Kyllä nyt perssua vituttaa

Perssuonidari

Palstaperssua vituttaa armottomasti se että perssut käänsivät totaalisesti takkinsa päästäkseen hallitukseen ja ministeriaudin takapenkille. Mamuja tulee lisää ja paljon vaikka perssut muuta lupasi. Köyhiltä ja eläkeläisiltä leikataan vaikka perssut muuta lupasi. Kreikkaankin lapioitaisiin rahaa, mutta perssujen vihaama Alex Stubb sai sen piikin kiinni. Kyvytön soini ei olisi pystynyt siihenkään. Kyllä perssua vituttaa ja se vitutus ei ihan heti lopu. Perssut laittoi ministereiksi toheloita jotka eivät saa aikaan mitään. Oikeusministeri ei tajua laista ja puolustusministeri vähät välittää että ilmatilanluokkauksia on ennätysmäärin. Talous sakkaa ja nollakasvua on luvassa. Ei kai sen näin pitänyt mennä? Perssuthan ovat viimeiset 4 vuotta hehkuttaneet että perssut saavat suomen kuntoon, mutta eipä siltä näytä. Edellinen hallitus oli täysin kädetön, mutta tämä uusi taitaa ylittää senkin ennätykset. Kyllä näin poliittisena nihilistinä on mukava nähdä miten perssut joutuvat syömään kaiken sen paskan mitä ovat syytäneet. Neljä vuotta huutelivat edelliselle hallitukselle ja nyt tekevät itse samaa. Kyllä ironia on vaan mahtavaa.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taitaakirpoa

      Hallitus on pitänyt istuntoa säätelyn vähentämiseksi ja siitä hallitus on yksimielinen ja toteuttaa jo nyt sitä politiikkaa. Tätähän Soini lupaili vaalikeskusteluissa. Eli yksi minulle tärkeä lupaus täyttyy. Autovero alenee joten toinen lupaus täyttyi. Soini lupaili myös menoa hallitukseen ja ministeripaikkoja. Ajattelin että se vaatii neuvottelutaitoja ja joistakin periaatteista hölläämistä mutta silloin oltaisiin kuitenkin siellä missä valta ja vaikutusmahdollisuudet ovat. Joten kolmas lupaus toteutui ja ajattelemallani tavalla. Uhkakuva oli että vihervasemmisto pääsisi jälleen hallitukseen ja silloin tulisi maahanmuuttomyönteisyyttä hallitukseen ja kiintiöitä kasvatettaisiin. Nyt tehdään mitä voidaan ja hyvä niin. Osittain lupaus täyttyy tältäkin osin. Tiukennuksia tuli muutamiin maahanmuuttopykäliin. Kreikan tilanne on päässyt käsistä ja siinä Suomi on matkustajana. Edellisen hallituksen tekemät lupausket ovat sitovia ja niiden osalta on pakko mennä. Mutta lisätukien suhteen uusi hallitus on tiukempi. Joten kaikenkaikkiaan hyvin on minulle tärkeät lupaukset pitäneet. Olen tyytyväinen perussuomalaisten toimintaan ja olen tyytyväinen myös hyvistä hallituskumppaneista. Vaikka kuinka laittaisit sanoja ja ajatuksia meidän suuhun ei se muuta meidän mielipidettä ja tyytyväisyyttä. Näillä katkeransävyisillä kirjoituksillasi todistat että suunta on ollut oikea ja kirpoo vastustajia niin pirusti.

      • Palstaperssuonhomo

        Juu-u. Kyllä se perssu-uskovaisuus on joissain vahvaa. Ja kumma että stubb sanoi ettei tukea enää anneta samoin kuin soini ennen vaaleja. Ei kuulemma tarvitse. Mutta nyt perssut ovat antamassa kolmatta tukipakettia ihan itse. Maahanmuutto kasvaa ja autovero piti poistaa kokonaan. Ministeriaudista soini myi kaikki periaatteet. Eli palstaperssulla on defenssit päällä ettei uskonnollisen hurman tuoma mielihyvä romahda ja samalla perssun hauras mielenterveys. Perssukriitikoiden määrä puolestaan vain kasvaa kun äänestäjät hylkäävät petturipuolueen ja sekös palstaperssua vituttaa... XD


      • Jakirpoolisää
        Palstaperssuonhomo kirjoitti:

        Juu-u. Kyllä se perssu-uskovaisuus on joissain vahvaa. Ja kumma että stubb sanoi ettei tukea enää anneta samoin kuin soini ennen vaaleja. Ei kuulemma tarvitse. Mutta nyt perssut ovat antamassa kolmatta tukipakettia ihan itse. Maahanmuutto kasvaa ja autovero piti poistaa kokonaan. Ministeriaudista soini myi kaikki periaatteet. Eli palstaperssulla on defenssit päällä ettei uskonnollisen hurman tuoma mielihyvä romahda ja samalla perssun hauras mielenterveys. Perssukriitikoiden määrä puolestaan vain kasvaa kun äänestäjät hylkäävät petturipuolueen ja sekös palstaperssua vituttaa... XD

        Minun persu uskovaisuus on paljon heikempi kuin sinun peruvihan sokaisema mielentilasi. Mutta laskettakoon se sen piikkiin että et ole perillä politiikasta etkä siitä miten asiat yleensä eduskunnassa menee. Minulle tärkeitä asioita meni läpi ja sille et voi muuta kuin katkerasti itkeä kuten teet. Minulle maahanmuutto ei ole mikään ydinasia vaan moni muu. Persut eivät sitä tukipakettia anna yksin. Eikä puolueen virallinen kanta ole että kriisimaita tuettaisiin. Jos olen väärässä niin linkitä puolueen viralliset kannat ja kannanotot joissa Soini ja perussuomalaiset puhuvat tukipakettien puolesta. Niin, eipä löydy. Ja ei minua vituta. Oletko ajatustenlukija joka tietää persujen ajatukset? Kirjoittelustasi näkyy vain kauhea katkeruus ja se sinun vitutuksesi kun persut eivät romahtaneet ja nousivat vielä hallitukseeen. Juuri kun tulit siitä huutaneeksi neljä vuotta ja esitit talvella varmoja tuloksia 2015 vaaleista. Mutta kusi luikahti omaan sukkaan JA SEKÖS VITUTTAA.


      • Jakirpoolisää kirjoitti:

        Minun persu uskovaisuus on paljon heikempi kuin sinun peruvihan sokaisema mielentilasi. Mutta laskettakoon se sen piikkiin että et ole perillä politiikasta etkä siitä miten asiat yleensä eduskunnassa menee. Minulle tärkeitä asioita meni läpi ja sille et voi muuta kuin katkerasti itkeä kuten teet. Minulle maahanmuutto ei ole mikään ydinasia vaan moni muu. Persut eivät sitä tukipakettia anna yksin. Eikä puolueen virallinen kanta ole että kriisimaita tuettaisiin. Jos olen väärässä niin linkitä puolueen viralliset kannat ja kannanotot joissa Soini ja perussuomalaiset puhuvat tukipakettien puolesta. Niin, eipä löydy. Ja ei minua vituta. Oletko ajatustenlukija joka tietää persujen ajatukset? Kirjoittelustasi näkyy vain kauhea katkeruus ja se sinun vitutuksesi kun persut eivät romahtaneet ja nousivat vielä hallitukseeen. Juuri kun tulit siitä huutaneeksi neljä vuotta ja esitit talvella varmoja tuloksia 2015 vaaleista. Mutta kusi luikahti omaan sukkaan JA SEKÖS VITUTTAA.

        Mielummin sitä on kuitenkin enemmistön puolella.


      • Kusitnilkkaasi
        pepep kirjoitti:

        Mielummin sitä on kuitenkin enemmistön puolella.

        Eli kannatat hallituksen linjauksia. Koska hallitus on koottu enemmistön äänestyskäyttäytymisen perusteella. Hyvä tietää jatkossa että sinä kannatat enemmistön mielipidettä!

        Ja seuraavaksi hätääntynyt selitys?


      • Kusitnilkkaasi kirjoitti:

        Eli kannatat hallituksen linjauksia. Koska hallitus on koottu enemmistön äänestyskäyttäytymisen perusteella. Hyvä tietää jatkossa että sinä kannatat enemmistön mielipidettä!

        Ja seuraavaksi hätääntynyt selitys?

        On niissä jotain hyvääkin. Uskon esimerkiksi, että ay-liikkeen valta hälvenee EU:n myötä, ja siinä mielessä hallitus vain yrittää nopeuttaa väistämätöntä. En kuitenkaan hyväksy Persujen rasismia! - ja muutamaa muutakaan asiaa heissä. Onneksi ne ei juurikaan viralliseen persulinjaan enää kuulu, vaikka välillä saa lukea ns. "yksittäistapauksista".


      • kusitnilkkaasi
        pepep kirjoitti:

        On niissä jotain hyvääkin. Uskon esimerkiksi, että ay-liikkeen valta hälvenee EU:n myötä, ja siinä mielessä hallitus vain yrittää nopeuttaa väistämätöntä. En kuitenkaan hyväksy Persujen rasismia! - ja muutamaa muutakaan asiaa heissä. Onneksi ne ei juurikaan viralliseen persulinjaan enää kuulu, vaikka välillä saa lukea ns. "yksittäistapauksista".

        Rasistisia yksittäistapauksia löytyy myös muista puolueista. Tai nekään eivät ole sen enempää rasistisia mutta leiman siitä saa. Sanotaanko nyt vaikka Pia Kauman huoli mamujen lastenrattaista. Toi äänestäjien häneltä tivaamia kysymyksiä julki ja niinhän siinä kävi että rasistin leimahan siitä poksautettiin otsaan. Mutta aukaisisitko minulle sitä miten EU ajaa ay liikkeiden valtaa alas?


      • kusitnilkkaasi kirjoitti:

        Rasistisia yksittäistapauksia löytyy myös muista puolueista. Tai nekään eivät ole sen enempää rasistisia mutta leiman siitä saa. Sanotaanko nyt vaikka Pia Kauman huoli mamujen lastenrattaista. Toi äänestäjien häneltä tivaamia kysymyksiä julki ja niinhän siinä kävi että rasistin leimahan siitä poksautettiin otsaan. Mutta aukaisisitko minulle sitä miten EU ajaa ay liikkeiden valtaa alas?

        1) Näitä "yksittäistapauksia" on ollut selkeästi eniten Persuilla.

        2) EU ei aja ay-liikkeitä alas tarkoituksellisesti, mutta yhteinen markkina-alue johtaa ennenpitkää siihen. Ay-liike vääristää työn markkinoita ja yritys voisi palkata enemmän työntekijöitä, jos palkkakustannukset olisivat alhaisemmat. Loogista on ajatella, että halvempi työn hinta laskee myös tuotteiden hintoja, jos porvarit eivät vedä välistä. En ole kuitenkaan selvittänyt työn kustannuksia eri maissa, mutta tästä johtuu esimerkiksi se, miksi Virossa työvoimakeskeiset tuotteet ja palvelut ovat halvempia. - Markkinat pakottavat toimiin, jos halutaan vientiä EU-alueelle, ja kilpailukykyä täytyy saada jostain, jotta pääsemme hyödyntämään globalisaatiota.


      • Oikeastaan näen Suomen suurimmaksi haasteeksi sisäisen devalvaation ohella sen, miten varmistetaan se, ettei hyvinvointi talouskasvun tullessa jää pelkästään porvarien käsiin.


      • kusitnilkkaasi
        pepep kirjoitti:

        Oikeastaan näen Suomen suurimmaksi haasteeksi sisäisen devalvaation ohella sen, miten varmistetaan se, ettei hyvinvointi talouskasvun tullessa jää pelkästään porvarien käsiin.

        1) Totta. Mutta maahanmuuttokriittisen populistisen puolueen tuleekin herättää kohua arkaluonteisistakin aiheista. Muuten ei tule yhteiskunnallista keskustelua.

        2) Työn sivukulut liian kovat sekä osa työehdoista kohtuuttomat pienemmille yrityksille. Totta sekin että liian jäykät työmarkkinat vaikeuttavat talouskasvua, työllistymistä ja siten verojen kertymää.


      • kusitnilkkaasi kirjoitti:

        1) Totta. Mutta maahanmuuttokriittisen populistisen puolueen tuleekin herättää kohua arkaluonteisistakin aiheista. Muuten ei tule yhteiskunnallista keskustelua.

        2) Työn sivukulut liian kovat sekä osa työehdoista kohtuuttomat pienemmille yrityksille. Totta sekin että liian jäykät työmarkkinat vaikeuttavat talouskasvua, työllistymistä ja siten verojen kertymää.

        1) Rasismi on kuitenkin asia, jota ei pidä hyväksyä. Eikä näistä "kainalontuulettelijoista/maahanmuuttokriitikoista" mitään saa irti, muuta kuin vihaa.

        2) Joitakin sivukulujakin on pakko olla, muuten ei esimerkiksi eläke kerry. Mitä sivukuluja erityisesti ajattelit? Lisäksi hyvä puoli ihmisten työllistymisessä olisi se, ettei valtiolta kuluisi enää varoja työttömyyskorvauksien maksamiseen.


      • huhuhujhuujj

        Ei kyllä työllistäminen voisi enää olla helpompaa, kuin mitä se nykyään on nolla sopimusten myötä, jos pienyrittäjä ei näitä osaa käyttää, niin ei se yhteiskunnan vika ole, vaan yrittäjän itsensä, kun ei viitsi asioista ottaa selvää.


      • kusitnilkkaasi
        pepep kirjoitti:

        1) Rasismi on kuitenkin asia, jota ei pidä hyväksyä. Eikä näistä "kainalontuulettelijoista/maahanmuuttokriitikoista" mitään saa irti, muuta kuin vihaa.

        2) Joitakin sivukulujakin on pakko olla, muuten ei esimerkiksi eläke kerry. Mitä sivukuluja erityisesti ajattelit? Lisäksi hyvä puoli ihmisten työllistymisessä olisi se, ettei valtiolta kuluisi enää varoja työttömyyskorvauksien maksamiseen.

        1. Samaa mieltä, sitä ei pidä hyväksyä.

        2. Eläkemaksuista voisi helpottaa. Eläkttä kertyy kuitenkin paremmin kun tulot on työstä kohtuulliset eikä esim. peruspäiväraha. Vakuutusmaksut ovat toinen joista voisi helpottaa.

        Työllistäminen ei ole ihan helppoa. Onko kaikilla aloilla "nollasopimukset" voimassa? On myös törmäty tapauksiin joissa on tehty työnantajan ja työntekijän välinen sopimus työtuneista ja työehdoista mutta takautuvasti pitänyt maksaa kun liitto kävi käsiksi asiaan. Eikä työntekijä kuulunut liittoon. AY liikkeelä on kuitenkin valta puuttua tällaisiin kahdenvälisiin sopimuksiin.


      • kusitnilkkaasi kirjoitti:

        1. Samaa mieltä, sitä ei pidä hyväksyä.

        2. Eläkemaksuista voisi helpottaa. Eläkttä kertyy kuitenkin paremmin kun tulot on työstä kohtuulliset eikä esim. peruspäiväraha. Vakuutusmaksut ovat toinen joista voisi helpottaa.

        Työllistäminen ei ole ihan helppoa. Onko kaikilla aloilla "nollasopimukset" voimassa? On myös törmäty tapauksiin joissa on tehty työnantajan ja työntekijän välinen sopimus työtuneista ja työehdoista mutta takautuvasti pitänyt maksaa kun liitto kävi käsiksi asiaan. Eikä työntekijä kuulunut liittoon. AY liikkeelä on kuitenkin valta puuttua tällaisiin kahdenvälisiin sopimuksiin.

        Tuon AY-liikkeen puuttumisen voi kiertää perustamalla toiminimen ja laskuttamalla sen kautta työnantajaa.


      • kusitnilkkaasi
        pepep kirjoitti:

        Tuon AY-liikkeen puuttumisen voi kiertää perustamalla toiminimen ja laskuttamalla sen kautta työnantajaa.

        Verottaja muutti ohjeistustaan muistaakseni viime vuonna. Jos toiminimihenkilön työllistää sellainen yrittäjä jonka työlaitteet ovat kalliita ja sitovat paljon pääomaa niin ne rinnastetaan työntekijöiksi, ei alihankintayrittäjiksi. Tällaisia kalliita laitteita ovat kuorma-autot, työkoneet, metallityöstökoneet jne jne.. Sääntönä oln vielä se että on oltava yli 5 henkilöä töissä niin sitten saat vuokrata työvoimaa tällaisiin töihin mutta itse yrittäjä ei saa niitä tehdä. Juuri tällaisella sääntelyllä tapettiin monen toiminimiyrittäjän elinkeino koska ei saa harjoittaa tuollaisia töitä. Tällaisella yhdenmiehen vuokratyöfirmoilla olisi kuitenkin kysyntää lomatuurauksissa, sairastapauksissa ja monissa epävarmojen aikojen kausitöissä.


      • kusitnilkkaasi kirjoitti:

        Verottaja muutti ohjeistustaan muistaakseni viime vuonna. Jos toiminimihenkilön työllistää sellainen yrittäjä jonka työlaitteet ovat kalliita ja sitovat paljon pääomaa niin ne rinnastetaan työntekijöiksi, ei alihankintayrittäjiksi. Tällaisia kalliita laitteita ovat kuorma-autot, työkoneet, metallityöstökoneet jne jne.. Sääntönä oln vielä se että on oltava yli 5 henkilöä töissä niin sitten saat vuokrata työvoimaa tällaisiin töihin mutta itse yrittäjä ei saa niitä tehdä. Juuri tällaisella sääntelyllä tapettiin monen toiminimiyrittäjän elinkeino koska ei saa harjoittaa tuollaisia töitä. Tällaisella yhdenmiehen vuokratyöfirmoilla olisi kuitenkin kysyntää lomatuurauksissa, sairastapauksissa ja monissa epävarmojen aikojen kausitöissä.

        Olisihan se varmasti parempi, kuin välistä vetävä "oikea" vuokratyöfirma, joita hallitus päätti ohjelmassaan tukea. Rekryfirmat nyt vielä ymmärtää, mutta työnvuokraus on mielestäni hiukan kyseenalaista. Parempi olisi työntekijän kannalta, jos olisi vain yksi paikka - TE-keskus - jossa olisi kaikki työpaikat.


      • kusitnilkkaasi
        pepep kirjoitti:

        Olisihan se varmasti parempi, kuin välistä vetävä "oikea" vuokratyöfirma, joita hallitus päätti ohjelmassaan tukea. Rekryfirmat nyt vielä ymmärtää, mutta työnvuokraus on mielestäni hiukan kyseenalaista. Parempi olisi työntekijän kannalta, jos olisi vain yksi paikka - TE-keskus - jossa olisi kaikki työpaikat.

        Niin! Onhan se aika erikoista että palkkatyöntekijä vuokrafirman kautta saa tehdä vuokratyötä mutta yksinyrittäjä ei näin saa tehdä ja ansaita palkkaansa. Onko siinä juridisesti tasavertaisuutta jos tiettyä työtä saa ja toisaalta ei saa tehdä siten että sitä tehdään laskutustyönä. Ja mitä verottaja siinä menettää jos laskuettaan työstä ja maksellaan maksut kuten pitääkin. Ehkäpä takana on AY liikkeiden lobbaus ettei työntekijöistä tule Y-tunnusyrittäjiä.


      • kusitnilkkaasi kirjoitti:

        Niin! Onhan se aika erikoista että palkkatyöntekijä vuokrafirman kautta saa tehdä vuokratyötä mutta yksinyrittäjä ei näin saa tehdä ja ansaita palkkaansa. Onko siinä juridisesti tasavertaisuutta jos tiettyä työtä saa ja toisaalta ei saa tehdä siten että sitä tehdään laskutustyönä. Ja mitä verottaja siinä menettää jos laskuettaan työstä ja maksellaan maksut kuten pitääkin. Ehkäpä takana on AY liikkeiden lobbaus ettei työntekijöistä tule Y-tunnusyrittäjiä.

        Vaikka voihan se toisaalta olla, etteivät kaikki osaisi perustaa toiminimea ja siten jäisivät sitten työvoiman ulkopuolelle. Olen miettinyt kuitenkin sellaista ajatusta, jossa jokainen Suomalainen saisi syntyessään Y-tunnuksen, jolla voisi sitten tehdä töitä. Mutta en sitten tiedä. Voisi olla hankalaa, kun pitäisi tehdä kirjanpidot yms.


    • hyvähallitus

      Itse vankkana kokoomuslaisena olen tyytyväinen Perussuomalaisten toimintaan hallituksessa. Kaikki, siis kaikki, mitä kokoomus vaati ennen vaaleja on nyt mennyt, tai menossa läpi. Stub oli rehellinen, esim. säästöjen määrästä, myös Ruotsin kielen kokoomus halusi säilyttää, Kreikkaa pitää auttaa, sosiaalimenoja on leikattava, ym. Vaikka nyt tätä miten päin kukakin vääntää, kokoomus on toiminut lupaamallaan tavalla. Ehkä niitä Perussuomalaisia harmittaa, siis pienituloisia, eläkeläisiä, lapsiperheitä, auton ostajia ja mitä niitä nyt onkaan, koska heidät tässä petettiin. Ei hyvätuloine persu häviä mitään ja hyvä niin.

      • Seteliselkä.Timuli

        Soini on jo pettänyt KAIKKI vaalilupaukset. Järkyttävää.


      • Kerrotkominulle
        Seteliselkä.Timuli kirjoitti:

        Soini on jo pettänyt KAIKKI vaalilupaukset. Järkyttävää.

        Onko hallitus:

        1. Vähentämässä sääntelyä kuten Soini(kin) vaalihaastatteluissa kertoi kannattavansa?

        2. Onko hallitus karsimassa kuntaliitosten yhteydessä 5 vuoden irtisanomissuojaa. Sehän on ollut Soinin agendalla jo pitkään että joka liitoksessa ei tulisi uutta 5 vuotista?

        3. Helpottaako hallitus ohjelmassaan rikollisten maahanmuuttajien karkoittamista maasta. Tätähän moni persuedustaja vaalihaastatteluissa vaati ja lupaili, myös Soini.

        4. Autoveron poisto oli kova veto Soinilta ja persuilta. Onko nykyinen hallitus alentamassa autoveroa? Jos on niin Soinin vaalilupaus on osittain toteutumassa. Voidaanko silloin puhua petetystä vaalilupauksesta jos se puoliksikin toteutuu?

        Tässä neljä lupausta monen muun joukossa jotka ovat pitäneet. Voiko silloin väittää että KAIKKI lupaukset ovat petetty?


      • oletvissiityhmä

        "sosiaalimenoja on leikattava"

        Perustelepa tämä väite. Juurihan IMF totesi Suomelle että sosiaalimenoja ei kannata leikata yhtään tai Suomi ajautuu pahempaan taantumaan. Näin siinä käy kun kansa äänestää osaamattomat aasit valtaan. Montako hallitusta tässä pitää vielä käydä läpi ennen kun kansa älyää äänestää oikeat puolueet valtaan?


      • kerrotkominulle
        oletvissiityhmä kirjoitti:

        "sosiaalimenoja on leikattava"

        Perustelepa tämä väite. Juurihan IMF totesi Suomelle että sosiaalimenoja ei kannata leikata yhtään tai Suomi ajautuu pahempaan taantumaan. Näin siinä käy kun kansa äänestää osaamattomat aasit valtaan. Montako hallitusta tässä pitää vielä käydä läpi ennen kun kansa älyää äänestää oikeat puolueet valtaan?

        Oletvissiin vielä tyhmempi? Jos väitetään että Soini on pettänyt KAIKKI vaalilupaukset ja minä listaan muutaman joita ei ole petetty. Eli todistan että KAIKKIA vaalilupauksia ei ole petetty niin SINÄ et vissiin vaan olet niin TYHMÄ että höpötät sosiaalimenojen leikkauksista???????????????
        Et siis osaa edes hahnmottaa mistä puhutaan!
        Todetaan vielä sekin että viime hallituskaudella kaksi suurinta aasia eivät olleet hallituksessa vaan oppositiossa. Hallituksessa istui vihreät, vasemmisto, demut, kristilliset ja RKP sekä pääministeripuolueena kokoomus. Mitä nämä saivat aikaan? Nämä aasit ajoivat suomen totaaliseen kuseen. Mutta nyt ei ollut kyse tästä eikä IMF:n varoituksista vaan petetyistä vaalilupauksista jotka KAIKKI väitetään petetyn mutta sitten olikin useita joita ei ollutkaan petetty.


      • kautta.maan.myyty

      • oletvissiityhmä
        kerrotkominulle kirjoitti:

        Oletvissiin vielä tyhmempi? Jos väitetään että Soini on pettänyt KAIKKI vaalilupaukset ja minä listaan muutaman joita ei ole petetty. Eli todistan että KAIKKIA vaalilupauksia ei ole petetty niin SINÄ et vissiin vaan olet niin TYHMÄ että höpötät sosiaalimenojen leikkauksista???????????????
        Et siis osaa edes hahnmottaa mistä puhutaan!
        Todetaan vielä sekin että viime hallituskaudella kaksi suurinta aasia eivät olleet hallituksessa vaan oppositiossa. Hallituksessa istui vihreät, vasemmisto, demut, kristilliset ja RKP sekä pääministeripuolueena kokoomus. Mitä nämä saivat aikaan? Nämä aasit ajoivat suomen totaaliseen kuseen. Mutta nyt ei ollut kyse tästä eikä IMF:n varoituksista vaan petetyistä vaalilupauksista jotka KAIKKI väitetään petetyn mutta sitten olikin useita joita ei ollutkaan petetty.

        "Eli todistan että KAIKKIA vaalilupauksia ei ole petetty niin SINÄ et vissiin vaan olet niin TYHMÄ että höpötät sosiaalimenojen leikkauksista?"

        Et kylläkään ole todistanut mitään sellaisia lupauksia jotka olisi pidetty. Otin esiin sosiaalimenojen leikkauksen koska Soini ja Perussuomalaiset ovat jo pitkään väittäneet olevan suomalaisten asialla, kiertäneet ympäri Suomen toreja keräämässä ääniä eläkeläisiltä. Ja nyt sitten Soini hallituksessa hyväksyy sen että eläkeläisten ja kaikkien köyhimpien tuista leikataan 20% pois. Ylikansalliset yritykset (ei-suomalaiset) sitten saavat lisää verohelpotuksia.

        Mamuvastainen populistipuolue joka petti suomalaiset, kuten arvata saattoi.

        Soinin ja persujen taktiikka on ajaa eläkeläiset ja kaikkein köyhimmät todella tiukille, sen jälkeen alkaa propaganda jossa pyritään todistamaan että mamut ajaa luksusautoilla, eläkeläisten rahoilla.

        Tämä perussuomalaiset, se ei ole muuta kuin kansallissosialistinen populistiporukka, epäilemättä nyt hallitusvastuussa vierittävät kaiken opposition harteille.

        Sitten tämä ylimielinen läski soittaa vielä poskea Putinille ja ajaa sillä touhulla vielä koko maan perikatoon.

        Äänestämiseen pitäisi saada ÄO raja. Tässä maassa nimittäin idiootteja riittää enemmistöksi asti ja niiden takia järkevät ihmiset joutuvat kärsimään.


      • kerrotkominulle
        oletvissiityhmä kirjoitti:

        "Eli todistan että KAIKKIA vaalilupauksia ei ole petetty niin SINÄ et vissiin vaan olet niin TYHMÄ että höpötät sosiaalimenojen leikkauksista?"

        Et kylläkään ole todistanut mitään sellaisia lupauksia jotka olisi pidetty. Otin esiin sosiaalimenojen leikkauksen koska Soini ja Perussuomalaiset ovat jo pitkään väittäneet olevan suomalaisten asialla, kiertäneet ympäri Suomen toreja keräämässä ääniä eläkeläisiltä. Ja nyt sitten Soini hallituksessa hyväksyy sen että eläkeläisten ja kaikkien köyhimpien tuista leikataan 20% pois. Ylikansalliset yritykset (ei-suomalaiset) sitten saavat lisää verohelpotuksia.

        Mamuvastainen populistipuolue joka petti suomalaiset, kuten arvata saattoi.

        Soinin ja persujen taktiikka on ajaa eläkeläiset ja kaikkein köyhimmät todella tiukille, sen jälkeen alkaa propaganda jossa pyritään todistamaan että mamut ajaa luksusautoilla, eläkeläisten rahoilla.

        Tämä perussuomalaiset, se ei ole muuta kuin kansallissosialistinen populistiporukka, epäilemättä nyt hallitusvastuussa vierittävät kaiken opposition harteille.

        Sitten tämä ylimielinen läski soittaa vielä poskea Putinille ja ajaa sillä touhulla vielä koko maan perikatoon.

        Äänestämiseen pitäisi saada ÄO raja. Tässä maassa nimittäin idiootteja riittää enemmistöksi asti ja niiden takia järkevät ihmiset joutuvat kärsimään.

        1. http://www.yrittajat.fi/fi-FI/uutisarkisto/a/uutisarkisto/paaministeri-paalutti-saantelyn-purkua-hallitus-on-tarttunut-saantelyn-jarkeistamiseen-tosissaan

        2. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052819766616_uu.shtml

        Jos tällä palstalla olisi ÄÖ raja niin et pääsisi edes kirjoittamaan. Sinusta kun persut eivät ole luvanneet muuta kuin kreikan tukemisen lopettamisen, maahanmuuton vähentämisen ja eläkeläisten leikkausturvan. Mitä olet mieltä leikataanko kehitysavusta niinkuin persut lupailivat ennen vaaleja? Tuleeko autoveroon alennuksia kuten persut ennen vaaleja lupasivat?
        Kun hieman tinkii parista periaatteesta niin se olisi KAIKKIEN lupausten pettämistä. Mutta kun on niitäkin lupauskia joita on pidetty ja jota hallituksessa toteutetaan.
        Kun väitätä että Soini on myöntänyt kreikalle kolmannen tukipaketin niin kysynkin: Onko kolmas tukipaketti jo myönnetty? Onko Soini yksin sitä myöntämässä? Mitä lukee persujen puolueohjelmassa muiden maiden velkojen maksamisesta?


    • kkkkkkjty

      Kyllä nyt antipersua vitutta, ja kaukana vaalilupauksistaa... Ja juuttunut tänne palstoille itkemään "Soini putini kaveri" tai " Soini pilasi Venäjän suhteet"
      JOKATOINEN PÄIVÄ NUTTU PYÖRII. Oi isä haavistö ja setä arhimäki, on aika mun vain vinkua kuin sika uiiiii uiiiiii wwiiiii wiiiiiii ;olen puna-viher-paviaani vailla aivoja.

      • Kyllä nyt _vitutta_.


    • Hallaahonäänestäjä_7

      Kysyjän ja pepep in kanssa eli näiden häriköiden kanssa täällä ei kannata keskustella se on järjetöntä eikä sellaisesta hyödy itse. Näistä Suomi24 -palstoista paras
      kinaamispalsta on ylivoimaisesti SKP ja ehkä KTP kommunistipalstat sillä ne suhtautuvat omaan uskontoonsa vakavasti ja väittelevät

      eikä jutut ole jotain iltasanomien pepep kysyjän heikkotasoisia älyvapauksia vääntelyjä

      eli parhaat sparrauspalstat suomi24 poliittisista on SKP JA KTP -palstat ja joku KOROLJEV -TYYPPINEN KOMMUNISTI ON HYVÄ MUTTA joku vasliittopalstaa on tyyppiesimerkki iniseviä älyvapaita onettomia pullollaan

      JATKOJYTKYN JÄLKEEN PAKO PERUSSUOMALAISISTA JATKUU RAJUNA

      Demarien kannatus räjähtänyt kattoon

      Ei kun meni ihan toisin päin:

      Perussuomalaiset on vetänyt tasaisesti puoleensa uusia jäseniä, Lännen Media kertoo. Puoluesihteeri Riikka Slunga-Poutsalon mukaan vaalien jälkeen parhaimmillaan uusia jäseniä tuli mukaan 300 kuukaudessa – yleensä noin sata.

      Demarileiristä ja vaalivoittaja keskustan puoluetoimistosta viesti on päinvastainen: Jäsenkato jatkuu "luonnollisen poistuman" takia.

      YHTEENVETO:

      Demarien sanoma meni liiankin hyvin perille, aivan pimeää porukkaa ilman ohjelmaa DEMARI KARI RAJAMÄKI SAI SENTÄÄN ESTETTY LAITTOMIEN ulkomaalaisten SIIRTOLAISTEN eli irtolaisten SAIRASHOIDON VERONMAKSAJIEN LASKUUN (pelkkä synnytys maksaa yli 10 000 euroa) mutta rajamäki ei ollut enää ehdokkaana, muut demarit puhuivat sekopäisiä

      Sdp ratsasti naurettavilla asioilla https://www.suomenuutiset.fi/sdpn-kansanedustaja-huolestui-jihadistien-tapaturmasuojasta/

      DEMARIEN MAHDOLLISUUS ON VIELÄ OLEMASSA, JOS HE ISKEVÄT KETKU-SIPILÄN PASKALAKIBISNESMILJONÄÄRIN PUUHIIN (mummojen rahat huijattiin sipilöiden taskuun lakiuhkailulla)

      KESKUSTA HÄVIÄÄ KOMEASTI TULEVIA VAALEJA JA SEN PYSYVÄ KANNATTAJAKUNTA LASKEE KOKO AJAN, PUOLUE YRITTÄÄ VEDOTA ULKOPUOLISIIN EI-JÄSENIIN JOLLOIN SEN KOVA KUNNALLISORGANISAATIOKAAN EI ENÄÄ AUTA TÄYDELLÄ TEHOLLA, ulkopuoliset eivät lähde mukaan kekrijuhliin

      ON AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ NYKYAIKANA jolloin tietoa on saatavissa että eduskuntavaaleissa äsken joku äänesti

      ketku-Sipilän, koplari-Juhantalon, veronvälttelykonsultti- Vanhasen, tuulimyllytukikusettaja-Pekkarisen ja EU-renki-Rehnin valtaan

      Siitä kärsimme nyt

      SEURAAVAT VAALIT OVAT 2017 JOLLOIN ON KUNTAVAALIT JA KESKUSTA ON SILLOIN LYÖTÄVISSÄ

      mutta keskustalla on kovat kuntaorganisaatio joten se on oltava huippukunnossa myös Perussuomessa silloin

      HELSINGIN KAUPUNGINALTUUSTOON ON TULOSSA UUSI PERUSSUOMALAISTEN EDUSTAJA 2017

      TOHTORI JUSSI NIINISTÖ

      http://www.defmin.fi/ajankohtaista/tiedotteet?9_m=6288

    • Hallaahonäänestäjä_7

      Valtionhallinnossa olevia Perussuomalaisia on oltava jotta saadaan perussuomalaisia virkamiehiä eikä jotain sinnetännemäkiä ja pekkasaureja pilaamaan

      Tämä on kasvatusprojekti myös uudelle puolueelle.
      Soinin täytyy vain lyödä nyrkkiä pöytään ja panna ketku-Sipilä ja hänen ketku-Kepunsa
      kuriin

      ESIMERKIKSI KUKA ON JO PÄÄSSYT PITKÄLLE KATSOKAA LINDSTRÖMIÄ

      äsken hän oli nälvitty työtön mutta nyt

      professorit tukevat lindströmiä

      https://www.suomenuutiset.fi/oikeusprofessori-ministeri-lindstromin-linjoilla-selvitys-tuomioista-paikallaan/

      Lindströmin URA ON HÄIKÄISEVÄ
      aikamoinen nousukiito

      2009 työtön

      2010 koululainen

      2011 laborantti

      2011 jytkykansanedustaja

      2015 jatkojytkykansanedustaja

      2015 oikeusministeri

      aika vaikea tehdä perässä tällä vauhdilla nousujohteisesti uraa

      onko toista näin kovaa kepulaisen rintaliivimalli Karpelan jälkeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      162
      2610
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1218
    3. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      906
    4. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      32
      801
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      85
      755
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      48
      745
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      742
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      690
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      687
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      68
      686
    Aihe