Miesten suhtautuminen

tuleva_ex-läski

Miten on, lähtisitkö miehenä deittailemaan naista, joka on menossa mahalaukun ohitusleikkaukseen? Urheilen ja syön terveellisesti, ja minulle on tulossa kyseinen leikkaus tukemaan painonpudotusta. Haluaisinkin tapailla miestä, joka myös liikkuu ja on kiinnostunut syömään terveellisesti. Onko tällainen yhtälö mahdoton? Pitäisikö minun pitää deittaillessa salassa tuleva leikkaus, vai jättää deittailu leikkauksen jälkeiseen aikaan?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos muuten olemus viehättää naisessa, niin mitä tuollaisella on väliä.

• 218218

Jättää deittailu tulevaisuuteen. Minäkuvasi tulee muuttumaan, elämäntapasi muuttuvat, ei ole mitään järkeä tuossa vaiheessa yrittää vielä ylläpitää ja kehittää parisuhdettakin.

• tuleva_ex-läski

Tämä minunkin mielestäni olisi se syy, jonka takia voisin jättää deittailun tulevaisuuteen. Mutta olisihan se ihanaa, jos löytäisin vaikka kesäromanssin leikkausta odotellessa. :)

• gfdfgsdgsd

Jos joku mies on sinusta muuten kiinnostunut, niin ei tuo leikkaukseen meno siihen vaikuta millään tavalla. Anna mennä vaan.

• sinkkumies39

No ei naiset muutenkaan halua tavata miestä joka urheilee ja käy salilla ja omaa suht terveelliset tavat. En polta enkä juopottele usein mut naisia kiinnostaa just ne juopot. Ei naisen ylipaino haittaa jos sitä ei ole liikaa. Itse haluaisin hyväkuntoisen naisen joka jaksaa tulla perässä tai rinnalla.

• tuleva_ex-läski

Silloin, kun en itse liikkunut, en halunnut urheilevaa miestä. Mutta nyt, kun olen tehnyt elämäntaparemontin ja liikun päivittäin, haluan rinnalleni miehen, joka lähtee kanssani lenkille tai kamppailulajitreeneihin, mutta viihtyy välillä myös sohvalla.

• 164cmM

Itse olen juoppo mutta en kelpaa. Lisäksi käyn lenkillä ja salilla mutta en edelleenkään kelpaa. Miksi näin?
        Se johtuu siitä että naiset haluavat paskaa jauhavan ja uhoavan miehen ja sellaisia useimmiten syntyy alkoholin vaikutuksesta. Mulla ei luonne muutu vaikka joisin miten. Yhtä syrjään vetäytyvä ja mykkä olen kuten ennenkin.
        Miksi sitten urheilulla ei ole vaikutusta saantiini johtuu siitä että naiset eivät ota huomattavan lyhyitä miehiä. Sen sijaan haukkumista kuulee joka paikassa, useimmiten miesten toimesta.

• saapukka

Tuo leikkaus on aika iso juttu. Ja siihen meneviä varoitetaan siitä, että parisuhdekkin muuttuu. Minä kävin ja siihen se parisuhde meni. Avioero alta vuosi tuosta leikkauksesta. Puoliso ei loppujen lopuksi kestänytkään laihtuvaa olemustani..
      Eli on siitä kyllä puhuttava ja mietittävä kannattaako ottaa riski. Leikkauksen jälkeenkin on aika vaikeaa monilla, syömisten ja muun kanssa..

• tuleva_ex-läski

Joo, olen kuullut noita varoituksia. Miten sinulla muuten meni se leikkaus? Tuliko komplikaatioita tmv? Ehkä kaipaan tällä hetkellä vain pientä kesäromanssia treenaamisen oheen. :)

• seonnoutankjuu

Ihminen, jolle tehdään laihdutusleikkaus on todella sairaalloisen lihava.. Muutaman kilon ylipainolla ei leikkaukseen ryhdytä. Se on todella valtava rasitus ja koetus kropalle sekä psyykelle, että jos mitään hetken flirttiä enemmän hakee, olisi paras odottaa sinne toipumisen jälkeen. Senkin jälkeen haasteet jatkuu, sillä leikkaus ei ole tae ikuiselle hoikkuudelle. Koko elämäntapa on pistettävä remonttiin, sen lisäksi että tämänkaltainen valtava ruumiillinen muutos on jo yksistään iso stressi.
      Kesäflirtti voi keventää ja piristää mieltä, ja miksi ei jos todella se oikea kodalle osuu joka jaksaa koko sen prosessin vierelläsi kulkea, on se hieno asia!
      Summasummarum: anna palaa mutta ota kevyesti!
      Ja minun vastaukseni kysymykseesi lähtisinkö deittailemaan naista joka tuollaisen operaation tarpeessa on,on vastaus En.

• eikelpaaläski

Taitaa olla 50kg liikaa painoa eikä liikunta oikein maistu kun tuollaiseen leikkaukseen joutuu. Katsoo vähän mitä syö ja harrastaa edes kahdesti viikossa liikuntaa niin ei liho 200 kg

• tuleva_ex-läski

Harrastan kolmesti viikossa melko rankkaa lajia ja lisäksi lenkkeilen, ruokavalion olen jo hoitanut kuntoon. Osittain muista syistä päädyin tuohon leikkausratkaisuun, muunlainen leikkaus olisi tehty joka tapauksessa. Ylipainoa on "tarpeeksi".

• eikelpaamuuten

Paljonko roikkuu löysää nahkaa sinussa. Lihavilla se maha roikkuu ja nahka roikkuu tosi ällöttäväsi. Parempi vaan että ei liho koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6590
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4142
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3389
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      2944
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1940
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1626
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      88
      1453
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1433
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1409
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1386
    Aihe