Kehu itseäsi kolmella sanalla.
Naiset voi myös. :)
palstan mies
42
<50
Vastaukset
- ätmel
Alemman taso mies.
- MIES.........78
Komea, älykäs, varakas
- MIES.........78
Niin ja vielä neljäs, paksu sa muuten sopiva muna ;)
- Nnnnainennn
täydellinen täydellinen ja täydellinen
- ättmi
Ruma,lyhyt,ylipainoinen
- atännä
Kiltti ja kunnollinen.
(oli ihan pakko, anteeksi kovasti ;)) Viettäkää kiva ilta!- Ikis__M
Veit sanat suustani, aioin laittaa kiltti, kunnollinen ja empaattinen :)
- Jeah222
Karismaattinen, kova juomaan ja renttumainen
- kahkah
Ei taida olla vitun puutetta?
- Jeah222
Välillä on. Jos pidenpään puute kestää niin tyydyn huononpaan laatuun.
- kahkah
Jeah222 kirjoitti:
Välillä on. Jos pidenpään puute kestää niin tyydyn huononpaan laatuun.
Tarkoittaa varmaan että joutuu vähän kumppanin ikää tarkastamaan ylöspäin?
Erilaisten ihmisten kanssa toimeen tuleva, ystävällinen ja tuhma. ;)
- rich_religenous_dependap
Liian tasokas suominaiselle.
Siinäpä se kolmella sanalla. - ätmioon
kaunis, komea, lihaksikas
Vahva, kiltti, empaattinen
- punukkiryssäsaataba
Vituttaako oon vasemmistolainen
Muajahah - Soijaapukkaaa
Itsestäni: hyväksyy kaikki ihmiset sellaisina kuin ne ovat, hyvää seuraa rentoon ajanviettoon ja huumorintajuinen.
Hänestä: pyrkii olemaan ystävällinen kaikille, ymmärtäväinen ja ihanan kekseliäs. "Hyvä mies jollekin."
(Kolmella sanalla ko piti kehua ihteään. Ei sanottu että listaa kolme asiaa. Tuota lausetta oöen kuullut turhankin usein, muiltakin kuin kavereilta.)- mies_86_vastaa
Kielitaitoinen, DarkFearin kaveri.
- Aisuri-Eki
Hyvätuloinen, kiltti, kunnollinen.
- Bicky-mies
Komea, lihaksikas, jännittävä.
- voitinpelin
ruma, lihava, pieni muna
oujee - Suomi-Maija
Elämän koululainen, rehevä.
- Vaatimatonkin_vielä
Iso komea K###ä!
- sitäkötarkoitit
känsä?
- erikoineN-
Kiltti, neitsyt ja asperger. (mun mielestä nuo ovat hyviä piirteitä)
Tavallaan tuo neitsyys on hyvä piirre ja asia, mutta toisaalta voiko se jatkua ikuisesti? Loputtomiin jatkuessaanhan se kertoo vain elämättömästä elämästä, mitä tulee seksiin ja parisuhde-elämään. Eli tavallaan on ja ei ole. Se on hyvä piirre sellaiselle, joka hakee kaltaistaan. Miten näet tämän?
- introverdi
Uuden renessanssin johtomies.
- Palstanmies
Tanniininen, pirskahteleva, viipyilevä
-Ei parisuhteita, eikä eroja taustalla = Puhdas pöytä uudelle rakkaudelle.
-Lähes kokematon = Terveys.
-Haluaa vielä tulevaisuudessa sekä seksiä, että parisuhteen = Hiomaton timantti!- Ex__PUA
Kiltti, kunnollinen ja vaatimaton. ;)
- hyvä.atm.nro.123
neitsyt, nero, kunnollinen
- uskovainen_
Jeesus, johon uskon, on Jumala.
Jeesus, joka on Herrani, on sovittanut syntini.
Jeesus, jota rakastan, voitti kuoleman.- henkisestiraiskattu
Henkinen raiskaaja :(
Laitan mahtavia lällyjä
- sincyan
pieni, nätti ja fiksu
- DarkFear-ei-kirj
Tukka kuin Juicella.
- The_real_darkkis
Suvaitsevainen, sivistynyt, eurooppalainen.
Pitkä, tumma, komea
- MinäOlenErilainen
Liian hyvä sinulle.
- intj87
Älykäs, empaattinen, huumorintajuinen
- sdfgsdgds
Mensa ja rikas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437