus tule muutamaan vuosikymmeneen niin ainakin on mahdollista että olen siihen mennessä " vaihtanut hiippakuntaa". 50 vuottakaan ei ole mikään tae mulle, 50 vuotta riittäisi voittoon.
Herralle tiedoksi, tässä olen, kaipaan luoksesi enemmän kuin olla täällä. Anna Pyhän Hengen lohdutus ja läsnäolo minulle. Muuta en itselleni vähään aikaan kysyisi kuin Pyhän Hengen läsnäoloa ja lohdutusta. kun en pääse katsomaan Jeesuksen kasvoja rukouksissa.
Millainen ihminen on hengellisesti kuollut?
Millainen ihminen on hengellisesti kuoleva?
Koen olevani mahdollisesti hengellisesti kuoleva mutta en missään nimessä ole hengellisesti kuollut.
Kauan hengellinen itselleen kuoleminen keskimäärin kestää?
Mitä itselleen kuolemiselle estäviä tekijöitä on?
" Itselleen kuoleva taistelee Jumalaa vastaan, mutta itselleen kuollut taistelee saatanaa vastaan" Ef.6:12
Näyttää siltä että olen tahtomattani taistelemassa Jumalaa vastaan. Miten onnistuisin häviämään taisteluni Jumalaa vastaan mahdollisimman nopeasti? Asia häiritsee minua, taisteluni Jumalaa vastaan, koska en halua olla Jumalaa vastaan yhtään millään tavalla, saati taistelussa.
Rukoilkaa puolestani, olen " niin väsynyt tähän kaikkeen ". Tarkoitan tämän maailman menoa ja Suomenkin eduskunnan homolakipäätöstä.- JeesusElää
Kummallinen käännös?
Mitä sä oikein höpiset?
Kirjoituksestasi päätellen olet Jeesuksen lapsi. Ei sun tarvii mietiskellä mitään hengellisesti kuolemista. Kun olet saanut Jumalan Hengen niin silloinhan sinä juuri synnyit uudesti eli heräsit eloon. !!
Saat olla vapaa Jumalan Lapsi ja luottaa että Hän johtaa sinua kaikessa. Myös oikeissa rukouksissa ja teoissa. Nöyryys riittää "itselle kuolemaksi" eli kysyt aina Jumalan mieltä etkä omaa mieltäsi. Mutta lapsi saa silti elää ja iloita.
"Ilo Herrassa on teidän väkevyytenne". Ilo on elämän merkki. - JeesusElää
Ef6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Tuo tarkoittaa rukouksessa taistelua ja sitä ettei ihmisiä vastaan taistella.
- RepeRuutiKalliolle
Jeesus on Herra. Jeesus palaa ja kaiken lisäksi pian!
https://www.youtube.com/watch?v=njcjWwnWcgQ - InhottavaRealisti
Lapsellista höpötystä.
- Käänny.TeeParannus
Inhottavaa idioottia odotetaan helvatissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213423- 1143111
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552124- 381933
- 1081892