Auttakaa mua mä oon jo pitkään lämmitelly (ihastusta) mut lähes aina kun mä lähetän sille wapis et (esim) Alax ni se vastaa et en oo kiinnostunu susta vaikkakin toisaalta se taas LIVENÄ nähtynä se näyttää täydet merkit siitä et se tykkää musta mutta mä pelkään et me menetetään välit jos mä yritän tehä aloitteen mä en kertakaikkisen tiedä mitä teen auttakaa
Palavasti rakastunut
3
124
Vastaukset
- Nuohooja
Mee rohkeasti sen luo ja sano et voinko mää työntää mun subjektiivin sun objektiiviin
- Vinkkinä
Ei ole kiinnostunut, jos jo vastasi että ei ole kiinnostunut. Jos hän on tarpeeksi kypsä seurusteluun, niin hän osaa sanoa kyllä. Voit myös kysyä että onko mahdollista että hän joskus tulevaisuudessa olisi kiinnostunut seurustelemaan vai onko nyt vain huono ajankohta hänelle. Kysy selvä kysymys ja jos siihen tulee kieltävä vastaus, niin asia on sillä selvä.
- Lapsienongelmia
Eikös tuo "alax" ole aika selvä aloite? Ja siihen aloitteeseen on vastattu ei. Mitä useamman kerran kysyt, sitä vahvempi vastaus ei on. Hän voi tykätä sinusta kaverina (jonka onnistut ihastuksissasi kääntämään niin, että hän olisi kiinnostunut muutenkin) mutta ei koskaan voisi kuvitella seurustelevansa kanssasi - ainakaan nyt.
Lopeta siis hyvän sään aikana jankuttamasta tuota alax olee-juttua ja ala juttelemaan vain niitä näitä. Hän kyllä ilmoittaa, jos mieli joskus muuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106