Uni - SRK: Puhdistu Jumalan tahdon mukaiseksi.

sinettisormus1

28.6.aamuyöllä näin unta jossa olin jossakin seurakunnan kokouksessa. Ihmettelin heidän tekemisiään. Ehtoollista jaettiin kuin kojusta, kuka vain milloinkin sitä kävi pyytämässä ja siellä oli paljon erinlaista ohjelmaa, etten heti kerinnyt ehtoollista nauttimaan ja ajattelinkin, että käyn ennen pois lähtöäni. Näin siellä jonkin kumman pöydän/ lavan, jonka pinta oli karhea ja se oli kuin jokin kärsimyspöytä. En hyväksynyt kaikkea toimintaa siellä. Ajattelin pian lähteä pois, mutta ennen sitä pitäisi käydä siellä ehtoollisella ja kävelin tuohon pisteeseen, mutta en enää ehtoollista saanut. Nostin siitä kovan haloon ja päätin etten lähde ennenkuin ehtoollisen saan, mutta sitä ei silti annettu. Olin vihainen ja aloin paheksumaan ääneen heidän toimintaansa että se oli monin kohdin Jumalan sanan vastaista, Aloin julistamaan kovaan ääneen, ihmiset ympärilläni ja tuo julistus muuttui profetiaksi, joka otettiin vahvasti vastaan:
-” Puhdistautukaa kaikkesta synnistä ja epäjumalan palvonnasta ja alkakaa tehdä ja elää niin kuin Jumala Raamatun sanassaan meitä opettaa, puhdistakaa seurakunta Jumalan tahdon mukaiseksi!”
Ihmiset innostuivat kanssani uudistamaan tuota seurakuntaa, tarkkaillen mikä heillä ei ollut Jumalan tahdon mukaista ja se poistettiin ja pyrittiin uuteen ja parempaan. Uni loppui.
Unen sanoma on hyvin selvä. Meidän tulee ihmisenä ja Srk:na, tutkiskella itseämme ja puhdistua epäpyhästä ja tehdä Jumalan tahdon ja sanan mukaisesti. Tämä on unohtunut tämän päivän ihmisiltä ja seurakunnilta.

21

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • sinettisormus1

Aamen. Uskon koti seurakuntien lisääntyvän.

• Sinullekin
        sinettisormus1 kirjoitti:

Aamen. Uskon koti seurakuntien lisääntyvän.

Niin minäkin!:)

• 34774

374743

• sinettisormus1
        Sinullekin kirjoitti:

Niin minäkin!:)

... itse asiassa, olen usein miettinyt, järjestäväni omaan kotiini jotain hengellistä kokoontumista, Jumalan sanan ääreen, mutta vielä se on jäänyt ajattelu tasolle .... Suurin este on ollut tämä ei uskossa oleva mieheni, hän kyllä on suostuvainen, jos jotain haluan järjestää, mutta poistuu itse siksi aikaa johonkin, enkä haluaisi häntä omasta kodistaan häätää, kaipa siihen ratkaisu löytyy, jos se on niin tarkoitettu ...
        Siunausta sinulle "Sinullekkin" ja teille muille, pian, eli ensi lauantaista lähtien jään täältä n. kuukauden tauolle ....

• sinettisormus1

... en ole koskaan ollut tällaisessa hengellisessä koti kokuksessa, joten olisi mukavaa jos joku jakaisi kokemuksiaan tästä toiminnasta, mitä se voi olla ....

• sinettisormus1

... miten sen järjestän, mitä otan huomioon, jokin raami tuolle tilaisuudelle, joka kuitenkin on vapaa muotoinen ja Pyhän Hengen johdattelema. Seurailija, hu-huu, sinulla lienee kokemusta asiasta, hu-huu, missä olet?

• sinettisormus1

Tänä päivänä kodeissa järjestetään jos minkälaisia kutsuja, on tubberin astia kutsuja, vaatekutsuja, meikki kutsuja, pesuaine kutsuja ...., mutta mitä jos tehtäisiin jotain uutta, heitetään pois nuo maalliset kutsut, joiden tarkoitus on vain kerätä rahaa ja rikastuttaa joitain, mutta alkakaamme järjestää Pyhän Hengen kutsuja, voi kuinka se siunaisikaan kotejamme!
        Aamen!

• sinettisormus1

Huom! En tarkoita tällä sitä, että noiden kotikokousten tulisi tulla Srk: n tilalle vaan toisiaan tukemaan ja lisäämään uskovien keskinäistä yhteyttä Jumalaansa, rukouksien ja ylistyksin. Sen pääasiallisin tarve olisi rukous ja ylistys.

• eyrtyrte

retyyrte

• sinettisormus1

Viimeinen seurakunta.

”Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä (ateisti) etkä palava (uskova); oi, jospa olisit kylmä tai palava! Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos. Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet (hengellisesti) viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston (ilman Kristuksen vanhurskautta).” – Ilmestyskirja 3:15-17

Ilmestyskirjan seitsemän seurakuntaa, kuvaavat seitsemää seurakunta aikaa apostolisesta alkuseurakunnasta viimeiseen luopiokirkkoon. Viimeinen Laodikean seurakunta kuvaa 1948 syntynyttä maallistunutta liberaalia seurakuntaa ja sen nimi tarkoittaakin ”Ihmisten Oikeudet”.

• mustahevonen

Ka syön vielä ehtoollisen ( on illallinen, iltapala ) ja keikautan sontalaatikon kyljelleen.

Jeesuskin söi enemmän kuin öylätin verran ja joi ja kelpasi muukin viini kuin punkku.
      Eikä joka päivä tule sitä syntiäkään niin rutkasti tehtyä ja kuitenkin syön ehtoollisen ja tuon viininjuominen on sitten niin ja näin , pilaantunutta mehua tuo viini lienee ei niinkään verta ?

• Tuhis senkun pilkkaa Jumalaa.

• Voisentään

Hävettää nuo pilkkajat, sillä on seurauksia tulevaisuudessa.

• 7896
        Voisentään kirjoitti:

Hävettää nuo pilkkajat, sillä on seurauksia tulevaisuudessa.

Amen.

• JeesusElää

Raamatusta minua on näinä päivinä puhutellut kaksi herätystä Israelissa ennen tuhoa.
      Vanhan testamentin aikakkirjassa ne oli kuvattu yllättävän elävästi.
      Kaksi kuningasta kutsui maata herätykseen mutta kaikki eivät kuunnelleet.

Mielestäni tällaista pitää lukea esimerkkinä Jumalan toiminta-tavoista. Ehkä Herra sittenkin antaa meille vielä pienen herätyksen kun toimimme kuten tämän ketjun aloittaja unessaan. Huutakaa heille kutsua vielä viime hetkelläkin.

Hiskian herätys:
      2.Aikakirja:
      30:6 Juoksijat kulkivat, mukanaan kuninkaan ja hänen päämiestensä kirjeet, halki koko Israelin ja Juudan ja julistivat kuninkaan käskystä: "Te israelilaiset, palatkaa Herran, Aabrahamin, Iisakin ja Israelin Jumalan, tykö, että hän palajaisi niiden tykö, jotka teistä ovat säilyneet ja pelastuneet Assurin kuningasten käsistä.
      30:10 Ja juoksijat kulkivat kaupungista kaupunkiin Efraimin ja Manassen maassa ja aina Sebuloniin saakka. Mutta heille naurettiin ja heitä pilkattiin.
      30:26 Ja Jerusalemissa oli ilo suuri, sillä Israelin kuninkaan Salomon, Daavidin pojan, ajoista asti ei sellaista ollut tapahtunut Jerusalemissa.

Joosian herätys :
      2.Aikakirja 35:18 Sellaista pääsiäistä ei oltu vietetty Israelissa profeetta Samuelin ajoista asti; sillä ei kukaan Israelin kuninkaista ollut viettänyt semmoista pääsiäistä, kuin nyt viettivät Joosia, papit ja leeviläiset, koko Juuda ja saapuvilla olevat israelilaiset sekä Jerusalemin asukkaat.

Kun Joosia kuoli alkoi Jerusalemin tuuomiot ja kaikki pantiin maantasalle.

En yleensä usko mihinkään lopunajan herätyksiin mutta tässä yllättäin näen pienen sellaisen :)

Jos vain nousee joku kutsumaan ihmisiä........

• sinettisormus1

Aamen.

• sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

Eilen aamulla, kun olin rukouksessa, herättyäni ennen kellon soittoa, kesken rukouksen huomasin että minulla oli yhtä aikaa näky päällä, vaikka mieleni työsti rukousta, huomasin saavani yhtä aikaa näyn, jossa oli silälasit, ja nehän symbolivat hengellistä näkökykyä, ....
      Herran Rauhaa ja Siunausta teille!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      62
      4898
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      3982
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      3591
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      118
      3138
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2944
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2618
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      266
      2270
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2246
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1943
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108