Auttakaa mua mä oon jo pitkään lämmitelly (ihastusta) mut lähes aina kun mä lähetän sille wapis et (esim) Alax ni se vastaa et en oo kiinnostunu susta vaikkakin toisaalta se taas LIVENÄ nähtynä se näyttää täydet merkit siitä et se tykkää musta mutta mä pelkään et me menetetään välit jos mä yritän tehä aloitteen mä en kertakaikkisen tiedä mitä teen auttakaa
Palavasti rakastunut
3
159
Vastaukset
- Nuohooja
Mee rohkeasti sen luo ja sano et voinko mää työntää mun subjektiivin sun objektiiviin
- Vinkkinä
Ei ole kiinnostunut, jos jo vastasi että ei ole kiinnostunut. Jos hän on tarpeeksi kypsä seurusteluun, niin hän osaa sanoa kyllä. Voit myös kysyä että onko mahdollista että hän joskus tulevaisuudessa olisi kiinnostunut seurustelemaan vai onko nyt vain huono ajankohta hänelle. Kysy selvä kysymys ja jos siihen tulee kieltävä vastaus, niin asia on sillä selvä.
- Lapsienongelmia
Eikös tuo "alax" ole aika selvä aloite? Ja siihen aloitteeseen on vastattu ei. Mitä useamman kerran kysyt, sitä vahvempi vastaus ei on. Hän voi tykätä sinusta kaverina (jonka onnistut ihastuksissasi kääntämään niin, että hän olisi kiinnostunut muutenkin) mutta ei koskaan voisi kuvitella seurustelevansa kanssasi - ainakaan nyt.
Lopeta siis hyvän sään aikana jankuttamasta tuota alax olee-juttua ja ala juttelemaan vain niitä näitä. Hän kyllä ilmoittaa, jos mieli joskus muuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1504496Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1863073Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis212753Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi962747Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1312402Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos341984Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu531976En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131825Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat121789Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381099